*HUHTIKUUN MASUASUKIT*~**Marraskuussa**

Vielä yksi viesti aiheesta TYKS:

TYKSissä on vuoden 2009 alusta odotettavissa vakava henkilökunta- ja resurssipula kun Loimaan synnytykset siirretään pääosin sinne.

Meitä kaikkia tarvitaan tilanteen parantamiseksi! Olemme aloittaneet adressin keräämisen, ja toivomme mahdollisimman montaa allekirjoittajaa, jotta saamme äänemme kuuluviin.

Lisätietoja ja adressi löytyvät osoitteesta:

http://www.adressit.com/tyks_synnytysosasto

terv. Turun seudun odottajien psta ventti

Mamonen tervetuloa joukkoomme :flower:

Täällä taas vaihteeks kuopus kuumeessa :( , mutta saanpahan itse jäädä huomenna kotiin! Tänään on ollut jotenkin huonompi päivä. Suppareita tulee usein ja välillä on turhankin tukalaa. Ei ne varsinaisesti satu, mutta tuntuu pahalta. On vaikea löytää hyvää asentoa. Senkin puolesta hyvä olla huomenna kotosalla. Muuten ei kummempaa. Joulua laitoin eilen lasten kanssa kotiin ja mies lähtee tänään työmatkalle Taiwaniin. Toivottavasti meillä on rauhallinen viikko tiedossa.
Voikaa hyvin kaikki ja nauttikaa kasvavasta massusta...niikuin varmaan teettekin...(hih)
Superheppuli ja MaijaEemeli rv 21

Baby2003 ihana kuulla että sait hyviä uutísia :hug:
Mulla vielä pari piina viikkoa odotella sitä ultraa ja kuulla "tuomio" mitä siellä vauvelin päässä nyt sitten on.
tervetuloa mammanen, kuopiolaisia täälläkin ollaan =)

Noista harjoitussuppareista sen verran että mulla on niitä ollut jo pari viikkoa ja just silleen tapahtuu että maha menee kovaks, ei varsinaisesti satu mutta tuntuu ilkeältä.
Ja tää aina jos hiukka rasittaa itseään elikkäs kävelee rivakammin,imuroi tai muuten touhuaa....
ei mukavaa mutt sitt pitää vaan yrittää huilata.

Juotiin just isännän kanssa glögit ja syötiin eilen tekemääni rommirusinakakkua, aah ja kylläpä pikkunen sai siitä potkua elämään, heti alkoi "jenkkaamaan".
Tänne ei tällä kertaa mitään ihmeempiä täytyy lähteä poikaa herättelemään.

Mukavaa sunnutaipäivän jatkoa mammoille!

Lis69 21+2

onko muilla kivuliaita liitoskipuja? mulla välillä niin kipeitä että kenkien jalkaan laittokin sattuu,jalkaa kun nostaa , myös kävely on hidasta ja vaapumista,..haittaa jokapäivästä liikuntaa kyllä ja kun koiran kanssa lenkkeilee niin hidasta kävellä. eilen lipsahti jalka jäätiköllä ja voi että sattu !! :'( ,ei pystyny kun makaa sohvalla loppuilta, täytyy ostaa kuumavesipullo tai kaurapussi jos lämpä auttas? venyttely ei tuota apua, eikä oikein halua ees liikkua,...
mamonen ja elmeri +21

terveiset neuvolasta 22+5 on kaikki oli ok paitsi lääkäri kuunteli sydän äänii niin pikku sintti laittoi lisälyöntejä sydämmeen :( :( :( noh jouduin viettää neuvolassa 1½h kun niitä sydämmen äänii kuuneltiiin moneen otteeseen mutta sit se rauhottu muuten olis tullut lähtö kättärille tarkkailuun :| :| :| mutta onneksi kaikki oli hyvin loppujen lopuksi eikun 2vko:n päästä uudestaan neuvolaan

Yhteistyössä