guess: Joo, minähän se kirjoittelin noista rokoista, mutta en varmaan ollut ainakaan se, joka siihen puhelimeen puhui
. Tänään kuulin, että yhdellä pojan päiväkotikaverilla oli juurikin Parvorokkoepäilys, kvääk!! En tiedä miksi oli vaan epäilys, koska kyllä tuo meitin lääkäri ainakin osasi heti erottaa Parvon ja Enteron.
Kysymykseesi, että asunko Tampereella, niin itse asiassa asuin kolme vuotta sitten. Nykyään asustelen Treen naapurikunnassa (paljastamatta liikaa)
. Niin ja semmonenkin vielä, että munkin syntymäpäivä on 2.4.!!
Tulikin mieleen, että mulle vois lisätä TAYS:in synnytyssairaalaksi tuonne listaan!
Ihania masukuvia tottatosiaan teillä :heart:. Mulla vaan alkaa oleen jo tosi epätoivoinen olo, kun maha vaan on ja pysyy littanana, tai littana se tuskin koskaan on kun sitä rasvaakin kuitenkin löytyy, mutta ei vauvamasua, tai minkäänlaista pyöristymistä, mun mielestä. Sitten kun ei noi rinnatkaan oo vaan tullut kipeeksi ja tuntuu että ne on saman kokoisetkin vaan koko ajan kuin ennenkin. Aamulla selviää masuasukin tila...on vaan niin pessimistinen olo, toisaalta ihan rauhallinen, mutta sitten taas toisaalta sellanen tunne, että masuasukki ei ois enää elossa. Ens sunnuntaina ois np-ultra ja silloin ois vkoja 11+4. Mä oon vähän synkällä päällä..yksi syy varmaan se, että olen kuumeessa. Eilen nousi yhtäkkiä lähes 39 asteen kuume illalla. Liekö tuo Enterorokko iskenyt muhun, vai onko flunssaa vaan. Plääh, ehkä parempi siirtyä tuonne telkun ääreen täältä synkistelemästä. Hyviä unia kaikille! :wave:
kuumeinen daisy+sintti 10+5