NP-ultrasta: mulla neuvolatäti kans varasi, ja on joko 13+2 menkkojen mukaan tai 13+6 varhaisultran mukaan laskettuna. Tuntuu aikalailla myöhäiseltä, ja ajattelinkin tänään soittaa ja katsoa josko sittenkin saisi sen jo viikkoa aiemmin. Vaikka sit joutuu säätämään töiden kans, mutta mieluummin niin.
(.) Koko viikonlopun huono olo, olin juoppokuskina ja jouduin la-su -yönä nousemaan kesken unien. Siispä koko sunnuntain ihan kamala olo.
Aamu ja matka meni tänään yllättävän hyvin, mutta nyt pääsen lounaalle vasta 11:30 aikoihin, ja sitähän ei mun mahani siedä. Ruokaa TÄYTYY saada tasan klo 11, sanoo hän. Rasittavaa, nyt täällä koitetaan selvitä rusinoilla ja manteleilla vielä vartin verran.
Ruttana: Täällä samanmoisia tuntemuksia, jos erehtyy istumaan liian kippurassa, tai etukenossa pidempään, niin on kaikenlaista fiilistä masussa, jomotusta, outoja pienempiä tuntemuksia ja vaikka mitä.
Vuffi: Tsemppiä ultran saantiin, toivotaan ettei oo mistään vakavasta kyse. Täällä ei oo tietoa, kun itse untuvikkona pihalla kaikesta täällä palloillaan, mutta henkistä tukea lähetetään kilokaupalla!
Guessille hyvää matkaa Marbellaan, toivottavasti selviät lennosta hyvin voinnein!
ventti. + viuhti 10+6 tai 11+3