Pikaisella kuulumiskurkkauksella täällä :wave:
tutsa mä jatkan kans hoitovapaalta suoraan uudelle äitiyslomalle, ilmoitin vaan pomolle ja laitan sit lippulappuset eteenpäin hänelle, ja hän toimittaa ne sitten henkilöstöosastolle, josta tieto menee meidän palkanlaskentaan. Palkanlaskenta puolestaan toimittaa tiedot suoraan Kelaan, erittäin sujuvaa toimintaa meidän putiikissa, täytyy sanoa :flower:
guess tökeröä kommenttia sait, tosi ajattelematonta :hug:
Meillä on esikoisen
vauvavakuutus Tapiolasta, siihen oli joku hyvä syy miksi valittiin just Tapiola mutten enää muista sitä
Samasta putiikista otetaan tulevalle lapselle myös vauvavakuutus. Esikoinen on ollut flunssia lukuunottamatta terve kuin pukki, ollaan käytetty kolmisen kertaa Mehiläisellä flunssan yhteydessä kun oon halunnut tarkistaa ettei ole korvatulehdusta. No, kertakaan hän ei ole korvatulehdusta vielä sairastanut, mutta onpahan tullut tarkistettua :snotty: Tykätään käydä Ruusulassa Töölön Mehiläisessä, siellä on tosi symppikset lastenlekurit. :heart:
teppana kurja juttu siskosi tilanne :hug: voimia sullekin, varmasti tulee mietittyä paljon siskon tilannetta. :heart:
Vaavimasu mulle ei ole tuosta raudasta mainittu mitään, mutta näistä keskusteluista oon bongannut just sen, ettei ehkä ennen rv 12 pitäis syödä? Oonkin popsinut tässä hetken aikaa
pietu-:n suosittelemaa vitamiini-cocktailia, jossa ei ole rautaa
Eli multivitaa (vaimikäsenyt...) ja kalkkia. Sit kun hemppa alkaa lasketella niin voisin ehkä vaihtaa siihen Multitabs Raskaus-tabuun.
Rosette ikävä juttu toi unettomuus :hug: Mua ei ole vielä vaivannut, esikoisen odotusaikana ihan lopussa alkoi olla sitä, että nukuin tosi huonosti, kai masu oli jo sen verran iso. Tai sitten se oli jotain alitajuntaista valmistautumista yöheräilyihin
Jouduin saikulle n. puolitoista viikkoa ennen äitiysloman alkamista kun en saanut nukuttua öisin ja sitten stressasin sitä, ja verenpaineet nousi. Heti kun pääsin saikulle/äitiyslomalle ja nukkumaan kun nukutti, niin verenpaineet laski takaisin hyviin lukemiin.
Muista
raskausajan krempoista, ihan alavatsalla/nivusissa on alkanut tuntua vihlaisuja vähän kuten alkuraskauden repäisykipu-tyyliin, etenkin siis ylös noustessa. Kohdunkannattimet ne siellä vissiin vaan ilmoittelee olemassaolostaan.
JJ-t voi että :hug: Toivottavasti oot saanut miehen kiinni ja ootte päässeet lähtemään sinne päivystykseen :hug:
Mä oon kans ilmoittautunut
istukkaveren luovuttajaksi, esikoisen aikaankin olin mutta sitä tosiaan kerätään ilmeisesti edelleen vain virka-aikaan, joten ei auttanut kun yöllä synnyttelin. Toivottavasti tällä kertaa sitten.
Perhevalmennukseen ei näin pikkukakkosta odotellessa olla menossa, pikkuykkösen odotusaikanakin oli sellaisia enemmänkin "tietoisku"-tyylisiä tilaisuuksia tarjolla, esim. vauvan hoito, imetys, jne.
MisStar mä uskon, että laiska/saamaton olo johtuu ihan tuosta raskaudesta, ainakaan mä en esikoisen odotusaikana paljoa muuta jaksanu töistä tullessani kuin syödä jotain ja käydä lepäämään :hug: =) Ehkäpä kroppa viestii, että nyt on aika ottaa iisisti ja huilia. Tokaa odottaessa ei taas ehkä samalla lailla pysty ottamaan iisisti kun esikoinen pitää vauhtia yllä kellon ympäri. :snotty:
).) Tänään pääsin kuuntelemaan taas niitä sydänääniä :heart: :heart: Hienosti sykki sydän, ja kuin sen kunniaksi on tuntunut pari hentoa ja ihanaa monotustakin alavatsalla :heart: =) Pikkuinen karkaili välillä dopplerin alta, tais olla just leikit kesken
Kesis ja pikkuinen 15+6