Heippa jälleen! Mulle voisi korjata etusivulle
NaksuP/la 7.4.Hiljaiseloa pidellyt, tuntui jotenkin siltä ettei uskalla hehkuttaa tai uskoa olevansa raskaana, vaikka varhaisultrassa kaikki oli ok.
Tänään oli kuitenkin nt-ultra, ja valtakunnassa kaikki hyvin! Pikkuinen mylläsi ihan tosissaan yksiössään. Niskaturvotus oli 0.9, normaali siis. Veriseulan tulokset tulee myöhemmin.
Oireita on ollut viikoilla 6-9 pahoinvointi, lähes jatkuva muttei kovin paha, oksentaa on silti silloin tällöin täytynyt. Nyt pahoinvointi on enää ajoittaista, ja edelleen lievää. Itkua tihrustan silloin tällöin ilman syytä (tai hormonien syyhän se on) ja päänsärkyä on myös ajoittain. Siinäpä ne oireet.
Vatsan kasvua on täälläkin, ja lääkäri tunnusteli kohtua ja kertoi sen kasvaneen jo melko lailla. Mitä kuvia netistä olen katsonut niin niissä näkyy että kohtu olisi juuri häpyluun yläpuolella, mutta lääkäri näytti että minulla se oli jo muutama sentti navasta alaspäin. Eli sieltä se alkaa pompsahtamaan pintaan. Toki kun jo toista odottaa niin se varmaan kasvaakin nopeammin.
Sipulisankari valitteli närästystä. Vieläkö on pahana? Olisiko kyseessä jo refluksitauti, johon ei ihan tavalliset renniet auta? Raskaana ollessa saa tiettyjä refluksilääkkeitä käyttää, kannattaa kysyä lääkäriltä. Ihan hirveää jos hirmuinen polte rinnassa ja kurkussa, toivottavasti helpottaa!
Monilla on ollut
väsymystä ja pahoinvointia tsemppiä teille! Musta tuntuu että nyt olen ollut pahoinvoivampi kuin esikoista odottaessa, mutta koska silloin olin töissä ja aamuisin piti herätä aikaisin, niin koin sen olon silloin pahempana. Nyt kun olen hoitovapaalla ja teen vain kotoa käsin joskus töitä, ei pahoinvointi niin haittaa.
Tsemppiä kaikille naisille ja koitetaan olla huolehtimatta liikoja! (tiedän, helpommin sanottu kuin tehty). Mä lupaan nyt tästä lähtien kirjoitella vähän useammin.
NaksuP 12+2