*HUHTIKUUN MASUASUKIT*~**Marraskuussa**

Alkuperäinen kirjoittaja outison:
Nellah ja Tutsa Missä te oikeen ootte töissä ku noin helpolla voitte erityisäippäriä/ sairaslomaa saada?? Mä oon kylmävarastossa hommissa, missä joka päivä nostelen raskaita laatikoita yms ja lattia on kova ja kylmä ja mul on joka ilta jalat ihan paskana ja päivittäin supistelee niin että on pakko pysähtyä ja hiastaa tahtia.

Mistä huolimatta en ole saanut sairaslomaa työterveyslääkäriltä. että mitä paskaa.
Omalääkärillä käyn koska mua ei huolita työterveyshuoltoon. viimeksi sanoivat ihan suoraan etteivät ota vastaan raskaana olevia työntekijöitä niin lakkasin soittelemasta sinne. juu ja ihan helsingin kaupugilla olen töissä :kieh:

Oon koulun keittiössä ruokapalvelutyöntekijänä ja eipä oo sellasta hommaa ruokailun aikana/jälkeen ettei tarttis kyykkiä (linjastot mitotettu pikkuihmisille) tai nostella painavia ja nyt jo sattuu masuun. välillä tuntuu että kauppakassikin on liikaa. toisin kun esikoista oottaees kantelin vielä 2:kin painavaa kassia ihan viimesilläni helposti

Tunsimpas sitten eilen ensimmäistä kertaa Pikku Pirpanan potkun kädelläni. :heart:
Eilen illalla kun makoilin sängyllä niin tunsin kun kerran potkasi
aika lujaa. Ihana tunne!!:heart: Mieheni heti laittoi kans käden massulleni,
mutta eihän Pirpana enää viitsinyt potkia niin että se tuntuisi kädessäkin.

TinyAngel & Pikku Pirpana 17+5

teppana hyvä tuo youtobe video, :LOL: onneksi mieheni ei
osta minulle koskaan rintsikoita... :D

G:Lunta on meillä ihan riittävästi täällä etelä suomessakin, Lumitöitä saa
tehdä ihan riittävästi... ei kiitos enempää lunta!!!

Rakenneultrassa kaikki hyvin,pippelin bongasin sieltä ennen kuin ultraaja sanoikaan mitään :LOL: joten kaippa meille poika tulee, kun ei ollut vehkeet hävinneet parissa viikossa =) Painoa oli 430 gr

Saikkua kirjoitettiin pari viikkoa eteenpäin ja kontrolli kahden viikon päähän.. Pomolle vein lapun niin se tokaisi, että voiko kysyä seuraavalla kerralla, että miksei ne voi vaan kirjoittaa loppuun asti saikkua ja mä olen samaa mieltä. Jos aina kirjoitetaan pari viikkoa ja kontrolliin ja taas pari viikkoa, kiva siinä viedä saikkulappuja pomolle parin viikon päähän, joka toimittaa ne palkanlaskentaan joka toimittaa ne kelaan kun 4 vko on ylittinyt.. emmätajuu, kaikki vaan kärsii tästä. Ja kaikenkukkuraksi kun ei ole muutosta tapahtunut. Lääkäri sanoi, että jos muutosta tapahtuu kontrolloidaan 2 viikon välein 32 viikoille asti ja jos ei tapahdu niin vähän harvemmin..

Noh, kahden viikon päästä tiedetään mikä on tilanne.. Jos supistukset muuttuu pahemmiksi tai niitä tulee usein niin täytyy sitten käydä heti polilla. Parilla viimeisellä kerralla polilla on kysytty kuinka usein tulee supistuksia joten kai niitä täytyy kellottaa, kun niitä tulee mulle ihan miten vaan, joskus on puolipäivää ettei tule ja illalla sitten taas tulee muutamia tiheästi, mutta aina niitä on tullut ihan mihin aikaan vaan vuorokaudesta.

jaahassu ja Sammo 21+0

Olipas taas paljon hyviä rakenneultrauutisia, onnea kaikille! :heart: Ja ihana kans kuulla että itse kullakin on alkanut liikkeet tuntumaan massunkin päältä. Voih, vastahan sitä ihmeteltiin testeissämme niitä kahta viivaa. :D

zikiziki: Ihana massu sulla! Minä komppaisin muita ja veikkaisin myös poikaa ;).

Usvis: Ihanaa, onnea valtavasti uuteen kotiin!

Vauva tulee nukkumaan pinnasängyssä, jonka perii esikoiselta (nyt 1v3kk). Esikoiselle pitäisi alkaa katselemaan jatkettavaa sänkyä. Tällä hetkellä nukutaan niin että esikoisen pinniksestä on toinen laita irrotettu ja sänky on kiinni meidän sängyssä vähän niinku sivuvaununa :D. Neiti nukkuu oikein makoisasti ja jos yöllä kitisee, niin saan nopeasti rauhoitettu tassuttamalla. Noin kun sänky on kiinni meidän sängyssä, niin vois ihan hyvin nukkua tavallisessakin sängyssä jo. Saa sitten pikkusisko tai -veli pinniksen :). Niin ja pinnis sitten siihen meidän sängyn viereen, jee jee kaksi sivuvaunua ;)

Jaahassu: Ikävä tilanne tuo lappujen kanssa puljaaminen. No pääasia lienee kai että saat kuitenkin saikkuilla, siinäpähän pyörittäävät siellä töissä sitten niitä papereita! ;)

Oma (.): Minä olen tämän viikkoa yh-mammana, kun mies on täydennyskoulutuksessa toisella puolen Suomea. On tullut huomattua että kaippa se mieskin illalla kaikkea kodinhoitoon kuuluvia juttuja tekee, kun tuntuu että mulla on ollut kädet täynnä työtä nyt kun olen ollut yksin :). Ikävä on jo kova, vielä muutama päivä pitäis kestää. :/

Huomenna on pitkästä aikaa neuvola. Saas nähdä kuinka paljon on paino noussut, en ole uskaltanut kotona vaa'alla käydä :D. Ja jospa se täti tällä kertaa ottais sitten jo sf-mitankin ja virtsakokeen.

Huomenet kanssasisarille!

Taas on ollu vähä laiskalla päällä tän kirjottelun suhteen vaikka oon lueskellu kaikki..
Maanantaina kävin labrassa pari näytettä antaan ja puhtaat oli nekin..Lekuri sen masuun pistämisen takia laitto ettei vain ole tulehduksia..Mistä se lie sit johtuu..
HUOMENNA olis sitte vihdoin rakenne ultra klo 13.30.....
Mitenhän mie nyt maltan vielä oottaa sinne asti!!! Heti pitää kyllä päästä shoppaan jo jotai jos vaan sukupuoli paljastuu!!! :heart: :heart: :heart:

Sain sitten tilattua liikkeeseeni sen infrapunasaunan ja suihkukopin.Saa nähdä ehtiikö ennen joulua käyttöön!

Nukkumisjärjestelyistä
Me aiotaan tehä vähän remppaa jossa vaatehuoneesta tehään kaariaukko isoon makkariin (pojille tulee oma "loossi" sinne vaatehuoneeseen) ja me nukutaan sitten makkarissa kaikki..Pinnasänky tulee huoneeseen joten niin paljon kun raahti antaa vaavin nukkua siinä niin...

Onnittelut rakenneultrissa käyneille ja uuteen kotiin muuttaneille ja kaikille joilla on aihetta siihen..Eli oikeestaan kaikille meille kun ollaan pysytty kasassa!!! :D

:D

Mutta nyt taidan lopettaa taas jaarittelut..PAitsi pistetääs poksuvan puolivälin kunniaksi aamumasukuva!

Eli siinä pötsiä 20+0

Vaavimasu ja napukka 20+0

huomenta masusisaret! :) joo on aika moni veikkaillu meille poikaa, ja itelläki aika vahva poikaolo.. mut silti jossai takaraivossa sellane tunne et jos vaikka oiskii pikku rinsessa.. :heart: ärsyttää ku tulevalla appiukkolla on 5 poikaa ni luulee et heidän sukuu ei voi tyttöä syntyä, iha sen kiusaks tekis miel saada tyttö :D se kyl sano et sen ihmeen jos teen ni saa viedä kyllä papalle hoitoon iha millon vaa :D oli ihanaa eilen kuulla ekan kerran ne sydänäänet :) rupes pikkase naurattaa ku TH koitti laskee sykettä, ni muksuhan ei siit tykänny yhtää vaa pari kertaa monotti nii kovin sitä laitetta et terkkariki säikähti :D onks kellää muulla ollu et ei jaksa syödä niin paljon ku ennen?? ihan ku mahalaukku ois kutistunu, painuuko sekin kasaa ku kaikki muutki sisuskalut? inhottaa oikee ku jos on tehny jotai tosi hyvää ruokaa, sit jaksaa syödä sellasen linnunannoksen, joutuu ukolle syöttää loput :D millaset sf- mitat teillä on ollu ja millä viikoilla?

ziki ja pontso 18+5

Hejssan kanssaodottajat :)

Aamu alkoikin ilosissa ja jännittyneissä tunnelmissa, rakenneultra oli nimittäin klo.9 :) Hyviä uutisia vaan tuli, kaikki näytti olevan niinkuin pitää ja jalkovälissä ei ultraajan mukaan "kikuleita" :)D) näkynyt, eli 70/30 mahkut toiseen tyttöön.. Akkavalta lisääntyisi siis näillä näkymin tässä huushollissa, mies kyllä oli ihan varma että poika tulossa kun mä oon kuulemma ollu vihanen ku ampiainen koko tän odotusajan.. Mutta mun äidin veikkaus taisi nyt osua oikeeseen.. Mulla täällä hymy korvissa, kun tuli taas niin onnellinen olo kun tuntuu taas astetta todellisemmalta tää raskaus ja vauvan tulo :)

Meillä ei vieläkään tunnu liikkeet mahan päältä, tai mies on sitte vaan niin paksunahkainen ettei tunne niitä..

Ihania massuja kaikilla, vois kai sitä ruveta omastakin pötsistä pikku hiljaa kuvaa alkaa ottaa kun on muutakin kun makkaroita näkyvissä :D

Nyt ruokkimaan tota pirpanaa ja päiväunille..

Piin ja masutyyppi tasan 20

Tulinki jatkaa ku ei uneta, paitsi tota lapsukaista. Niin täpinöissä oon..

Vauvan nukkumisesta Tulee meidän huoneeseen pinnasänkyyn heti alkuun. Riippuen siitä, millaiset unenlahjat on hälle suotu, niin siirtyy sitte isosiskon kanssa samaan huoneeseen. Esikoinen meni puolen vuoden iässä omaan huoneeseen, tosin hain sen sitte perhepetiin tissille jos heräs yöllä.. Vä'hän jännittää kun eka lapsi ollu ihan unelmanukkuja niin et mimmonen tulee tästä uudesta.. No onneks edes toinen nukkuu hyvin, jos tämä ei meinaa :)

Mulla ei oo vieläkään ollu yhtään neukkulääkäriä tai muutakaan lääkäriä koko raskauden aikana, eikä aikaakaan vielä tiedossa aikaakaan. Kahden viikon päästä on tosin neuvola, eli ehkä sillon saan sit lääkäri ajankin, joka tosin menee varmaan ens vuoden puolelle :eek: Apua, kohtahan on jo joulu ja vuosi 2009..

No nyt mä oikeesti poistun tuonne takavasemmalle..

Zikiziki Mulla on kanssa sillee etten jaksa kerralla paljon syödä..Ja sen takia joudun syömää koko ajan.Raivostuttavaa kun tuntuu että lähtee kaupungillekin niin menee omaisuus siihen kun pitää koko ajan ostaa jotain syömistä. :p

Hellou!

Laitetaanpa omat navat ihan eka. Eli tänään oli neuvola:

rv 22+0
paino +340g/viikko, yhteensä tullut 2kg eka neuvolakäynnin punnituksesta, nyt yht. 74.3kg
paineet 96/52, eli tutun alhaiset
pissa puhdas
hemppa 127
sykkeet 125-145
liikkeet ++

Kaikki siis aivan mallillaan :). Nyt vasta tajusin että sf-mittaa ei otettu :eek:. Nooh, seuraavalla kerralla varmaan sitten. Aika mielenkiintoista muuten, että noin matalat oli sykkeet, esikoistytöstä oli yleensä aina 140-160. Oiskohan meille sittenkin poika tulossa, vaikka niin kovin tyttöolo on muuten ollut koko ajan :).

Onnea Piin hyvistä ultrakuulumisista! Ihana massu sulla :)

Zikiziki: myös minulla vatsalaukku tuntuu selvästi pienentyneen. Minusta on taas ihan kiva että tulee vähällä täyteen, mutta se ärsyttää että jatkuvasti pitäisi olla jotakin mutustamassa kun tuntuu että heti kohta syönnin päälle on nälkä.

Onnea hyviä ultrakuulumisia saaneille :flower: Ja paljon tsemppiä kaikille, jotka joutuvat elämään epätietoisuudessa :hug:

Olen ollut, ja olen edelleen, kotona nettipimennossa, joten viime aikoina on jäänyt vähille tämä palstan lueskelu ja kirjoittelu.

Meilläkin oli tänään rakenneultra ja sehän tehtiin sikiötutkimusyksikössä huonon historian takia. Onneksi tällä kertaa kaikki oli hienosti ja lääkäri tarkisti kyllä kaiken mahdollisen äärimmäisen tarkkaan. Erityisen tarkkaan hän tutki aivot sekä selkärangan, suorastaan milli milliltä ja kaikista mahdollisista kulmista. Helpotus oli valtava, kun kaikki oli kunnossa.
Sen sijaan vauva halusi piilottaa kasvonsa siinä vaiheessa, kun olisi ollut aika ihailla piirteitä. Samoin sukupuoli jäi vielä epävarmaksi; lääkärin sanoin joko tyttö tai ujo poika. Mutta meille oli kyllä sinänsä yksi ja sama, ettei mitään poseerauskuvia saatu, sillä tärkeintä oli kuulla vauvan olevan kunnossa. Tosin tammikuun alkuun olen varannut yksityiseltä ultran, josta ehkä jotain poseerauskuviakin sitten saadaan :)

Liikkeitä en ole tuntenut kun oikeastaan vasta kertaalleen, mutta se johtunee varmasti osin siitä, että istukka on suurelta osin kohdun etuseinämässä. Pahoinvointi taisi loppua viimein viime viikolla, onneksi.

Pinnasänky on tarkoitus sijoittaa meidän makuuhuoneeseen. Ja käytiin muuten ostamassakin se noin viikko sitten, kun saatiin puoleen hintaan.

Tinkatar ja Pikkiriikki 18+4

Rakenneultras käyty. Hoitsu ei saanu katottuu kaikkee tarpeellista ni jouduin sit viel lääkärin ronkittavaks.. ja supistelujen takia huomenna labraan, lääkärille sain ajan vasta tiistaiksi. Kiva sit ku se lääkäri mul sano et pitää välttää nyt nosteluja, no onneks ei oo ku vaan muutto just tänä vknloppuna. :/

Pomo repi pelihoususa ku ilmotin et oon ainaki tiistaihi asti pois. Meinaan viimeks eilen se valitti mulle et kesken töitten ei saa mennä lääkäriin. Ensinnäki en ees menny tänää kesken töitte, vaihoin työkamun kans vuoroa ja sit toisekseen herra ite käy kesken päivän jopa vaihattamas renkaitaan... että tämmöstä täällä suunnalla.

Voiko istukan paikka muuten vaihtua kesken kaiken? käsittääkseni ei? Meinaan mul luki ensi nlakortis et istukka on edes mut tänää se kaikes hiljasuudes oli vetäny sen yli valkosel töhnäl ja kirjottanu pääl et takaseinäs. Nii että hä.

Rv19+4 (19+6)

zikiziki mulla oli ruokahaluttomuutta vain raskauden alussa, johtui
varmasti siitä kun olokin oli aika kehno, etosi kokoajan. Makeaa söin
todella harvoin. Mutta kyllä mulle nykyään maistuu vaikka mikä,
varsinkin makea! mulla oli rv 16+0 sf 14,5

Alkuperäinen kirjoittaja outison:
Voiko istukan paikka muuten vaihtua kesken kaiken? käsittääkseni ei? Meinaan mul luki ensi nlakortis et istukka on edes mut tänää se kaikes hiljasuudes oli vetäny sen yli valkosel töhnäl ja kirjottanu pääl et takaseinäs. Nii että hä.

Rv19+4 (19+6)
siis kyllähän se istukka vähän liikkuu raskauden aikana mut en kyllä usko että ihan etuseinästä takaseinään noin äkkiseltään. mulla oli np-ultrassa istukka kohdunsuulla ja rakenneultrassa oli sitten siirtynyt takaseinämään pois tieltä ja kätilö sanoi ettei ole tavatonta että vielä alkuvaiheessa se istukka on kohdunsuulla

Sitten omaa napaa. tänään kävin lääkärillä ja saikkua sain 7.12 asti nyt aluksi ja sitten taas pohditaan että kykenenkö töihin vai en. lääkäri kokeili masun päältä ja totes että tämä asukki onkin sitten jo pää alaspäin mutta varmasti vielä pyörii ympyrää luulen. soittivat sitten työterveyshuollostakin tänään ja johonki vuositarkastukseen pitäs huomenna raahata ittensä varmaan hyvin tulee pojot kotiin siitä :D

Saunaan jos sitä alkas valmistautua

Nellah ja 21+4

Onnea hyvistä ultrakuulumisista kaikille, joilla se nyt on ollut. :)

Päivitin profiiliin tasaviikkojen kunniaksi uuden masukuvan.

Itsellä oli tänään lekuri ja puskan takaa pisti saikulle äippäloman alkuun asti. :|
Enkä ollut yhtään varautunut moiseen. Mutta syitä toki oli, joten ehkä ihan hyvä kuitenkin, kunhan nyt tästä alkujärkytyksestä toipuu.

Enkä oikein siksi osaa nyt mitään kommentoida muuta..

Hämmentynyt Ruttana & Beanie 22+0 :heart:

Sf-mitta mulla oli viikolla 16+6 15cm ja eilen 19+4 17cm. Nyt mä odotan, että maha alkaa oikeasti kasvaa "silmissä". Neuvolantäti sanoi, että täällä ihan selvästi tuntuu tällainen pieni potkupallo :heart:

( . ) Muuten neuvolassa oli kaikki ihan kunnossa. täti oli erityisen iloinen ettei mulle ole tullut painoa koko aikana kuin 1kg! Oon kyllä itekin ylpee, sillä mä pelkään kuollakseni sitä raskausdiabetesta. Tätä vauhtia sitä ei toivottavasti mulle tulekaan. Hemppaa ei mitattukaan, mutta sanoi että voisin alkaa syömään rautaa jos maha kestää. Edes silloin tällöin jotain matalapitoista tablettia. Multitabsissahan kyllä on rautaa mut vissiin niin vähä että se itsessään ei riitä. Jo viime neuvolakäynnillä oli myös puhetta d-vitamiinin lisäämisestä ja niinpä mä olen popsinut aina silloin tällöin minisun-tabletteja. Mä kyllä käytän maitotuotteita niin paljon etten usko että mua varsinaisesti d-vitamiinin puute pääsee edes vaivaamaan. Sydänäänet kuulu hyvin ja syke oli jotain 150 luokkaa.
Kelan papereita sain jo edellisellä kerralla, ei kylläkään olla niitä vielä miehen kanssa ihmetelty. Seuraavalla neuvolakäynnillä saan sitten sen todistuksen jolla saan hakea äitiyspakkauksen JEE! En millään malttais odottaa, että saan pakkauksen ja pääsen hypistelemään niitä pikkuruisia vaatteita. Perhevalmennuksesta oli myös puhetta, meillä se alkaa näillä näkymin tammikuussa. Aion mennä, hyötyähän siitä vaan on. Ihan oikeasti uskon että mun miehelle siitä on enemmän hyötyä :whistle:

vauvan nukkumisesta luulen, tai ainakin näin olen ajatellut että pinnasänky tullee mein makkariin joksikin ajaksi.

heissan hyvin pitkästä aikaa!
en ole kirjoitellut kun ei ole masussa tapahtunut mitään oleellista.
mutta edellispäivänä kaaduin mahalleni / oikealle kyljelleni tuossa jäisellä pihalla. alkuun se vaan nauratti ja lapsille oli hauskaa kun mutsi levis :D illalla alkoi supparit ja eilen ihan järkky kipu vatsan seudulla. kävin ensin neuvolassa ja sieltä suoraan sairaalaan jossa lääkäri ultrasi ja tutki. olin loimaan sairaalassa ensimmäistä kertaa ja jäi todella positiivinen kuva ko sairaalasta. aivan mahtava henkilökunta ja lääkärillä ei ollut kiire minnekkään, ultrasi tunnin ajan. ja tutki todella tarkkaan. vauvalla siis kaikki hyvin. mutta istukka onkin etuseinässä joten sen tilanne tarkistetaan ensi viikon rakenneultrassa.
harkitsimme jopa että menemme tutustumaan loimaan synnäriin myös, miehellä olisi lyhyempi matka sinne, ja ensivaikutus oli niin hyvä. totta on että jos jotakin sattuu niin vauva lähtee sieltä tyksiin ja minä jään loimaalle. mutta on tässä aikaa vielä harkita asiaa.
ja sukupuoltakin kysyi ja lääkäri todella perehtyi asiaan ja tutki: munat siellä näkyi. itsekkin näin kun jalkansa levitti :D
olen 3 tytön jälkeen uutisesta vielä hieman hämilläni. ja jos ne munat onkin kadonnut ensi viikon ultrassa ;)
olen tytöiltä säästänyt kaikki vaatteet, joten mahtaakohan pojusta tulla sukupuolisesti kieroutunut jos käyttää vaaleanpunaisia vaatteita? :LOL:

pahoittelut omanapaisuudesta... :ashamed:
koitan olla ahkerampi jatkossa, olette toki yhä aamukahvseuranani aamuisin :D

iltsu & beibe 18+6

iltsu-natsu: Huh.. hyvä että selvisit säikähdyksellä ja että vauva on kunnossa. :hug:
Itseäni pelottaa nuo kaatumiset, esikoisen odotusaikana menin nurin, mutta onneksi siitäkin selvittiin säikähdyksellä.
Mutta täytyy yrittää kävellä vaan normisti tuolla ulkona eikä liikaa ruveta arastelemaan tuota kävelemistä, koska silloin ainakin vetäsee lipat.

iltsu-natsu Hyvä, että kaikki oli sit hyvin kuitenki :). Pääsee vielä viikon päästä uudestaan kurkkimaan masuasukkia ;).

Yrittäny kans olla nyt varovaisempi ku ennen. Pitäis varmaa jotku nastat laittaa kenkii :whistle: .

Teil on iha ihme työnantajia. Ehkä hienoin ja ihmeellisin asia, mitä naiselle voi tapahtua ja sit kohtelu on tollasta ihme syyllistämistä... Teetteki silleen, että vaihdatte alaa äippäloman jälkee tai ainaki työnantajaa B)

Zikiziki: en tiiä sanoinko jo, että musta näyttäis pojalta. Sul on jo ihanan iso masu :) SF mulla oli vko 15+6 11 cm. Muutenki suht pikkanen maha ollu. Ruokahalu ollu kyl ennallaa ja annokset tuntuu suurenevan vaa. Mä yritänki kasvattaa sitä mun pikkasta mahaa urakalla :D.

Mä muuten luulin jo, et mult tuli lapsivettä ku tuli nii vetistä valkkaria :D. Sori jos jotain ei kiinnosta, mut sit googlettamalla löysin et se on tosi epätodennäköstä. Voi vaa olla tosi vetistä. Mul on maanantaina neuvola ni vaadin saada lääkärille nopeemmin ajan. Muuten olis vasta joulun jälkee. Ei tarvis huolehtia mistään tollasista lapsivedistä ja niistä harkkasuppareista. Tulee niin tyhmä ja vainoharhanen olo ku aina uusista tuntemuksista on iha paniikissa.

Vauva nukkuu
meijän vieressä omassa pinnasängyssä ekat kuukaudet. Eipä oo vaihtoehtojakaan ku asutaan kaksiossa vielä kesään asti. Olis se joka tapauksessa meijän lähellä nukkunu, ku meinaan imettää ainaki sen 6 kk jos tissit pelaa sillee ku oon suunnitellu.

Lauantaina Ikeaa ja jos sieltä vaiks löytäis jotain kivaa ja käytännöllistä vauvaperheeseen. Sit saatiin se miehen töistä saama vaatelahjakortti viimeinki sinne jesper & junioriin (huimat 200E =) ) niin päästään pojulle shoppailemaan urakalla. Ajateltii satsata jo ens talven toppapukuun. Mut minkä kokonen kannattais hankkia, et se menis sit 6kk-11kk vauvalle?

Ei täs muuta. Vointeja mammoille!

Säde ja poju 20+6

Alkuperäinen kirjoittaja Lis69:
Baby2003 :hug: ja voimia, ymmärrän hyvin tilanteesi ja tunteesi.
Kiitokset kaikille lohdun sanoja antaneille.En eilen jaksanut vastailla mitään kun piti ponnistella että jaksan touhuta ton esikon kanssa.

Lis69 20+1
Kiitos haleista Lis69 ja muut =)

Lapsivesitutkimuksessa olin Maanantaina koska merkit eivät olleet hävinneet... :/
Lapsivesinäytteenotto oli epämielyttävää, ehkä siksi kun oli henkisesti vaikeaa päättää ottaako sen vai ei? Keskenmenoriski kun siinä on olemassa... :/

Nyt odottelen vastauksia... pikavastauksen lupasivat jo tällä viikolla, lopullinen vastaus kestää 2-3 viikkoa. Ensi maanantaina varattu aika yksityiselle Femedaan.

Eilen oli AJOKOE joka meni ihan metsään :'( ei paljon naurata tulee kalliiksi taas uusiminen yhteensä n350e ylimäärästä rahaa kun en päässy läpi, ei ajatus pysy kasassa tällä hetkellä ja jännitti niin älyttömästi.

Baby2003 + masuvauva 20+6 :heart:

Yhteistyössä