Omalääkärillä käyn koska mua ei huolita työterveyshuoltoon. viimeksi sanoivat ihan suoraan etteivät ota vastaan raskaana olevia työntekijöitä niin lakkasin soittelemasta sinne. juu ja ihan helsingin kaupugilla olen töissä :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja outison:Nellah ja Tutsa Missä te oikeen ootte töissä ku noin helpolla voitte erityisäippäriä/ sairaslomaa saada?? Mä oon kylmävarastossa hommissa, missä joka päivä nostelen raskaita laatikoita yms ja lattia on kova ja kylmä ja mul on joka ilta jalat ihan paskana ja päivittäin supistelee niin että on pakko pysähtyä ja hiastaa tahtia.
Mistä huolimatta en ole saanut sairaslomaa työterveyslääkäriltä. että mitä paskaa.
Oon koulun keittiössä ruokapalvelutyöntekijänä ja eipä oo sellasta hommaa ruokailun aikana/jälkeen ettei tarttis kyykkiä (linjastot mitotettu pikkuihmisille) tai nostella painavia ja nyt jo sattuu masuun. välillä tuntuu että kauppakassikin on liikaa. toisin kun esikoista oottaees kantelin vielä 2:kin painavaa kassia ihan viimesilläni helposti