Onnea kaikille synnyttäneille! Tässä lomalla ollessa ei oo tullut oltua koneella, oikeestaan ollenkaan. Nyt piti tulla laskuja maksaa, ja samalla lueskeleen.
Jännät paikat niin monella, täytyy nyt muistaa tässä nyt tiuhemmin seurailla! ja, komppaan tuossa aikaisempia kommentteja, hyvä idea mustakin että toukokuussa tälle porukalle uusi ketju! Musta on ainakin hirveen mukava lueskella miten lähtee nyt kaikille vauvojen kanssa käyntiin, itse kun oon aivan siellä viimeisillä päivillä. Ja iso kiitos tosiaan
Yönenkelille ketjun pidosta!!:flower:
Mulla oli koko arvio tiistaina (36 viikkoa täynnä) 3,3 kg ja olen ollut ihan hermoraunio koko loppuviikon.. lääkäri oli muutenkin tosi töksähtelevä, ja sanoi vain että mietitään sitten käynnistystä ensi tapaamisessa kolmen viikon päässä, jollei vauva ole syntynyt. Olin ihan rikki ja hämmentynyt ja mieskään ei osannut kysellä niin meille jäi tosi huono fiilis koko jutusta. Koska mulla on se radi, syyttelen nyt itseäni päivät pitkät. Ja vähän diabeteshoitajaakin, kun on koko ajan vain hokenut että arvot on hyviä ja yksittäiset ylitykset ei vaikuta, jatka vain harvakseltaan mittaamista ja laita arvoja sähköpostilla säännöllisesti. Ei mitään muuta tukea tai neuvoa ja tässä nyt ollaan.. harmittaa
Sellainen valitus tällä kertaa. Kaikenlaiseen oon mielessäni valmistunut mutta en jotenkin ollenkaan käynnistykseen, täytyy alkaa siitä nyt opiskelemaan
Dorian ja monster truck 36+2, noin