Jopas on kohtu muuttunut supistusherkäksi. :O Tänään oon koko päivän ollut kotosalla. Järkkäilin jonkun tunnin tärkeitä papereitani suurimmaksi osaksi paikallani. Sen jälkeen tyhjensin astianpesukoneen sekä pyyhin pikkuisen tasoja. Keittiöhommia tehdessä kohtu alkoi supistella melko tiuhaan (useampi tiukka kivuton suppari/10min) ja samalla tuli inhottava painontunne alamasulle. Kuvailisin tuota painontunnetta: se on kuin masua vetäisi voimakas magneetti kohti lattiaa. Levolla suppailut ja painontunne helpottivat. Heti seisaalteen noustessa ja muutamia askelia ottaessa supistelut alkavat taas. Äsken veskin jälk sama supistelu, painontunne kera kirvelyn/pistelyn kohdunsuulla/häpyluun tienoilla ja näköjään joku hermosärkykin tuntuu välillä vasemmalla puolella alaselkää lantion seudulla.. Levossa taas kaikki häviää. Aamupäivästä ei ollut tällaisia tuntemuksia lainkaan. Vielä ois se 2,5 vk neuvolääkäriin, eikä terkka-aikojakaan ole siinä välissä. Esikon ajalta en muista mitään tällaista (10 vuotta jo siitä). Nyt menossa rv 33+4, eli vielä ei tartteis pienen syntyä.
Onkos teillä muilla/ollut aiemmissa raskauksissa tämän tyyppisiä harkkasuppareita, vai mitä lie nyt sitten ovatkaan?
Pitää huomenna kilauttaa terkalle, jos tämä ei ota rauhoittuakseen. Vaikka tämä onkin toinen raskaus, niin ei ole mitään haisua, kuuluuko tässä vaiheessa olla tällaisia tuntemuksia, ja miten varovainen pitää olla (ois kiva tehdä muutakin kuin maata sohvalla, jos vaan tietäisi ettei nuo supparit aiheuta kohdunsuulla mitään radikaalia).
Nyt tuli sitten omaa napaa oikein olan takaa, mutta tämä nyt mietittyttää aikalailla..
Bebe ja tyty 33+4
Muoks! Soitin neuvolaan ja sain huomiseksi neuvolalääkärille ajan! Huh! Th käski lähteä synnärille, jos tämä yhtään pahenee tai ei helpota levolla.. Oon tainnut turhankin levollisesti aatella näistä mun suppareista ja muista niihin liittyvistä kolotuksista. Eli soitelkaa terkalle/synnärille, jos yhtään asiat huolettaa!
Onkos teillä muilla/ollut aiemmissa raskauksissa tämän tyyppisiä harkkasuppareita, vai mitä lie nyt sitten ovatkaan?
Pitää huomenna kilauttaa terkalle, jos tämä ei ota rauhoittuakseen. Vaikka tämä onkin toinen raskaus, niin ei ole mitään haisua, kuuluuko tässä vaiheessa olla tällaisia tuntemuksia, ja miten varovainen pitää olla (ois kiva tehdä muutakin kuin maata sohvalla, jos vaan tietäisi ettei nuo supparit aiheuta kohdunsuulla mitään radikaalia).
Nyt tuli sitten omaa napaa oikein olan takaa, mutta tämä nyt mietittyttää aikalailla..
Bebe ja tyty 33+4
Muoks! Soitin neuvolaan ja sain huomiseksi neuvolalääkärille ajan! Huh! Th käski lähteä synnärille, jos tämä yhtään pahenee tai ei helpota levolla.. Oon tainnut turhankin levollisesti aatella näistä mun suppareista ja muista niihin liittyvistä kolotuksista. Eli soitelkaa terkalle/synnärille, jos yhtään asiat huolettaa!
Viimeksi muokattu: