Huh huh..Olipas taas urakka lukea kaikki tekstit..Ei ole jaksanu ite käyä kirjotteleen vähään aikaan..
Mehiläiselle tosi isot onnittelut tuplista..Minä niin toivoisin kuulevani saman,mutta tuskin on...
Suvussakaan kun ei ole kaksosia..
Pimuliinille :hug: Toivotaan parasta!
Äippäpaketista on ollut täällä paljon puhetta..
Me ollaan molemmista otettu ja luultavasti otetaan nytkin varsinkin kun siinä niitä kestareita on..Ja näytti paljon paremmalta kuin aikaisemmat mitä olen saanut..
Olen kuitenkin hävittänyt kaikki pienet vaatteet pojilta..päätin sillon että nyt se on oltava tyttö seuraava ja että joka tapauksessa tää seuraava saa uudet vaatteet oli sitten tyttö tai poika..
Pojat oliki viime yön anoppilassa yötä niin ihana kun sai nukkua kunnon yöunet.. Mies meni jo talliin värkkäileen autoa ja mie jäin sisälle vahtiin leivinuunia ja hellaa kun piti tulet laittaa kun oli niin kylmä aamulla.
Pitäs jaksaa imuroida ja mopata,mut ei millään viittis kun kerranki saa vaan olla..Mutta pakko kai se on kohta alkaa pukeen ja siivoileen..
Pitäis itekkin koittaa laittaa masukuva tänne kun vaan osais sen laittaa niin ettei tule koko sivun kokosena tms.. Aika isona jo eilen illallaki oli kun saunasta tultiiin ja peilin eessä sitä kattelin...
Tuntuu jo et siinä on vähä vauvamahaakin,mutta suurin osa on kyllä turvotusta..Painoki oli tippunu niin et nyt on normista tullu n 3-4kg.Eli turvotus vois olla vähä laskenu..
Niin joo ja uusiakin oli tullout joten tervetuloa!
Mulla yhä nuha vaivaa ja nenä on tukossa koko ajan..
Paha olo on ehkä aavistuksen muuttunut sinne etovan puolelle.
Mutta ei passaa nuolaista ennenku tipahtaa...
Joku kyseli siitä selällään nukkumisesta niin täällä onihan sama.Ei pysty oleen kauna kun tuntuu kiristävältä ja sama ollut aina raskauden alkuvaiheessa jo... ja kylmästä joku sanoikin täällä..Mä olen koko ajan kananlihalla
Tuntuu et sauna on melk ainut paikka jossa voi olla normaalisti..Eilen tosin oli yli 80 astetta saunassa kun minun vanhemmilla saunattiin niin oli hiukka liian kuuma...
Outison.. Miksi ne sinulta kielsi kaiken ...?Mun tuttu ratsasti ihan viimeseen asti kun ootti esikkoaan..Sillä oli omia hevosiaki..Lekurit oli sanonu että itte tietää sitten kun oikeesti ei voi enää ratsastaa..
Tutsa..Aika harvoin on kyllä neuvola jos seuraava vasta 22vkolla.. Täällä taitaa olla joka kk ja lopussa peräti joka vko..Ultriakin neuvolassa 3tai neljä ja muutenki ultraavat usein.Sitten pitää käydä np ja rakenne ultrat kokkolassa tai oulussa...Mites muualla on noi ultrien määrät?On tainnu moni puhuakkin mutta kun ei muista..Kuma miksi neki vaihtelee..Olis kiva kun joka paikassa olis samalla lailla..
Kyllä tuntuu ettei jaksa millään oottaa neuvolaa kun siihen on vielä kauan..10.9 vasta..Mut onneksi sitten näkee vaavin jo.
Täällä joutuis varmaan menee kokkolaan tai ouluun jos sellaista haluis..En ole itseasiassa ennemmin edes tollasesta kuullut...Muutenkin tuntuu että olen monista termeistä jne pihalla vaikka olenkin jo kaks lasta tehnyt... :ashamed:
No..Täällä maalla on niin kytystä että ei täällä tiedetä mistään mitään
Hmm...Nakkeliskohan ihan matotki ulos kun on noin ihanana ilma pihalla..
Hitto että inhoon tätä läppäriä jo..Tuon hiiren sais nakata tosta keskeltä hiiteen kun aina muka koskee siihen vahingossa ja sitte vaan kirjottaa meneen ni kohta huomaa et tekstiä ei oo tullukkaa pitkiin aikoihin :kieh: En kyllä mielestäni paina noita nappeja tai koske siihen mistä liikutellaan hiirtä,mutta silti se aina ottaa sen liikkeen...
No mutta nyt tais tulla taas ihan tarpeeksi tekstiä..Pitänee alotella siivouksia.. Ja lisätä puita hellaan...