Eilen kirjoitin pitkän stoorin ja sitten se lähti johonkin bitti-olemattomuuksiin koko teksti. Suututti, että piti koko masiina sulkea :headwall:
Mä join ekassa raskaudessa vahingossa a-vitaminoituja mehuja. Pelkäsin myös, että mitähän nyt, kun se a-vitamiini oli kielletty. Terve poika kuitenkin syntyi. Kannattaa sunkin jättää ne a-vitaminoidut tbl:tit nyt pois. Tuskin mitään haittaa kerennyt vielä syntymään.
Mulle neukkulassa eilen sanottiin, että on tosi hyvä, kun syön foolihappoa lisänä. Se on erityisen tärkeä alusta saakka. Multitabsit olen jättänyt pois, tuli huonoa oloa, mutta lisännyt minusun (d-vitamiinit) tilalle. Eli foolihappoa ja d-vitamiinia menee mulla päivittäin.
Lentsu yrittää iskeä. Join aamulla jo Panadol-Hotin, tarkistin, että saa käyttää tavanomaisilla annoksilla raskaus sekä imetysaikana. Niskat sika kipeät, samoin kurkku hiukan, nenä meinaa vuotaa ja aivastuttaisikin. Pää tuntuu höntiltä. Tänään en ulos lähde vaan vetelen hirsiä vällyjen välissä, jos vaan maltan. Olisi reissuun lähtö su ja tahtoisin olla terve =)
Tänä aamuna oksennus on kiivennyt kurkkuun tosi monta kertaa. Kerran jo pöntöllä yökin. Poika säikähti, että mikä äidille tuli, kun piti niin kiireessä lähteä yökkimään. Ruoka maistuu silti. Mutta ei mitään himoa enään. Onneksi.
Neuvolassa kaikki hyvin. Paineet ja pissat ok. Sydänääniä en vielä halunnut kuunneltavan, koska esikoltakin kuuluivat myöhemmin. Ja olenhan jo nähnyt ultrassa, että siellä pieni sydän sykkii
Ummetus ei enää vaivaa. Taitaa kääntyä päinvastoin
Parempi niin
Meinataan äitiyspakkaus ottaa, koska se on rahallisesti paljon "arvokkaampi" niin kuin se 140 egeä käteen jäävänä. Ainakin itse ajattelen. Nyt puhtaasti "taloudellisemmalta" kannalta. Siinä oli esikollekin tosi tarpeellisia juttuja. Tykkäsin. Ihanaa, että on useammat pienet toppiksen tumppuineen ja tossuineen, niin saa olla rauhassa pesussa... eikä tarvii hötkyillä kuivumisien kanssa.
Esikolta on kuitenkin kaikki tarpeellinen tulokkaalle, että sen suhteen ei tarvii ostaa kuin pinnasänkyyn uusi patja. Nehän täytyisi olla omakohtaisia jokaiselle. Siis se on ainut mitä tarvitaan. Paitsi sitten vaipat
Kestoilla en varmaankaan aio. Vaikka se vasta taloudellista ja ekologisempaa olisi :|
Hauskaa viikonloppua kaikille
T: mammanen ja masukki 9+0 :wave: