Minäkin jään tänne, ei nappaa faceen siirtyminen. Harvemmin tulee kyllä kirjoiteltua kun kotona pyörii tuo pikkumies, en halua käyttää aikaa nettihommiin tai someiluun hänen ollessa läsnä. Lueskelen kyllä pikaisesti teidän kuulumisia päivittäin.
Tuo flunssaisena neuvolaan- juttu koskee varmasti lähinnä lapsia, he kun leikkivät kaikki yleensä niillä samoilla leluilla ja nuolevat niitä ja lähmäävät muutenkin joka paikan infektiosormillaan
Käsidesiä vaan kehiin
minttumar niin ihan hyvin voit minun mielestäni sinne mennä. Ihan yhtä suuri tartunnanaiheuttaja olet kuin kaikki maailman muutkin vastaantulijat busseissa ja kaupoissa.
Minä myös meen aikaisempaan sokerirasitukseen, edellisessä raskaudessa tuli ilmi raskausdiabetes. Olen jo varannut ajankin viikolle 15+. Ei se rasitus itsessään mikä kamala kokemus ole mutta tylsä juttuhan se on, reilut kaksi tuntia venailua ja loppuvaiheessa jo huutava nälkä
Toistaiseksi liiallinen nälkä on yhä aiheuttanut oksettavaa oloa, toivottavasti tilanne muuttuu ennen rasituskoetta, koe on nimittäin pilalla jos sen aikana oksentaa.
Mulla on nt-ultra 28.9 jolloin on viikkoja 12+2. Näyttää siltä että taidan joutua sinne yksin, aika on keskellä päivää ja esikoiselle ei oikein löydy lapsenvahtia
Eipä se niin vakavaa ole, pitää ottaa miehelle vaikka videokuvaa babysta niin on kivempi katsella kuin pelkkiä kuvia. Verikokeessa kävinkin tänään.
Nyt onkin kivasti pieni syysloma töistä ja seuraavan kerran kun menen töihin niin ultra on jo käytynä, eli ei välttis tarvi enää salailla
Kyllä eilenkin oli niin turvonnut ja mahakas olo että olin ihan varma että kohta joku kysyy asiasta! Saattavathan ne keskenään siellä supista, niinhän se on aina naisvaltaisilla aloilla
Odotan kyllä jo innolla että saan tulla kaapista
Bosch ja bebe 10+1