Heissan taas kaikille..Ei ole pitkiin aikoihin jaksanu kirjotella..
Teppanalle voimia siskon sairauden kanssa.Toivotaan vain parasta.
Innostuinpas ittekkin katteleen kuvia entisistä masuista
tässä pitäis olla 32+6 vkot ja syntyi 37+5
Miksi kuva näkyy mustana...? En saa sitä näkymään...Voisko olla kun toi kuva on kopsattu levyltä niin et se ei anna laittaa sitä tms...?Kokeilen vielä saada tonne profiiliin..
ELI PROFIILISSA KUVA KUN EN SAANUT AIJAA:LLA TOIMIIN
Huomaa jo et on laskeutunu hirveesti..
Ja poika tosiaan synty..Esikoisesta ei ole masukuvia kun ei ollut kameraa vielä tuolloin..Videokameralla on n vko enne synnytystä kuvattua matskua ku haravoin vanhempien pihaa
Tosta miehen raskaudessa mukaan olosta et ei meilläkään kummemmin mies ole mukana..Siis sillai et ei se kysele oloja tai neuvoloita jne,mut np ja rakenneultriin on mukaan halukas lähteen..Eikä se mua hirveesti haittaakkaan vaikkei koko ajan höösää jotai vieressä..
Sain muutes itekkin aamulla napsastua puhelimella kuvan ku napukka asusteli tossa ihan navan alapuolella oikealla ja näkyi selvästi..Ihanan näkönen ku maha yhessä kohtaa
Ehdin jo tässä alkuviikosta säikähtää kun pienempi poika hyppeli sohvalla ja hyppäs sitten polvi edellä mun mahan päälle..Kävi pikkasen kipeetä ja ajattelin jo että se oli siinä,mutta sit ku illalla menin nukuttaan poikia niin ei kyllä ollu epäilystäkään etteikö olis hengissä pikkunen.Sen verran heilui siellä.
Silti olen koko ajan epävarma et jos jotain kuitenkin sattui..Neuvola olis vasta 11.11 niin mietinkin että soittaisinko neuvolaan ja pyytäisin tarkistamaan tilanteen että saan mielenrauhan..Tosin mitään vuotoja tms ei ole ollut..Välillä vähän pistää mahaan,mut sehän on normaalia..
Taas tuli eilen huippaolo takas ja ajattelinki sit et parempi vaan jatkaa raudan syömistä..
ONKO MUILLA SANOTTU NEUVOLASSA ETTÄ rautaa ei sais syödä ennen tiettyjä vkoja..?Kaverille oli sanottu et ei saa vielä rueta syömään..Ihmettelin sitten sitä kun ite alotin heti ekan neuvolan jälkeen syömään..
Juu mutta nyt pitäämennä laittaan pyykit kuivaan ja sitte pojat ja itte valmiiks et ehtii töihin..
Hyvää päivän jatkoa taas kaikille!
Vaavimasu ja napukka 15+1