Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mooi moi! Juuri äsken plussasin, kolme päivää menkat myöhässä ja kaks tummanpunaista viivaa tikkuun sain, kyllä multa ja mieheltä onnenkyyneleet tulvimalla tuli. 28 vuotias oon ja meillä on yks lapsi jo entuudestaan, neiti täytti juuri pari viikkoa sit vuoden. Laskettuaika olis sit kans jossakin huhtikuun alussa ja synnärinä TAYS facebook-ryhmästä olen myös kovasti kiinnostunu, jos sellasta pistetään pystyyn[/QUOTE
Oi joi, varmasti tullu kyyneleet silmiin, onhan se ihana uutinen!![]()
Sä oot mun ikänen ja aynnäri sana ku mulla, TAYS! Tiiä vaikka nähdään sit huhtikuussa siellä!![]()
Ihan hyviä taulukoita löytyy myös tältä sivulta: http://www.zoonoosikeskus.fi/portal/fi/zoonoosit/bakteerien_aiheuttamat_taudit/listerioosi/
Raskauteen liittyviä tapauksia 0-2vuodessa. Koska listeria bakteereita saa jokainen ihminen elämänsä aikana kasviksista ym, mutta perusterveellä ne ei aiheuta ongelmia. Nämä sairastuneet ovat yleensä hyvin sairaita ihmisiä ennestään. Ja raskaana oleva ei kuitenkaan ole sairas.
Ruokamyrkytyksen erilaisita bakteereista saa n. 7000 suomalaista vuodessa joten itse elintarvikealalla työskenneenäkin, jos alkaisin pelkäämään listeriaa joka on suomessa esiintyvistä tartunnoista olemattomin, välttäisin kyllä samantien kaikkea ruokaa.
Henk. koht vältän kyllä kojuruokia/pizzerioita ja graavilohtakaan en ostaisi kalatiskiltä.Luotan maalaisjärkeen sekä haju, maku ja näköaistiin
![]()
Alainne se on jännä verrata Suomen suosituksia muihin maihin! Muualla kun kummastellaan sitäkin, että meillä nakataan lapset pihalle pakkaseen yksin nukkumaan jääkarhujen ja rosvojen armoille.![]()