uuden viikon kunniaksi..
tänään onkin ollut mukava päivä,hyvä ystäväni tuli heti aamulla lapsineen kyläileen ja vasta äskön lähtivät eli saatiinkin pitkästä aikaa jutella oikeen kunnolla =) ja apua siis ylihuomenna pitäs ruveta kamoja raahaan uuteen kotiin joka on tietty mukavaa mutta mikä homma siinä onkaan
jessus..väsyttää ajatuskin :/
yön sain nukuttua vaihteeks hyvin ja supistelujakaan ei pahemmin ole ollu,2 viikon päästä taas lääkäri et saas nähä kuin on vaikuttanut muutto jne kohdunsuun tilanteeseen vai onko ollenkaan tosin rupeehan se monisynnyttäjällä oleen jo normaalia et muutoksia on kun viikot alkaa sitten 30
siis apua,ihan oikeesti..mihin tää raskausaika on menny??
esikoinen täyttää huomenna 6 vuotta :heart: synttäri juttuja järkätään sitten 2 viikon päästä uuteen kotiin kun tilaakin sitten paljon enempi.
ootteko muuten huomannu että aika kamalaa aatella että tällä palstalla kirjottelevat ihmiset on suurimmaksi osaksi aikuisia äiti-ihmisiä..kun siis lukee joitakin kirjoituksia niin ei voi kuin ihmetellä :headwall: eilen illalla oli joku minunkin kuvan irkistä linkittänyt tänne ja kirjoittanut alle et hu0ran näköinen palstalainen
eikös noi tollaset jutut ole vähän jotain yläaste ikästen hommia??!!
ja sitten niitä galluppeja ja kyselyjä:
gemini puhu lasten kuivaks oppimisesta,hienoa että tytöt ovat nyt sitten isoja neitejä :flower: mun 2,5 v tyttö on kans vaipoista pois ollu jo kesästä ja yövaipat jäi marraskuussa mutta poika tais olla jotain 3 vuotias eli kyllä yövaipat tuossa iässä on varsin normaalia =) tota 1,5v ipanaa ei pottailut viä ees kiinnosta et mulla tulee oleen 2 vaippahousua jonkin aikaa mutta niin oli silloinkin kun kolmas syntyi ja keskimmäinen oli vaan 1v 3viikkoo.
ja pakkauksen otin rahana ja ostin sitten sen gracon autobabyn eli sitä rahaa ei nyt enään ole..
en minäkään silitä--inhoon silittämistä \|O
ja vauvojen vaatteet oon aina pessy sillä millä muutkin eli ariel,omo ja millon mikäkin,huuhteluainettakin oon aina käyttäny,ihan hajustettujakin
ja muuten meilläkin oli se noro virus uuden vuoden tienoilla,kamala tauti mutta onneksi kesti vaan sen vuorokauden!sinä aikana ei mulla pysyny mikään sisällä,ei ees vesi.ja vauvasta ei tarvii olla huolissaan,se ottaa kyllä sen minkä tarviikin!äiti joutuu sitten kärsiin puutoksista mutta ei tollanen 1-2 päivää nyt mitään tee :hug: palailen taas kun tulee mieleen jotain kirjoteltavaa..
ädä ja hippula 29+0 :heart: