Mannalle voimahalitus :hug:
Kestarit: jää meillä käyttämättä, musta ei oo siihen pesurumbaan, kone pyöriin pääosin viikonloppuisin
Äänestys: yök satoi vettä ----> oltiin koko su sisällä ja kotosalla mutta kun kaupassa pakosta käytiin suunnittelin että oisin käynyt mutta unohdin
:ashamed: no en mä ollut vaalikonettakaan tehnyt ja kunnallispolitiikkaa en niin paljon seuraa että ois ollut joku tietty...
saamaton ja laiska olen, lupaan etten valita päätöksistä jotka Espoossa tehdään
*ainakaan heti*
Sukupuolen paljastusta odotamme innolla 27.11. muistaakseni
Suukolla ja jollai muullakin oli samana päivänä rakenneultrat ja mulla ip:stä vielä neukkutätskän luona käyntikin että häppäriä riittää..
jos on selvästi näkyvissä niin tiedustellaan mut jos ei niin saakoon jäädä salaisuudeksi jos ei sinne 4D :hen mennä kai..
näyttää talous sen verta heikolta nyt.. tuli remontti kylppäriin :kieh: :kieh: *kirosana kirosana* että budjetti heilahtaa pienesti..
Hanille täältä paranemisia !! :hug:
By the way... kauhiasti ihmiset keuhkoputken tulehduksissa ja keuhkokuumeissa
olkaamme varovaisia ja peskäämme käsiä ahkerasti.. josko sillä ois vaikutusta
Kellonkääntämiseen poikamme suhtautui jokseenkin ärsyttävästi, sinkosi siis totuttuun tapaan kuudelta (lue viideltä!! ) ylös su aamuna, KIVA !!!! no puolipakotin pojan nukkumaan koska isännän kanssa luonnollisesti torkuimme edelleen ettei nyt erkkikään silloi vapaaehtoisesti nouse.. en minä ainakaan.. :kieh:
kuudelta sitten nousin koska itikka alkoi vehtaamaan vieressä siihen malliin että silmäluomia repi minulta jo auki
KUKKUU !! *rips* |O :xmas:
AM & hippunen 16+0 RITS RÄTS POKS virallisesti toinen kolmannes käynnissä