Heh, mulla ei se ponnistusvaihe kauhistuta yhtään, mutta voisin myydä ja halvalla jollekin nämä loppuraskauden yöt. Täällä on taas nukuttu alkuyöstä vajaa 2t, sitten pyöritty / valvottu / rampattu vessassa ja taas nukuttu 40min. Kunnes heräsin siihen, että sekä maha että selkä oli tosi kipeänä, puhumattakaan jättiturvotussormista. Nyt on siis mennyt taas tunti jo kokonaan hereillä. Tämä turvotus on jotain ennennäkemätöntä kyllä, jopa mulla. Onneksi verenpaineet on nyt kuitenki ollu oikein hyvät. Täytyy heti kaupan auettua hakea taas pari kiloa ananasta ja syödä, vaikka se tuleekin jo kohta korvista ulos. Mutta auttaa aina hetkeksi kuitenkin.
Mulla menee jotenkin sykleittäin tämä olotila. Eilen justiin kaverille kehuin, kuinka on yllättävän hyvä ja maltillinen olo ja nyt sitten tuntuu, että voisin lähteä synnyttämään esimerkikiksi vaikka just heti
Meillä on tarkoitus lähteä päivällä leffaan ja syömään koko perheellä.. meneepä ainaki päivä nopeammin, mutta saa nähdä kuinka poikki olen kun kotiin päästään takaisin. Huomenna taas äitiyspolille kuulemaan jatkosta.
T. Uneton, vähän jokapaikasta kipeä Huhtihapsukkainen 36+1
Mulla menee jotenkin sykleittäin tämä olotila. Eilen justiin kaverille kehuin, kuinka on yllättävän hyvä ja maltillinen olo ja nyt sitten tuntuu, että voisin lähteä synnyttämään esimerkikiksi vaikka just heti
Meillä on tarkoitus lähteä päivällä leffaan ja syömään koko perheellä.. meneepä ainaki päivä nopeammin, mutta saa nähdä kuinka poikki olen kun kotiin päästään takaisin. Huomenna taas äitiyspolille kuulemaan jatkosta.
T. Uneton, vähän jokapaikasta kipeä Huhtihapsukkainen 36+1