HUHTIKUUN MASUJEN PINO

Lisko
ädälle ihan ekaks, että jätetään omaan arvoonsa tuollaiset kommentit, siis törkeetä ja lapsellista :kieh:

gemini: onnea kaksosten kuivaksi oppimisesta :) Meillä on poika nyt 2,5 vuotta ja syksystä asti ollaan vasta pottailtu enemmän :whistle: Nyt on tän vuoden puolella "jo" niin hyvin asiat, et pissat tulee (suurimmaksi osaksi) pottaan, mutta kakka vaan aina vaippaan :whistle: Vaippaa ei tarvii enää kuin unilla ja ulkona *koputan puuta* Ulos en kehtaa edes pakkasella laittaa ilman vaippaa, paleltuu vielä jos pissa tulee :/ Hoitopaikassa ovat kympillä mukana tässä kuivaksi opettelussa, joten eiköhän tämä tästä :)

Kuka ostikaan autobabyn+jalustan+jotain 110?, mistä ostit? meillä on nuo gracon matkarattaat, pojalle ostettiin ne vuonna 2005 kun käytiin ulkomailla, mutta meillä ei ole siihen sitä kaukaloa :/ Haluaisin sen kaukalon jos jostain edullisesti saisin (vaikka taitaa nekin aika paljon maksaa :( ) Mies kyllä eilen sano, et ei se ole välttämätön, osta silläkin rahalla jotain muuta :eek: :kieh: Olis niin kätevä vauvaa kaupassakin siinä kuljettaa, mutta kun ei niin EI! :ashamed:

En muista muuta vaikka nyt taisi olla vaikka mitä kommenoitavaa. Nooh, ens kerralla taas sit.

Poika onkin nyt tarhassa tämän ja huomisen ja ensi viikollahan se muuttuukin niin et 1 kerta/ viikko, kun kuu vaihtuu. Mukava kyllä pojan kanssa toisaalta jäädä kotiin ja kehitellä oma rytmi ja aikataulu :) Sit varmaan mennäänkin helmikuun lopulla mummolaan lomalle viikoksi :)

Lisko ja "pikku- neiti" rv 29+1
 
Miehän se ostin, mutta siis käytettynä. Ja löysin sen ilmotuksen joko täältä kaksplussan kirpparilta tai vauva-lehden osto ja myynti palstalta. Pikkasen jänskättää kun jo maksoin koko summan et onhan varmasti rehellinen myyjä, kun kuitenkin isosta summasta rahaa kysymys. Huuto.netistä on niin helppo ostaa, kun voi aina katsoa ihmisten palautteet. Mut siellä hinnat kohoaa tosi nopeeta vain aivan liian korkeiksi.
 
Täällä kanssa yksi sairaslomalainen :wave:
Eli niin se vaan otti ja pärähti loppuaika saikkuu :/
En nyt tiedä onko tää kovin kiva asia :/
Tai siis kun tunnen itseni niin hemmetin luuseriksi, kun töitä olis ollut enää 4viikkoa.

Mutta siis supistelee liiaksi, kohdunsuu on vielä kiinni, vauva alhaalla, mutta ei niin alhaalla että sitä kohdunsuuta vielä avaisi.
Eli vähän niinkuin varotoimina nyt pistivät mut kotiin, kun ei nuo paikat enää kahden jälkeen niin timmit ole :whistle:

Ja supistuskipu on jatkuvaa, eli kun tulee supistus, kipu ei hellitä, vaan jää särkemään joskus pitkäksikin aikaa.
Samaten liitoskivut on niin jumalattomat, ettei jaksais niitä enää päivääkään...ja paljon ei helpota, että ne vaan pahenee loppua kohti \|O

Vali Vali Vali :ashamed:

Jotain galluppejakin oli, en vaan tahdo muistaa että mitä...

Painoa on tullut mukavat 13kg, nyt on kyllä kropassa nesteitäkin, turvotusta on aika paljon...että ehkä osa tuosta johtuu siitä :whistle:
Vauvan sykkeet 145-155, ja Sf-28.

Mutta hittovie, kai sitä vois jotain hyödyllistäkin tänään tehdä, jos vaikka pistäis nuo pyykit kuivumaan.

A0205 & Oikku 30+5 ;)
 
heippa täältäkin taas... =)

nyt on hampilääkärissä käyty.. ei ollut ollenkaan niin kamalaa.. kerrankin näin että kaikki meni hyvin!!

sitten unohdin soittaa ne eiliset sokeritulokset.. joten huomenna sitten pitänee yrittää soittaa sinne..

nyt en muista yhtään mitä piti kirjoitella. mutta palaan sitten myöhemmin asiaan.

jalava ja smurffi 27+6
 
hömppö pikaseen
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.01.2007 klo 10:29 A0205 kirjoitti:
Täällä kanssa yksi sairaslomalainen :wave:
Eli niin se vaan otti ja pärähti loppuaika saikkuu :/
En nyt tiedä onko tää kovin kiva asia :/
Tai siis kun tunnen itseni niin hemmetin luuseriksi, kun töitä olis ollut enää 4viikkoa.

Mutta siis supistelee liiaksi, kohdunsuu on vielä kiinni, vauva alhaalla, mutta ei niin alhaalla että sitä kohdunsuuta vielä avaisi.
Eli vähän niinkuin varotoimina nyt pistivät mut kotiin, kun ei nuo paikat enää kahden jälkeen niin timmit ole :whistle:

Ja supistuskipu on jatkuvaa, eli kun tulee supistus, kipu ei hellitä, vaan jää särkemään joskus pitkäksikin aikaa.
Samaten liitoskivut on niin jumalattomat, ettei jaksais niitä enää päivääkään...ja paljon ei helpota, että ne vaan pahenee loppua kohti \|O


Vali Vali Vali :ashamed:

Jotain galluppejakin oli, en vaan tahdo muistaa että mitä...

Painoa on tullut mukavat 13kg, nyt on kyllä kropassa nesteitäkin, turvotusta on aika paljon...että ehkä osa tuosta johtuu siitä :whistle:
Vauvan sykkeet 145-155, ja Sf-28.

Mutta hittovie, kai sitä vois jotain hyödyllistäkin tänään tehdä, jos vaikka pistäis nuo pyykit kuivumaan.

A0205 & Oikku 30+5 ;)
:hug: sinulle! Meitä sitten onkin kaksi =( Minä nimittäin juuri kotiuduin sairaalasta jossa olen maannut 3 päivää supistusten takia. Sinne mennessä supistukset olivat 4min välein ja olin varma, että täytyy synnyttää. Laitettiin tippaan ja annettiin supistuksia ehkäisevää lääkettä jolla tilanne sitten rauhottui. Kohdunsuu ei onneks kerennyt ruveta aukeamaan, pikkuisen pehmenemistä siellä vain oli. Minua vaan nyt ihmetyttää, että miten voi noin eri käytännöt sitten olla sairaslomien kanssa, kun minulle kirjotettiin kuitenkin vain ens viikko, vaikka lääkkeillä jouduttiin supistukset lopettamaan?

Mut älä sinä kanna huonoa omatuntoa tosta sairaslomasta! Ite ainakin tämän kokemuksen jälkeen ihan mielellään jäisin pitemmäksikin aikaa kotiin, oli nimittäin aika kamea tunne ajaa 28-viikolla sairaalaan sillä ajatuksella, että nyt syntyy.....
 
Nyt on käyty äippäpolilla!! :wave:

Eli kaikki oli loistavasti!! Virtaukset oli kunnossa ja kaikki hienosti! Ei merkkiäkään myrkytyksestä. Lääkäri sanoi että kyllä nyt päästään pitkälle! :) Vauvan painoarvio oli 1077g. :heart: Ja sanoi että tytöltä näyttää mutta ei varmaksi voinut sanoa. :) Neljän viikon päästä seuraava käynti ja sillon jo viikko 31.

Rv 27+0.
 
Moikka.

Hömppö toivottavasti nyt supparit ei ala uudestaan. On tosiaan vaikea kuvitella miltä tuntuis noilla viikoilla ajaa synnäriä kohden ja ajatella että nytkö se jo syntyy. Kun itte ei asialle voi mitään! Nyt vaan lepoa ja lepoa levon perään ja luulis nyt, että sun saikkua jatketaan.

Samoin A0205, ota iisisti vaan, ja ne huonot omat tunnot heität narikkaan, lepoa sullekkin sinne!!

Mulla on ollu pinna niin tiukalla parina päivänä, että ei oo tosikaan. Välillä tuntuu, että aivan kiehuu, ja pitää pidätellä ittiään, ettei lapsille turhista tiuskisi. On jotenkin ollut niin ähky ja puhku olo ja närästänyt ja kokoajan jotain pientä jomotusta jossain eikä oo ollu hyvä olo ollenkaan. Toivottavasti vähän olo parantuis. Eipä mulla nyt kyllä tämmöstä pinnankiristelyä oo hirveesti täs odotukses ennemmin ollutkaan, että ehkä nyt sitten oli sen aika.

Mä just luonnostelin paperille sen hyllykön, mitä suunnittelin tuohon kodinhoitohuoneen tasolle hoitoalustan viereen. Saa nähä mitä mies siitä tuumaa, ja onko yhtään semmonen, minkä perusteella se vois töis sen väsätä...

Pyykkikone pauhaa tuolla ja pitäis ruokaa kohta alkaa laittamaan. Enemmän mua tällähetkellä kyllä huvittais mennä oikein täkin alle maata, ja vetää peitto korviin. Mutta jos nyt kumminkin tekisin sen ruuan valmiiksi ja vaikka syönnin jälkeen sitten olis ehkä hetki aikaa huilata. Toivottavasti!!

-Syntymähäjy ja pikkuhäjy 29+4
 
Lisko
A0205: ei mitään huonoa omaa tuntoa podeta siellä, lepoa vaan hyvällä omalla tunnolla :)

hömppö: voi vitsi, varmaan säikäytti :/ On kyllä todella outoa, että vaan ensi viikon kirjoitti, mutta eiköhän ne jatka sitä jos vaadit ja tuntuu, että tarve vaatii, koitahan sinäkin lepäillä parhaasi mukaan :hug:

mutzi: kiva, että sait hyviä uutisia polilta :) :hug:

Tämä oli vaan tämmöinen kommentti viesti :) Nyt ruoan laittoon.

Lisko *viikolla 30 mennään =) *
 
Hei.

HÖMPPÖ, huh.. Onneksi ei vauva vielä syntynyt!! Mä tiedän tasan tarkkaan ton tunteen. Mehän ajettiin silloin loppiaisen (rv27) äitipolille kun supistukset muuttu kipeiksi ja säännöllisiksi ja mä väänsi paniikki-itkua autossa kun olin varma, että vauva syntyy.. Onneksi ei siis mullakaan syntynyt, ei ollut ees aukonut paikkoja. Sain silloin litran nestettä suoneen ja pääsin kotiin kun supistuksetkin lakkas. Mulla s-lomaa nyt 4.2 asti, ä-polilla käynti tulevana ma eli 29.1. Mä aloitan sit perään heti äippäloman varhennettuna, koska oon ollut jo 6,5viikkoa sairaslomalla palkatta eikä olis muuten rahat enää oikeen venynyt.. Mutta luulen kyl. et saikkua olisivat laittaneet loppuajankin joten vähän kans ihmettelen, jos sulla vaan viikko?? Reippaasti vaan lisää hakemaan jos yhtään siltä tuntuu!!

AO: leppoisia sairaslomapäiviä sulle!! Teet jotain vähän, mut yritä myös ottaa mahd. rennosti. Mä kun oon tän kuukauden joutunut melkeen vaan makaamaan ja istumaan, niin on ollut pakko psyykata itseensä niin, että kyllä sitä kolmen pienen lapsen kaa sit saa vielä juosta ja pitää kiirettä. Nyt on vaan oltava hetki iisisti. Me ollaan muuten suht samoissa painolukemissa, mulle tullut kai jotain 11kg ja turvotustakin on.

MUTZI, ihania poliuutisia oli!!! Tosiaan sulle jos kelle soisi pitkän loppuodotuksen ;)).

Orapihlaja ja sykerö30+1, eilen päivitin profiilin
 
iiu
Neuvolakuulumisia!

Tänään oli siis neuvola. Edellisestä kerrasta olikin kulunut jo 5 viikkoa.
Kaikki hyvin meillä, pissa puhdas, painoa tullut sopivasti... vaikkakin yhteensä jo 10 kg :ashamed: , pissa puhdas ja vauvan :heart: -äänet 135-145 krt/min.

Nyt jatkuukin sitten neuvolakäynnit 2 viikon välein, kun viikkoja on yli 30.

Perhevalmennuskin on alkanut, siellä on tullut muutamia kertoja käytyä. Mukava nähdä muita odottajia, vaikka paljon uutta asiaa siellä ei tulekaan.

Töissä olen vielä tonne 22.2. asti, sitten alkaa äippäloma, jota jo innolla odotan... Jätän "kaikki" valmistelut sinne, niin on sitten tekemistä syntymää odotellessa. Töitä on enää vain 11 vuoroa, kun talvilomakin tähän väliin vielä mahtuu =) , silti töihin raahautuminen on päivä päivältä hankalampaa. Mieli tekisi jo olla vaan ja valmistautua vauvan tuloon.

Äitiyspakkaus me otetaan ihan pakkauksena... tulisi vaan se päätös kelalta, ja paketti kotiin, niin pääsisi niitä vaatteita ihastelemaan.

Vaattteet ainakin alkuun on tarkoitus myös silittää... saa nähdä kuinka kauan innostus jatkuu, kun yleensä silitän vain pakolliset juhlavaatteet. Mies silittää itse omat työpaitansa yms., ehkä hän samalla sitten jatkaa vauvan nuttujen silitystä... :saint:

Suonenvetoa minullakin oli muutama viikko sitten... lisäsin vehnäleseiden ja vehnänalkioiden käyttöä, niin on nyt pysynyt poissa (niissä on paljon magnesiumia), samalla vatsa kiittää ja toimii paremmin ;)

Olipas taas pitkä teksti vain omaa napaani...

Mutta hyviä vointeja itse kullekin, ja nautitaan tästä lumen tuomasta valoisuudesta!

iiu ja Armas 31+0
 
hippu76 pikaseen
Hei kaikille!

On se vaan kummallista, miten sitä potee lääkärin määräämästä sairauslomasta huonoa omaatuntoa -

Itselleni paukahti kaksi viikkoa lisää saikkua ja sitten alkaakin jo vapaat. Koko päivän olen yrittänyt pohtia asiaa vauvan kannalta, että osaisin jäädä hyvillä mielin kotiin, vaan vaikeaa on. Olin tänään lekurissa ja pehmenneen kohdunsuun lisäksi todettiin kohdunkaulan lyhentyneen kolmesta kahteen senttiin :(

Onneksi vauva oli vielä ylhäällä ja kohdunsuu kiinni...vähän silti jännittää itseänikin, että pysyykö hän siellä loppuun asti. Eli en yhtään ihmettele, että säikähtää kun joutuu ihan sairaalaan asti menemään - jaksamista teille :hug:

Vauvalla kuitenkin kaikki hyvin ja vastasi viikkoja. Painoarvio oli 1650g. Pää alaspäin hän siellä köllötteli ja imi söpösti peukkuaan :heart:

Mitäs Blue Rush, miten olette jakselleet?

hippu ja pikkunen 29+3
 
Hei!
Täällä meni yö sinänsä hyvin että ei oksentanut tyttö lainkaan..
Joskus 23 aikaan päästikin kunnon lastin,kaikki mitä vatsaan oli säästynyt :/

Parantumaan päin on,leikkii ja on iloinen, pieree kokoajan :LOL:
Ruoka ei vielä maistu.
Oma olokin on ihan hyvä kun sai yön nukkua kunnolla!

Huomenna ajattelin alkaa pesemään vauvan vaatteita niin saa latikot vaatekomeron hyllyiltä pois,tilaa vievät siellä =) <br><br>
 
hömppö pikaseen taas
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.01.2007 klo 16:38 hippu76 pikaseen kirjoitti:
Hei kaikille!


Vauvalla kuitenkin kaikki hyvin ja vastasi viikkoja. Painoarvio oli 1650g. Pää alaspäin hän siellä köllötteli ja imi söpösti peukkuaan :heart:


hippu ja pikkunen 29+3
Nyt mä alan todella huolestua....ihan oikeestiko painoarvio oli 1650g? Hienosti on teillä pienokainen kasvanut! Meillä vasta 900g toissapäivänä, kun viikkoja oli tasan 28. Äh, mitähän tästä tulee..... :ashamed:
 
Iltaa mammat!

Tänään oli sisätautilääkäri ja enää ei tarvitse mennä,hyytymistekijät on ollut koko ajan hyvät,muistutti juomisesta ja käski lopettamaan raudan popsimisen kun hb jo 130,sanoi että neuvola kehottaa syömään että pysyy hyvänä niin vastasi siihen että nämä on monimutkaisia asioita ja ei enää rautaa. Hyvä niin. Ihan kiva ei tarvitse puljata enää verikokeissa =)
Sitten tietty jos päänsäryt alkaa tai jotain vastaavaa niin sitten tietysti pikaista yhteydenottoa.

Käytiin samalla ostamassa niitä elfan metallikoreja tuohon pirpanan kaappiin ukko kokos ja siivosi romukaapin samantien ;)
ja minä pesin ensinmäisen koneellisen vauva pyykkiä ja tyttö sai laittaa narulle kuivimaan (joskus ne on niin pienestä onnellisia) muuten meidän 5v teinillä on ollut just semmoinen päivä että mikään ei passaa. Huomenna silitys puuhiin sitten ja kaappiin. Pinoon vaan ne vauva pyykit tuohon kyllä minä silitän :wave: :LOL:

Kohta vkl:kin häämöttää ja saa pitää ukon kotona,meillä on lauantaina hartwall areenalla ice-show,ei olla vielä kerrottu lapsille että menemme kun jankutus on aivan kauheaa sen jälkeen.

No jos lähtis kahvinkeittoon :p

Rv 29+5 Lilo ja Stitch
 
Terveiset pikalomalta...
Tuli rentouduttua niin hyvin, ettei nyt jaksa alkaa tekeen mitään. Tekis vaan mieli mennä sänkyyn ja peittoa korviin... Kait se väsyttää, kun on kaksi päivää polskinut vedessä. Ehkä mussa huomenna on virtaa.

Pakkauskin oli tullut silläaikaa ja passitin heti miehen sen hakemaan. Nyt se on läpi larattu, ja täytyy tunnustaa, että olin ihan himpun verran pettynyt. Se toppapuku ja makuupussi oli aika kauheet, muuten ihan kiva. Onneksi mulla on kans jemmassa edellisen pakkauksen toppis ja makuupussi, joten jos noihin ei toto, niin sitten pidän vauvalla niitä.

Hömppö: Koita nyt vaan ottaa rennosti ja lepäilet ja haet lisää saikkua kun tää loppuu. Ei kannata ottaa mitään ylimääräisiä riskejä!!!

Syntymähäjy: Kerropa onko Seinäjoella H&M? Minä tyhmä kun en tiedä? Ollaan menossa la katsomaan sinne Koskimäelle niitä vauvuja ja mieli tekis käydä kattoon vauvalle vielä jotain pientä...

:wave: Ilmoittautuu silityksen ystävä. Mä silitän kaikki pyykit sukkia ja alkkareita lukuunottamatta. Yleensä raahaan silitysvehkeet olkkariin ja katon samalla telkkaria kun silitän... Kaksi kärpästä yhdellä iskulla :saint:
!

Kait mäkin alan pikkuhiljaa peseen noita vauvan vaatteita, vaikka laatikkoon ne onkin vielä laitettava tulevaa muuttoa varten!

GISMO: Onnea kuivaksi oppineista typyköistä! Meillä tuo poitsu (kohta 4) on muuten kuiva, mutta ummetuksen (johtuu keliakiasta) takia kakat tekee vain vaippaan. Kuukauden päästä poika täyttää 4 ja meillä on ollut sellainen puhe, että sitten hän on jo sen verran ISO POIKA, ettei sen jälkeen vaippoja enää osteta. Katsotaan sitten miten meille käy...

Nyt kuitenkin lähden jotain haukkaamaan. Viimeksi söin aamiaisen kylpylässä. Pitkällepä sillä RUNSAALLA aamiaisella jaksaakin... :LOL: Söin varmaan enemmän, kun laki sallii...

Nasu-Masu 28+5
 
Kiitos teille kaikille positiivisista kommenteista, töissä tuli vähän muuta niskaan :( \|O

Onhan se totta, että jokainen käsipari on siellä tarpeen, mutta ei nyt prkl luulis ison tavaratalon kaatuvan yhden poissaoloon...mutta niin tuntuu tekevän :/
Eikä muuten oliskaan niin #&%?$!* fiilis, mutta tosissaan tuota "uraputkea" oli takana vasta 5kk, yli neljän vuoden kotona olon jälkeen, niin kyllä se vähän miestä syö ( tai siis naista ;) )
Mutta eiköhän tämäkin ohi mene, ainakin mitä lähemmäs tuo ä-loman ja vauvan syntymä tulee.

Hömpölle :hug:
Varmaan on pelottanut, ja sulla saikku näköjään ihan "oikeasta" aiheesta!!!
Älä tosissaan tee mitään ylimääräistä!

Mulla kun ei edes ole muutoksia tuolla alakerrassa tapahtunut.

Hui kamalaa kun olis pelottavaa, jos olis oikeasti vaarana synnyttää näillä viikoilla. Vauva kun on vielä ihan onneton :(

Mutta eiköhän me kaikki porskutella päivä kerrallaan etiäpäin, ja kohtahan meillä on ne nyytit jo sykyssä. Sillon ei onneksi vaivaa mikään huono omatunto mistään :D

:wave:
 
Kiitos teille kaikille positiivisista kommenteista, töissä tuli vähän muuta niskaan :( \|O

Onhan se totta, että jokainen käsipari on siellä tarpeen, mutta ei nyt prkl luulis ison tavaratalon kaatuvan yhden poissaoloon...mutta niin tuntuu tekevän :/
Eikä muuten oliskaan niin #&%?$!* fiilis, mutta tosissaan tuota "uraputkea" oli takana vasta 5kk, yli neljän vuoden kotona olon jälkeen, niin kyllä se vähän miestä syö ( tai siis naista ;) )
Mutta eiköhän tämäkin ohi mene, ainakin mitä lähemmäs tuo ä-loman ja vauvan syntymä tulee.

Hömpölle :hug:
Varmaan on pelottanut, ja sulla saikku näköjään ihan "oikeasta" aiheesta!!!
Älä tosissaan tee mitään ylimääräistä!

Mulla kun ei edes ole muutoksia tuolla alakerrassa tapahtunut.

Hui kamalaa kun olis pelottavaa, jos olis oikeasti vaarana synnyttää näillä viikoilla. Vauva kun on vielä ihan onneton :(

Mutta eiköhän me kaikki porskutella päivä kerrallaan etiäpäin, ja kohtahan meillä on ne nyytit jo sykyssä. Sillon ei onneksi vaivaa mikään huono omatunto mistään :D

:wave:

Äh, ja niin siitähän mun piti sanomani, että otin nyt pojat pois päikystä.
Eli pienempi jää kokonaan kotiin, ja isompi jatkaa 2xviikossa.

Olisinhan voinut lenuuttaa koko saikun, mutta sitä ei luonto anna periksi, että jokapäivä nuo hoitoon veisin
:/
Eli ihan löhöilyksi ei tää homma mene :whistle:
 
Nasu-masu ,kyllä seinäjoelta löytyy H&M, että sinne vaan hypistelemään ihania vauvanvaatteita.

Tulisnytjo se äitiyspakkaus meillekkin, yleensä se on tullu niin äkkiä sen ilmotuksen saapumisesta, mutta nyt tuntuu kestävän. Malttamaton taidan olla!

Kelalle täyttelin tänään lisää lappuja, kotihoidontuen takia taas piti uudet laput täyttää, ja miehen pyytää palkkatodistus, vaikka se on just tarkastettu, mutta kun äitiyslomalle jään, niin ne jotenkin sovittaa ne rahat sitten yhteen. Saa nähdä mitä sieltä tulee vai tuleeko mitään hoitotukia noista muista muksuista.

-Häjyt
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.01.2007 klo 16:45 Blue Rush kirjoitti:
Hei!
Täällä meni yö sinänsä hyvin että ei oksentanut tyttö lainkaan..
Joskus 23 aikaan päästikin kunnon lastin,kaikki mitä vatsaan oli säästynyt :/

Parantumaan päin on,leikkii ja on iloinen, pieree kokoajan :LOL:
Ruoka ei vielä maistu.
Oma olokin on ihan hyvä kun sai yön nukkua kunnolla!

Huomenna ajattelin alkaa pesemään vauvan vaatteita niin saa latikot vaatekomeron hyllyiltä pois,tilaa vievät siellä =)
Perun puheitani ihan pikkuisen :ashamed:
Nyt on sitten tyttö ripulilla!
Voihan vitsi mitä vesikakkaa tulee, menee varmaan sitten ensi yö #&%?$!* siivotessa lakanoilta :/
Menis nyt pian ohi<br><br>
 
jalava harmailee
heipsan!

hömpölle :hug: muistathan sitten ottaa iisisti ettet rehki liikaa!!

mutzi kivoka kuulumisia! onneksi kaikki on hyvin! =)

AO205 elä pode huonoa omaatuntoo siitä saikusta! kyllä sä kerkeet oleen sitten taas töissä kun vauva kasvaa.. nyt tärkeintä on vaan sitten ottaa rauhallisesti.
mähän olin vain 2 kk uudessa työpaikassa ja sitten ollut saikulla siitä asti.. :whistle: koeaika loppuu vasta helmikuussa.. :whistle:

olikohan vielä sitten jotain kommentoitavaa?
en nyt muista.

en muuten päässyt kirjautumaan sisään. en tiedä miksi. toivottavasti sitten antaa lähettää tän tekstin.. tökkii nää sivut taas vaihteeksi.

tei muuten ihan sika hyvää ruokaa tänään.. söin oikein itteni kipiäksi. perunamuusia ja "karjalanpaistia" jonka hiukan maustoin vain ei niin tavalliseen tapaan. :p :p ja sitten tuoresalaattia ja piimää jami jami. :p
ja nyt iltapalaksi vesimelonia ja viinirypäleitä... :whistle:

taas mennyt tää viikko niin nopeeta kuin olla ja voi. huomenna taas vaihtuu uusi viikko. sitten on jo 28! ajatella. kohta sitä huomaa että vauva onkin jo 1vuoden. =)

mutta nyt väsään sitä hedelmälautasta..

jalava ja smurffi 27+6
 

Yhteistyössä