*HUHTIKUUN MASUASUKIT* ~Lokakuussa~

Olipa kiva huomata, jotta oma ehokas meni läpi! :D Huvittavaa tosin sekin, et tää on sen verran pieni paikkakunta, et äänimäärät on huikeasti alle 100 ku on menty läpi. Jopa alle 50 äänellä on osa päässy. Pitäsköhän ens kaudella ite iskee keppisä kekoon :LOL:

Meillä sit arki alkaa nyt klo 6 aamulla. Kiitos kellojen siirron! |O (Kuka piru se on tuon oikeesti keksiny!!!?!)

pietu- ja oikku 16+6

olin pitkän vkl:n reissussa ja oli tullu tekstii joku 4 sivua, huh...

mukavasta reissusta huolimatta mulla on ollut aika kamalat viimeiset päivät. siskoni joutui nimittäin hakeutumaan turvakotiin pienten lastensa kanssa viime viikolla ja kuulin siitä vasta perjantaina (ja olin ulkomailla etten päässyt edes heti hänen lukseen!). en tiedä vielä mitä kaikkea kamalaa on tapahtunut, koska vanhempani ja siskoni ovat halunneet varjella mua tiedolta raskauteni takia, mutta jotain aivan kamalaa on kuitenkin tapahtunut. olen ihan sydän syrjällään huolesta ja pelosta, tekisi mieli vain itkeä, vaikka sisko vakuuttaa nyt olevansa turvassa ja haluan itsekin uskoa asioiden voivan kääntyä tästä vain parempaan päin. tuntuu vain ettei eihän mun siskolle ja pienille siskonlapsille tällaista voi tapahtua. tapahtumien taustalla ainakin perheväkivaltaa.

muuta en osaa nyt ajatella enkä muusta kirjoittaa, vaikka paljon on tapahtunut iloistakin lähipiirissä ja oma odotus sujuu ilmeisesti aivan hyvin. ainakin masu kasvaa ja la iltana tunsin todennäköisesti ekan pienen potkun. kuplintaa ja muita tuntemuksia on ollut jo pidempään.

voikaahan hyvin.

t. manna + lilli 17+5

Manna8 Tosi kurjaa! Tiedän, miltä tuntuu ku oon seurannu ystävän väkivaltasta suhdetta sivusta. Lapsikin siinä mukana. Se on kuitenki jo puolvoittoa, että sun sisko ja lapset pääsi turvaan. Nyt hänelle vaan voimia! Lapset yleensä tottuu uusiin tilanteisiin nopeasti ja vaikuttaa siltä, että heillä on hyvä tukiverkko.

Täytyy kyllä sanoa, et ihmettelinki missä Hani on, mut nyt vaan pikaista paranemista!

Äänestämässä käytiin molemmat. Ehdokkaat valittiin valikoneiden tulosten ja omien mielikuvien perusteella. Vaikka vaalikone olis sanonu mitä ni on tiettyjä puolueita ku en vaa
IKINÄ äänestäis. Mut ei voi kertoa enempää ku näistä syntyy aina kränää. No tyyppi ei päässy valtuustoon, mut menipähän puolueelle ääni.

Rakenneultra, mulla on siihen mennessä kertyny 18+4 eli aikasin mennään :). Se tosin on se 4D, eikä kunnalliselle viittitä nyt mennä ku kela sotkee muuten kuviot :/ .

Kestovaipoista en oo kauheen innoissani. Ei vaan hotsita. Vois tietty kokeilla. Onhan se varmaanki halvempaa lystiä ku noi kertakäyttösten kans touhuuminen.

Sukupuolesta kertominen Kyllä me kerrotaan! Eipä tarvi läheisten harmitella, ku ei tiedä minkälaisia vaatteita yms. ostaa. Sit jotenki se tuo vauvaa niillekki jo lähemmäs. Ajateltiin näyttää se dvd, mikä saadaan 4D:stä ainaki isovanhemmille ja varmaanki parhaimmille ystäville.

Maanantain jatkot kaikille!!

Säde ja äidin masunasu 16+3 :heart:

AAM
Mannalle voimahalitus :hug:

Kestarit: jää meillä käyttämättä, musta ei oo siihen pesurumbaan, kone pyöriin pääosin viikonloppuisin :D

Äänestys: yök satoi vettä ----> oltiin koko su sisällä ja kotosalla mutta kun kaupassa pakosta käytiin suunnittelin että oisin käynyt mutta unohdin :D :ashamed: no en mä ollut vaalikonettakaan tehnyt ja kunnallispolitiikkaa en niin paljon seuraa että ois ollut joku tietty... :whistle: saamaton ja laiska olen, lupaan etten valita päätöksistä jotka Espoossa tehdään :D *ainakaan heti* :LOL:

Sukupuolen paljastusta odotamme innolla 27.11. muistaakseni Suukolla ja jollai muullakin oli samana päivänä rakenneultrat ja mulla ip:stä vielä neukkutätskän luona käyntikin että häppäriä riittää.. :) jos on selvästi näkyvissä niin tiedustellaan mut jos ei niin saakoon jäädä salaisuudeksi jos ei sinne 4D :hen mennä kai.. :( näyttää talous sen verta heikolta nyt.. tuli remontti kylppäriin :kieh: :kieh: *kirosana kirosana* että budjetti heilahtaa pienesti..

Hanille täältä paranemisia !! :hug:
By the way... kauhiasti ihmiset keuhkoputken tulehduksissa ja keuhkokuumeissa :eek: olkaamme varovaisia ja peskäämme käsiä ahkerasti.. josko sillä ois vaikutusta :)

Kellonkääntämiseen poikamme suhtautui jokseenkin ärsyttävästi, sinkosi siis totuttuun tapaan kuudelta (lue viideltä!! ) ylös su aamuna, KIVA !!!! no puolipakotin pojan nukkumaan koska isännän kanssa luonnollisesti torkuimme edelleen ettei nyt erkkikään silloi vapaaehtoisesti nouse.. en minä ainakaan.. :kieh:
kuudelta sitten nousin koska itikka alkoi vehtaamaan vieressä siihen malliin että silmäluomia repi minulta jo auki :D KUKKUU !! *rips* |O :xmas:

AM & hippunen 16+0 RITS RÄTS POKS virallisesti toinen kolmannes käynnissä

manna inhottavia uutisia :'( voimia teille koko perheeseen ja varsinkin siskolle ja hänen pikkuisilleen :hug:

solina toki sinut muistan!!! :D en vaan ollut huomannut plussastasi, onnea hirveesti näin myöhäseen :heart: eiköhän tuo hani pistä sinut listalle kunhan tervehtyy :D

kestareista oon tutuilta kyselly ja kukaan ei käytä, juuri sen takia että niissä on niin paljon hommaa :/ itse haluaisin luonnon ja rahan takia, toivon ettö pärjäisi niiden kanssa.. voiko niitä laittaa kuivausrumpuun??

rakenneultra meillä 13.11 ja sillon viikkoja 19+6 :heart: tietty se jännittää, mutta hieman helpotti se 16+6 tehty ultra vaikka kestikin sen kaks minuuttia, enkä pikkuista paljon nähnyt. mutta kaikki oli hyvin, niin nyt jännään vain josko sukupuolen saisi tietoon :D

mulla on niiiiin norsu olo :x maha on kasvanut taas ja kun ei tuo istuminen normaalisti enää luonnistu sen paineen takia, niin kaikki kumartelu ja esim. kenkien jalkaan laitto on vaan kamalaa ähkimistä :ashamed: kamalaa kun nyt viikolla 18 tuntee olonsa isoksi, mitäs sitten kun on 38 :eek: HUI!!!

mies tulee kohta niin lähdetään kävelylle ja sitten tehdään jotain hyvää ruokaa :p illan kruunaakin sitten huippumalli haussa ja täydelliset naiset :D mies inhoo maanantai-iltoja juuri noiden ohjelmien takia :LOL: :D :headwall: :p :ashamed:

JJ-t ja pikkuinen 17+3

mannalle ja sisaren perheelle kovasti jaksamista minäkin täältä toivottelen. Toivottavasti asiat kääntyisi parhain päin.

jaahassu Hyvä että pääsit äpolille näytille ja sait lepoa. Itse olin molemmissa aikaisemmissa raskauksissa supistusten takia saissulla puolesta välistä raskautta loppuun astikka. Kohdun suu oli ok kokoajan, mutta oli tosi kurja olla kun supisteli kokoajan. Tuleeko sulla supistuksia paljonkin päivän aikana?

(.)

Oma olo on ollut suhteellisen hyvä toistaiseksi. Olen suht pirteä ja energinen. Ei pahoinvointia, ainut mikä rissaa ajoittain on selkä myös liitoskipuja tuntuu ilmaantuvan jo ajoittain myös. Supisteluja ei toistaiseksi mitenkään paljolti.

Liikkeet tuntuu voimistuvan pikku hiljaa ja alkaa tuntumaan enemmän päivän mittaan. Epäilen myöskin että pikkuinen on alkanut hikkailemaan, tasainen "tömäys" tuntuu silloin tällöin. ( Epäilin ensin onko mahdollista vielä, mutta ainakin jossain tekstissä sanottiin, että alkaa harjoitella hengitystä ja voi saada hikan jo alle 20 viikon ikäisenä)

Rakenne-ultra on meillä 17.11 viikkoja silloin 20+6, neuvola vielä ennen ultraa 5.11
=) Meinataan kysellä sukupuolta, sitä en vielä tiedä kerrotaanko siitä julkisesti jos näkyy. 4D- ultrasta en nyt vielä tiedä kuitenkaan. Itseäni hirvittää korkea hinta, mutta ukko tuntuu olevan aika innostunut, joten saa nähdä nyt sitten.

Kestot Kiinnostaisi mutta taitaa jäädä ajatuksen tasolle vain. Luulisin ettei kestoja voi rummuttaa, mutta fiksummat varmaan tietää paremmin.

Iitanen ja Möykky17+6

Eikös kestojen kans oo et jos rumpukuivaa ni käyttöikä vähenee verrattuna narukuivatukseen? Ja huuhteluainetta niide kans ei saa käyttää, tosin etikkaa saa =) Ja kyllähän niissä työtä on, ainakin siltä tuntuu aluksi. Mut eiköhän sit ku on päässy vauhtiin ja huomannu mikä on omalle lapselle se paras ni luonnistu jo paljo helpommin. Ei oo ainakaan mun tuttavaperhe ollu yhtään pulassa niiden kans ku on opetelleet käyttämään.

mannalle kovasti voimia ja eiköhän siskosi tilanne ole jo parempi kun pääsi turvaan! Ja kaikki kääntyy vielä hyväksi :hug:

Itse kävin neuvolas tänään ja kaikki oli mainiosti. Painon muutos oli -1,2kg eli hitusen tippunu sitten raskausvko 7:n jälkeen. Mut ehtiihä se siit nousta :) Hemppa oli 122, paineet 128/80 ja mytty tais riehua siel aika tavalla ku sykkeet ei laskenu 164:n alle ollenkaan :D Kaikki siis hyvin ja sydänäänet saatii aika nopeasti kuuluviin vaikka siel oli opiskelija niit ettimäs. Eli oikein etevä opiskelija siis =)

SS & mytty 16+3 :heart:

supistusten määrä vaihtelee. Viimeisen viikon sisällä on ollut päiviä jolloin ei ole tuntunut mitään ja loppuviikkoa kohden tuntui enemmän. Eilen alkoi aamulla jo, vaikken ollut kuin aamupalan tehnyt ja syönyt, eli ei kovinkaan rasittavaa ja illallakin niitä tuli.

noh, mies joutuu passaamaan ja likkaa riehuttamaan.. Lääkäri määräsi lepoa, en mitään raskasta viitsi edes yrittää, ettei homma mene vuodelevoksi :|

Kävin ultrassa, siellä oli pikkusella kaikki hyvin :heart: vastasi 4 päivää isompaa, ja mellasti vallan mahdottomasti mahassa! koko ajan oli kädet tai jalat tai molemmat vispaamassa johonkin suuntaan... :LOL: siellä se nieleskeli lapsivettä ja venytteli, ja kaikki varpaat ja sormetkin näytti reippaasti. Mahalaukku ja virtsarakkokin näkyi, sydän ja aivot olivat jo myöskin tarkastelun alla, kaikki kohdallaan ja jotenkin minusta näytti että sieltä olis pikkuveli tulossa esikoiselle :D eli se mun tyttöveikkaus taisi nyt mennä pieleen! =) yhtä rakas tulee olemaan, oli tyttö tai poika!

Kylläpä olo helpottui taas kummasti. oon ihan hehkuissani taas :heart: vielä on yli kuukausi rakenne-ultraan (se on siis aika myöhään mulla, 21+0 ONKO KELLÄÄN MUULLA NÄIN MYÖHÄÄN??) , jospa sen nyt jaksaisi odottaa kun on alustavasti nähnyt että kaikki on hyvin!

Gardenia ja ihana Kapris 16+0

Gardenia, mulla on rakenneultra just 21+0.

Tänään oli piiiiitkästä aikaa neuvola! :) Pieni sydän jumpsutti 152, mies heti sanoi että "tyttö". Siis kun tuolla meiän esikoispojalla syke oli 130-140 koko ajan. Ei isäntä mukana ollut, työpäivä. Eikä ole muutenkaan ollut nyt mukana neuvolassa tai muualla. Esikoisen aikaan oli ekassa neuvolassa mukana ja sit ultrissa. Muuten on kyllä oikein hyvin mukana tässä, eilenkin silitteli minun mahaa ja sanoi että tykkääköhän se vauva tästä.. :heart:

Eli siis neuvolassa kaikki ok, hemoglobiini oli 127, sanoi että saan ruveta rautaa syömään. Normaalisti mulla hemppa noin 140.

Paino oli tippunut!!! :eek: Mutta neukkatäti sanoi että varmasti johtuu siitä minun sairastelusta, muistutti syömään... vaikka olenhan minä syönyt kaikkea mikä on vain maistunut, siis sairaana ollessa. Luulempa et se paino tästä rupeaa nousemaan, esikoisesta tuli melkein 20kg lisää!! Mut ne kaikki lähti pois ja viisi kiloa enemmänkin. :)

Tässäpä pikaisesti..

HeippaRallaa!

Mulla meni toi [/b]äänestys ihan pipariks.Se ois ollu mulle viel tärkee asia,kannatan tiettyä puoluetta ja selkeä ehdokaskin oli.Vaahtosin vielä kaikille että menkää äänestämään ja nyt itseltä jäi väliin.Mun äänestyslapussa oli joku ikivanha osoite ja sen takia mun äänestyspaikka olikin 10km päässä ja kello oli jo melkein 20.00..Mutta onneksi mun ehdokas valittiin :)

RakenneultraMulla on 5.11.Eli sillon mulla on viikkoja 18+5.Ollaan käyty ultrassa kerran 17.9 niin kiva vihdoin päästä kattelemaan vaavelia,nyt kun se on jo isompi :) Vaikka tietysti tärkeintä on että kaikki on kunnossa :heart:

KestiksetOlen päättänyt että niitä käytän,oli mikä oli.Oon niin kauhuissani siitä jätemäärästä mikä vaipoista tulee..Mun kaveri sanoi mulle että "no katotaan sitte ku lapsi on syntynyt,et varmaan sitten jaksa"niin siitä tuli sellanen olo että vielä mä näytän
sulle :kieh: Ja musta pyykkien ripustaminen kuivaamaan on jtnkin rentouttavaa,oon ehkä vähän pimee :D

JJ-tMeillä mies vihaa kanssa noita maanantain ohjelmia..Tänäänkin loppui seksi melkein seinään kun alkoi "huippiksen"-tunnari telkassa soimaan :LOL:

MannaItse olen ollut samankaltaisessa tilanteessa..joten synpatiat on todella teidän puolella.Uskon että kaikki vielä selviää. :hug:

Misstar 17+3

AAM
Alkuperäinen kirjoittaja misStar:
Minkä takia toi tekee mulle aina tollee noitten lihavoitusten kanssa :kieh: :kieh:
Misstar mä aina maalaan sen mitä haluan mustata ja sit painan tota B:tä.. sit automaattisesti laittaa ne lausee/sanan loppuun ja alkuun, ei tartti painella jatkuvasti alussa ja lopussa uudelleen ja miettii ottiko klikkauksen :)

Jaahassulle parempia vointeja, mies "töihin" vaan.. :kieh: :hug:

Gardenia se rakenneultrahan muistaakseni kunnallisella pitää ajoittua 18-22 viikoille ? vai on kai siinäkin joustoa.. =) mulla tulee 20+3 silloi.. joten sulla mikään hätä oo :)

). ) täällä masu tuntuu päivä päivältä enempi... töissäkin jo näkee ko immeiset katselee vaikka eivät mtn sanokaan.. ja kuulin ohimennen kahden vanhemman emännän siis yli 5kympin jo juttelevan raskaudesta ja imetyksestä.. :D heti höristelin korviani ja he siinä sitten muikeasti hymyilivät mulle ja sanoivat että ihan kiva taas seurata jonkun odotusta.. :whistle: no tällä hetkellä ainoa immeinen töissä joka on kantava *silmätikku positiivisessa merkityksessä tällä kertaa*

Energisyys vähän palannut takaisin.. no totuushan on se että mä olen laiska ko patakinnas :LOL: mutta ainakin kiva kun tuntuu että ois enempi enejä.

Jahas jos lähtis nytkyttämään puikkoja hetkoksi ja sitten simmut ummistais.. :wave:

Hyviä unia kaunokaiset ! :):heart:

AM & hippunen 16

Heissan!
Kävin sitten eilen neuvolassa ylimääräsenm reissun... Aamulla menin poikia viemään hoitoon niin meinasin hoidossa pyörtyä..Piti ihan mennä kyykkyyn ja silti tuntu että taju lähtee..Menin sitten äitille ja isälle siitä suoraa kun en uskaltanu yksin lähtä ajeleen töihin.Lepäilin siinä vähän aikaa ja sit äiti lähti mukaan..Neuvolassa sitten mittas paineet ja otti hb:n ja ultrattiinki niin syyksi sanoi matalan verenpaineen..Kumma vain ku se on koko ajan samassa ja välilä ei huippaa yhtään ja nyt on tullu et melkein pyörtyy..
No kiva reissu oli kun sitten näki taas pikkusen ja tiesi että kaikki on hyvin..Sydänääniäkin kuunneltiin,mutta karkaili koko ajan alta niin ei siitä oikein mitään tullu.. Mutta se siitä..

KESTAREISTA
Voihan ne kuivata ainaki useimat rummussa..Meillä on tuo kuivauskaappi niin siellä usein pyykkien kaa kuivattelen,mut aika lämmin on talvisinki saunalla ku leivinuunia lämmitetään niin sielläki nopsaa kuivaa.. Juu ja joku sanoi tosta käyttöiän lyhenemisestä jos rummuttaa..Saattaahan ne rispaantua mut ei se varmasti imuun vaikuta. Ja etikka tosiaanki on hyvä ihan huuhtiksena ja myös jos pitää vaippoja vedessä ennen pesua niin etikkaa on hyvä lorauttaa veden sekaan..
Riisipaperikin on ihan kiva sitten myöhemmin varsinkin,mutta siitä huomasin meillä alkavan pepun punoittaa joten se olis hyvä käyttää sitte ku vähä tietää et mihin aikaan tekee isommat tarpeet..
Kestarit ei oikeesti ole kovinkaan vaivalloiset käyttää kun niihin tottuu..
Itse olin jo ekasta kiinnostunu mut en sit vaan saanu aikaseksi alottaa..
Suosittelen kyllä et jos pikkasenkaan kiinnostaa niin kokeilee vaikka puoli vuotta..

Joku muukin on laiskana..Musta tuntuu ihan hullulta ku en ole tottunu oleen rauhassa kauaa iakaa putkeen..Hirveetä ku ei vaan jaksa tehä mitään.. Just jos aamulla jotai kotitöitä tekee niin sen jälkeen on niin naatti ettei jaksas ku istua vaan..

Hitto ku taas tuntuu huippaavan aika kivasti..Eihän tästä mitään tu ku tällasia oloja rupee oleen.. Onko muilla näin pahaa huimausta/pyörrytystä?!!!
Neuvolantäti kyseli syömisestä jota meitti kyllä harrastaa.. Ja se määräs salmiakkia syötäväksi että paineet nousis vähä..Just ku mie ajattelin että oon päässy eroon karkista niin pakotetaan syömään karkkia....

No mutta nyt pitää taas alkaa lopetella ja valmistautua lähtöön..
Hyvät voinnit kaikille!

Vaavimasu ja napukka 15+6
(Jes! huomenna 16)

millipilli
Huomenta...

Äänestystulokseen olin oikein tyytyväinen, vaikka oma ehdokas ei läpi mennytkään niin puolue nousi ykköseks täällä.

Kestoja ei käytetty esikoisella eikä tulla käyttämään nytkään. Ehkä mä oon huono ihminen, mutta mulla vaan ei oo minkään valtakunnan kiinnostusta siihen touhuun... ja meidän perhe nyt on muutenkin tällainen ekologinen katastrofi. Nythän on tosin tullut sellaisia maatuvia kertakäyttövaippoja, mutta niitäkin on kritisoitu etteivät olis kuitenkaan niin hyvä vaihtoehto.

(.) Olo on ihan kauhee. Aattelin lääkäriä soittaa tälle päivälle. Epäilen, että mulla on taas poskiontelotulehdus. Yskin ihan koko ajan ja siitä syystä sitten on masukin kipeenä koko ajan. On ihan kosketusarkakin jo tosta yskästä. Siinä on vaan se ongelma, että toi yskä näyttää herkistävän supistelemaan ja nyt en sitten tiedä onko vatsa kipeä pelkästään yskimisestä vai onko niillä suppareilla osuutta asiaan :/ Eilisen aamun taas aloitin oksentamalla... tänään sentään oon siltä välttynyt. Tosin valvoin sitten puolet viime yöstä. Kiva olla kuin nukkuneen rukous kun tänään on tenttipäivä ja pitäis jotain muistaakin :/

millipilli & frank 17+2

kestoista mä ainakin toivon että onnistuttais kestoilee. :) Oon neulonu villavaippakuoria (hahtuvista) ja aion ostaa myös parit Fuzzit. :D

).) tänään yllättäen aamu alkoi taas laattaamalla. :x miten tämä olo ei parane ollenkaan?
Vaikuttaako stressi raskauspahoinvointiin? oon miettiny sitä, kun muuten on ollu jo hyviä aamuja pari viikkoa ja nyt ensin sen stressaavan lauantai-illan jälkeen laattasin sunnuntaina ja sitten tänään, kun huomenna taas on eka tunti mikä mun pitäis pitää... :ashamed:
Toivoton tapaus oon. Kamalaa mä oon jo pitkällä, eikä ees tunnu missään mitään, eikä näy.

Laala ja Punkero siis tasan 15+0`tänään!

(.)
Päivittelempä kuulumisia.
17.10 oli neuvola ja RR laskenut 106/60,ilmankos huimaa,Hb 111 ja rautakuuri päälle.Vauvalla kaikki hyvin syke 153,taitaa joku jumppaaja lapsesta tulla.Sen verta hankalaa oli sydänäänten kuuntelu,kun ei pysynyt paikallaan.
Tosiaan aloitin rautakuurin(Obsidan) ja söin 1 ainoan tabletin silloin perjantaina ja siitähän se riemu alkoikin...Eli viikon karmeessa ripulissa ja rautalääke teki kivan värisävyn...Olin melkein viikon saikulla ja mitään hälyyttävää ei näytteistä löytynyt (takana myös ulkomaanmatka). Rautalääkkeitä en kyllä enää syö jos tollasen olon tekee.Nyt on töissä eväänä pinaattilettuja kotona odottaa parsakaali ja persiljaa oon napinu päivittäin,josko se hb siitä nousisi.
Rakenne UÄ 20 viikolla ja lääkäri ei kuulemma kerro/arvaa kumpi sukupuoli on.Eli nyt on hyvä syy mennä 4D..

Happy79 ja Sampo-Nella 17+1

millipilli
(.) poskiontelotulehdushan se sitten taas oli... antibioottikuurilla nyt. Lääkäri katsoi samalla kohdunsuun tilanteen ja kuunteli sydänäänet. Sillä saralla onneksi kaikki oli niinkuin pitikin. Nyt kun vielä sais tän räkätaudin kuriin.

En eilen aamulla oikein tiennyt oisko pitäny itkee vai nauraa. Mä oon nukkunut ilman pikkareita nyt kun tuntuu, että kaikki pikkarit painaa öiseen aikaan. Aamulla sitten kirmasin suoraan sängystä oksentamaan ja siinä yökkiessä kusin kintuilleni :ashamed: Ei ollu ihan voittajafiilis sillä kohtaa :whistle:

Mä tilasin äsken vaunut netistä, Oran jovi airit. Alennusta sain 110 euroa ja kaupanpäälle tulee hoitolaukku. Lisäksi tilasin vaunuihin kiinnitettävän seisomatelineen esikoiselle. Toimitus on kotiovelle ja ilmainen.
Muuten olisin vielä käyttänyt meidän vanhoja yhdistelmiä, mutta niistä on alkanu pyörät irtoilemaan ja esikoinenkin on vasta 1,5v, joten senkin kanssa vielä yhdistelmiä tarvii. Suosittelen kyllä ehdottomasti tutustumaan netin valikoimiin. Ovat huomattavasti edullisempia kuin lastentarvikeliikkeissä. Nimim. kokemusta on. :)

Tänään rv 17+0 :heart:

moi! =)
mukava lukea taas pitkästä aikaa kuulumisianne!
mulla on rakenneultra 20plus6viikolla muistaakseni,joten aika myöhään niinku monella muullaki. sillä viikolla oyssissa sanovat sukupuolen jos kysyy.

oma olo on tosi hyvä.kotona mitatut verenpaineet on n.115/65,eli hyvät,ku hiukan jännittää,milllasissa lukemissa ne pysyy,ku kupuksen syntymän jälkeen ne oli hirvittävissä lukemissa :(
painoa on tullu n.4kiloa. energínen olo on ja ulkoiltu on paljon.liikuntaa pystyy harrastaan ihan normaalisti.
supistellu ei oo,ku en edes kunnolla tunne vauvaa,misä on,aamusta parhaiten ku selällään on niin pieni "patti" tuosssa navan alapuolella on =)
onneksi lapset on taas terveenä,ku viikko sitte lähes jokaisella oli jotaki...
eipä täsä tämän kummosempia.seuraava nauvola on 13.11 ja ultra 1.12,niitä ootelessa...

Pai ja nuppu 16vk

Yhteistyössä