rintsikoista mulla on normaalisti 75-80A, ja nyt kun hääpäivänä hain miehen ilahdutukseksi uudet rintsikat niin 85B lähti mukaan (hetken harkitsin 80C:tä, mut oli mukavampi tuo isommalla rinnanympäryksellä...).
Olin ihan *jee jee* kun sai ostaa NIIN isot.
Mies onki koko ajan hehkuttanu että tissit on kasvanu.
Mulle tuli
Vau:n esittelypaketti postista tällä viikolla kun olin laittanu joskus aiemmin sinne nettiin sen "hakemuksen". EI mitään ihmeellistä, kaks pampersin new born -kokoista vaippaa ja 15 pyllypyyhettä ja Vauvan syntymä ja Lapsen kehitys (0-6v) -kirjaset.
Mies tosin luki jo vauvan syntymän ja kehityksestäkin ekan vuoden.
Epistä kun vaan hesalaiset kahvittelee! Turkuun kaikki kahville! :kieh:
) .)
Kiitos kaikille paranemistoivotuksista...
*valitus alkaa*
En oo onneks aamun jälkeen oksentanu mutta kaikki mitä oon syöny tulee alakautta "vetenä", ja olo muuten sellainen "ällöttävä". Oon ihan kuollu. Siis ei onneks enää masu kovin kipee, mutta kun mikään ei pysy näköjään sisällä, niin eihän mulle jää mitään energiaa. Ja Punkero vie nekin loput energiat. Se kyllä iloisesti potkii vähän väliä. Oon sit lähinnä nukkunu tänään ja koittanu juoda mutta vähän on silti nesteytys alakanttiin. Päätä särkee ja nyt on taas jo kaikki selässä kipeenä kun mulle ei sovi nukkuminen missään asennossa nykyään. Vain selällään on hyvä olla ja se pelottaa jos se taas haittaa jotenki vauvan verenkiertoa tai jotain. :ashamed:
Mies tuli töistä kotiin reilu tunti sitten ja on nyt isoisänsä kanssa kaupassa. Pyysin sitä tuomaan riisikakkuja. Niitä saa ainakin alas. Tähän mennessä oon syöny vaan porkkanaraastetta ja vehnäpaahtoleipää hunajalla kun ne olit ainoat mistä ei tullu pelkästä ajatuksesta jo huono olo.
Nyt oon juonu teetä, saa nestettä ja sokeria, niin olo on vähän jo elävämpi.
*valitus loppuu*
Illalla tulee Euroviisujen Suomen eka karsinta! Pitää ehdottomasti katsoa miehen kanssa ja arvostella kaikki maan rakoon!
Sen verran aion tästä piristyä. Oon ite ollu yhtenä vuonna Suomen euroviisuraadissa, kun silloin oli sellanen systeemi että tuomaristot valitsi kahdestatoista ehdokkaasta kuus jatkoonmenijää ja sit yleisö sai äänestää. Oli ihan hauskaa.
Vaikka se onkin ihan huttua se musiikki, niin pakko on "periaatteesta" vähän seurailla.
Voi taas etukäteen hävetä että millaista Suomi-kuvaa sitä taas tarjotaan.
Toivottavasti huomenna olis hyvä olo, ettei tarttis välttämättä peruuttaa kaverien tapaamista mikä sovittiin täs alkuviikosta. Onko teidän mielestä vastuutonta pyytää kavereita kylään jos emäntä on edellisen päivän ollu mahapöpössä?
Laala ja Punkero edelleen 25+3