*HUHTIKUUN MASUASUKIT*Joulukuussa

Kiitti korttikehuista :D Mä oon itekin TOOOSI ylpee et hokasin ton porojen alle laitettavan lumen toteuttaa tollai. Yritin nimittäin etsiä kuviosaksia ja olisin huovasta leikannut, mutten löytänyt. Sitten yhtäkkiä töissä tauolla ollessa tuo idispimpula tuosta virkkaamisesta vaan yhtäkkiä tuli mieleen. Ihanaa et vielä lanttu leikkaa kun tässä viime aikoina on ollu jotenki tyhmä olo. :ashamed:
 
AAM
Alkuperäinen kirjoittaja teppana:
Ihanaa et vielä lanttu leikkaa kun tässä viime aikoina on ollu jotenki tyhmä olo. :ashamed:
ja MULLE saa vielä lisätä sen laiskan.. :ashamed: :ashamed: yhtään en oo jaksanut liikkua vaikka herkkuja vedän niin että napa ruskaa, kostatuu myöhemmin :headwall:

Muistakaapas, sitten kun sitä rautaa vedätte niin syödä paljon c-vitskuja kans helpottaa sen imeytymistä :wave: suosittelen kiiwejä :) :p maistuu ainakin mulle..

Yolulahjat.. kaverien kanssa sovittiin se lahjaton joulu (paitsi lapsille) sama on sukulaisten kanssa, paitti faijani joka ei koskaan sitä noudata :D :LOL: mut isillä on aina jotain pientä hihassa :) se on niin herttainen.. :hug: pitäis ostaa sille kunnon joululahja, on ainoa perheenjäsen joka hoitaa poikaa pyyteettä.. :(
kelpaiskohan hierontalahjakortti, ei siis mihinkään thaipaikkaan yöks :LOL: ?
Kaverin sukat alkaapi valmistumaan (niitä ei voi laskea lahjaksi ko on itse tehdyt) pikkuhiljaa toinen valmis kokonaan ja toisesta varsi meneillään ja sit loput meneeki nopsaan ko kantapääki on valmis.. sit ehtis kyl väsäämään vielä jotkut pikkusukat tai tumput.. :whistle: hippuselle vaikka ei tarttikaan niitä vielä yli vuoteen :D

sukat joo ne on mun näköiset hetaleet sit ;) vähän sillei sun tällei ne mitat mut jalassa pysyy :p ja sit siin on noi mun kortintekeleet ei oo niin heenoja ko teppanan :


Maha, liivittömistä daisareista ei tarvinne välittää :D mulla ei oo mtn rotia sit :ashamed: :


AM & Hippunen 22+1

*muoks* Mammuli :wave: tsorgen meinasin unehtaa toivotella tervetulleeksi odottamaan kanssamme.. :) :hug:
 
Allusmamman masu on pullauttanu navan jo pihalle. :D Mulla on vasta silleen hassusti yläreuna välil pullollaan, muuten se on viel kuoppa. :D Tai siis se on kokonaanki kuoppa, jonka sisällä on sellanen kohonappi. :D Ihan hassu vanhaan verrattuna. :LOL: Toivottavasti palautuu yhtä kauniiksi mikä on ollu ennen raskautta. :D

).) Karkkia.... aaaaaaah. :D Ja punkero kiittää (potkii). :D Joko ootte alkanu lukee/laulaa vauvalle? Mä laulelen joka tapaukses aina ja rupesin miettii että pitää varmaan alkaa laulaa lastenlaulujakin sille hiljaksiin. Viimeistään 24. viikolla pitäis vauvan jo kait kuulla. ;) Et sellasta. Isi saa sit alkaa lukee sille täs lähiaikoina että tottuu isin äänen kuuntelemiseen. Mun mies on ihan järjettömän hyvä lukemaan, siis lukee tosi elävästi ja ei koskaan tee lukuvirheitä (siis kyllä mäkin hyvin luen mutten niin eläytyen), joten valmiiks on jo isistä varattu satujen ym lukijaa Punkerolle. :) Nää on näitä elämän tärkeitä suunnitelmia. ;)

Laala ja Punkero rv 21+0
 
AAM
jumalauta napa tunki ulos jo viikkoja sitten :ashamed: pitäis teipata pois.. ukkoki on iha yökkinä sen seuhteen.. hänellähän on the perfect littlest napa in the wöööörld :headwall: :headwall: |O saakeli kursin tuon jollai napilla kohta sisään pakolla.. napakammo ois pitäny photoshopata se :D :LOL:

Ykkösen kohdalla tuli vasta loppuviikoilla mut nytkö toi vatsa on semmoi löysähkö retale niin... well u can imagine..
 
AAM
Alkuperäinen kirjoittaja SuukkoSuulle:
Allusmamma ei se mikkää yöks oo! Se on vaa osotus siittä, et sie oot äiti ja sie saisit olla ylpee siittä! :heart:
soot niin ihanan positiivinen.. :D :hug: mut musta se on ruma ko persii :D silti ! vaikka ylpeä olenkin äitiydestäni.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Allusmamma:
soot niin ihanan positiivinen.. :D :hug: mut musta se on ruma ko persii :D silti ! vaikka ylpeä olenkin äitiydestäni.
Siu pittää muuttaa asennettas ni sit se ois soma siunkii mielestä =) Mut juu, oha se varmaa outoo jos on ollu kuoppanapa ain enne ja sit on muuttunu nii palijo. Miul o tuommone iha kunno kuoppa ja varmaa sit tulee olemaan outoo ko se pullahtaa ulos :D
 
AAM
kaverilla oli semmoi syvä niin ettei tyyliin pohjaa näkynyt.. ukolla kans.. :|
akaveri ko näytti napaansa iha vika viikoilla niin... LUOJA ! napafriikille ei hyvä juttu, näytti ko ois kuoriutumassa jotai ulos sieltä ja sanoi että särkee ja on arka ihan sikana :( .. :eek: SORI !
*muoks mä oon taas niin törppö sammakoineni* :ashamed:
taitaa olla Aluskalsarimamman nukkumaanmenoaika just NYT*
 
mammuli tervetulleeksi =)

Allusmamma täällä kanssa paistovahti tullut ulos jo :wave: ekassa pysy loppuun asti tulematta.

Sussen ootko käyttänyt sellasia raskaana oleville olevia "napakoruja" voi pitää loppuun asti eikä mene umpeen.itse en aikoinaan saanut aikaiseksi hankittua ja otin mokoman pois (mikä ihan hyvä vois olla nyt aika irvokkaan näkönen kun napa pulahtanut)..

ai niin..vaikka ultrassa näkyi pelit ja vehkeet ihan omiin silmiin asti, mulla on silti tyttö olo. :D :D hassua.

eip.muuta.päivän alkuja.
 
Huomenta..
Nyt sitten minä eilen oksensin kaks kertaa ja koko yön vääntelehdin vatsakipujen kaa ja kävin kuralla... :x Ei yhtään kiva olo..
vieläkin huono olo..Neuvola olis puol 10.. Pitänee sielä kysyä sykkeestä kun mulla huitelee syke tuolla jossai 115...Serkku sano et siitä se mun pyörrytys johtuu ja anopille (sairaanhoitaja) soittelin niin sano etä vois viitata kilpirauhasen liikatoimintaan :eek: Ja sano että kannattas ottaa ne testit ja myös varalta sydänfilmiki.. :eek: Alkaa ihan hirvittään jo.. Pakko kai se on kyetä nyt sinne neuvolaan,mut onneksi sain asiakkaat tältä pv peruttua kun oli semmosia ettei työntekijä olis vielä voinu niitä tehä..Saa tulla sitten kotiin levähteleen..Esikkooksensi taas aamulla kuulemma kaks kertaa ennenku heräsin ja vasta kävi kuralla joten mummolaan saa reppanan viedä.. :( Isukkiki on ollut ihan kuralla ja samoin minä..Törähtelee vaan ilmaa ja suorastaan niinku vaalean ruskeaa vettä :LOL:
Nyt pitäis vain saada jotain syötävää alas että riskaa vähän.. napsaisempas taas 22vkon kunniaksi kuvan..Tuntuu niinku mahaa ei ois olleskaa ku on niin tyhjä olo.. :/




Vaavimasu ja napukka 22+0
 
Täällähän on ollu oikeen kunnon Allusmamman napakriisi! :LOL:
Mä olen siis aina ollu myös hyvin ylpeä mun todella kauniista ja kauniinmallisesta navasta, mut normaalinavaks tää on tällä hetkellä ihan turmeltunu! :kieh: Koitan silti suhtautua siihen että on ihan virkistävää että se on välillä nappula sen kuopan sijaan. :LOL:
Njooh onpa mulla tärkeät asiat taas.

).) Eilen löhöilin sängyllä masu paljaana miehen kanssa ja katsottiin mun mahaa ku se hyppii ku Punkero potki siihen. Sit mies laitto naamansa ihan likelle niin sai Punkeron monosta poskeen. :LOL: Sit se oli ihan onnessaan, nauro että nyt on hyvä nukahtaa. :D

Laala ja Punkero rv21+1
 
50min neuvola-aikaan, onneks on lähellä. :D

Vaavimasulle jaksuja mahaongelmien ja huippauksen kans, toivottavasti syy ja apu löytyy!

Hyvä, että muillakin on napakriisejä. Mun ongelmanani on erittäin herkkä napa, joka on nyt sit pullahtanut ja osuu koko ajan johonkin, aaargh. Hiukan on tainnut nyt tottua kun on jo pari viikkoa ollut pullahtaneena, mutta vieläkin välillä oikein ahdistaa kun se osuu esm. vaatteisiin. Mun napaan ei saa koskea! :saint:

Eilen jäi iltaruoka vähemmälle kun oltiin rautakaupassa ja sit tuli masu kipeeks, ja aamullapa sitten maksoin siitä, eli päivän eka aamiainen tuli reboundina ylös. Pitkästä aikaa 'pääsi' taas pönttöä moikkaamaan. Hyi. Onneks loppui siihen, ja taas muistaa huolehtia siitä syömisestä kunnolla.

Jes, nyt vetäsen tään puuron loppuun ja valmistaudun lähtöön.

Ha en bra onsdag alla!
ventti +viuhti 23+2
 
Ihana napakriisi täällä ollu. :D
Mulla napa aina ollu sellanen syvä monttu eikä ekassa raskaudessa ees pullahtanut, nyt on kyllä jo madaltunut, joten saas nähdä miten käy. Kai mä oon outolintu ja oikein odotan että tällä kertaa pullahtais. :saint:
Vaan en mäkään mitään rumaa Allusmamman navassa nähny. ;)

Vaavimasulla on ihana masu. :)
Viikot ne taas tänään poksui ja siis kuukausikin (mannalta lainattu :D) Aika menee ihan hirmuista vauhtia. :D
Täytyykin tänään yrittää muistaa päivitellä oma mahakuva täysien viikkojen kunniaksi.

Niin ja tervetuloa mammulille mukaan joukkoon. :wave:

Joululahjoista oli puhetta aiemmin niin vielä on kaikki ostamatta. :xmas: Mutta ehtiihän tuota. :whistle:

Ruttana & Beanie 24+0 :heart:
 
AAM
Joo napafriikki ilmoittatuu taas :wave: :LOL:

Nyt on sit soitettu kelaan jonotettu ensin 12 min ja sitt höpisty 20 mindeä :) ja kaikki on selvää ku pläkki ! KAI... :D koskien hoitovapaa, isyyskukautta ja tukiaisia.. kun vielä osaisi lukea omia puumerkkejä.. :| :eek:

AM & hippunen 22+2 :heart:
 
Neuvolassa käyty, vaihteeks taas oli sijainen... no, kaik oli kunnossa, viuhtikin antoi aika kiltisti kuunnella sydänääniä kunnes tajus et hänt ahdistellaan ja sit läks. 150 kieppeillä pyöri sykkeet, kuten tavallista. Sf-mitta oli nyt 20cm, viimeks 18, yhä ollaan käyrällä.

Ja sitten vaan varailemaan aikaa glukoositestiin. Sijaistäti oli kans sitä mieltä, et ihan älytöntä testata kaikki, mutta minkäs sille tekee. Ja sopivasti osuu ajankohta joulun jälkeiselle viikolle, täytyy varmaan hiukan katsoa siinä välipäivinä mitä suuhunsa pistää. :D

Toi kelan lappujen selvittäminen on vielä edessä...

v+v 23+2
 

Yhteistyössä