Heippa hei, pitkästä aikaa taas. Harmittaa kun tänne kirjoittelut on alun vilkkauden jälkeen jäänyt tosi vähälle :/ Ehkä mä tästä pian reipastun, kun nämä olotkin ehkä helpottaa pian.
Ensinnäkin hurjasti onnea ihanista ultrakuulumisista, niitä olikin nyt paljon tullut! :heart:
Miehistä on juteltu. Ei oo täälläkään mikään hemmotteleva mies
Ei siis tuosta noin vain hiero, helli ja kanna herkkuja naaman eteen. Välillä toki, mutta yleensä ei. Joskus tuntuu, ettei se ymmärrä mua ollenkaan. Välillä kyselee, kuinka oon päivän aikana voinut jne, mutta ei kovin aktiivisesti sitäkään. On kuitenkin ihana mies pohjimmiltaan, luotettava ja vakaa, aina tarvittaessa kuitenkin tukena kaikissa asioissa, hoitaa lapset pyytämättä työpäivän jälkeen, kun mä oon huonovointinen jne. En ilman pärjäisi :heart:
Omaa napaa: Huono olo roikkuu mukana edelleen, ja on kyllä läsnä aikalailla 24/7.. Muutamat päivät jo tuntui olevan aika helppoja, mutta nyt taas kolmatta päivää aika järkkyä oloa. Toissapäivänä viimeksi oksentanut, että sitä ei onneksi tarvi joka päivä tehdä. Väsymys on sen verran helpottanut, että enää en sammu kesken päivän sohvalle, vaan vasta illalla telkun ääreen
Mutta väsy on siis koko ajan, haukottelen ainakin sata kertaa päivässä.
Masu näkyy ja tuntuu jo. Selvä kumpu alavatsalla, toisaalta ihanaa, mutta samalla kauhistuttaa! Mutta toista odottaessakin se masu vaan kasvoi kasvamistaan rv 10+ lähtien.
Sydänäänet kuulin sunnuntaina dopplerilla ekaa kertaa :heart: Ja ne kuuluikin yllättävän ylhäältä, vähän navan alapuolelta!
Kaksi viikkoa sitten kävin siellä yksityisellä ultrassa, se helpotti mieltä tosi paljon kun näki, että pikkuinen oli siellä voimissaan. Lisäksi kun on ne sydänäänetkin jo saanut kuulla. Silti mua jännittää huominen, kun on vihdoin nt-ultra! Onneksi se on jo heti aamusta!
Minkälaisia ruokahimoja muilla on? Itsellä tämän hetken suosikit: SATSUMAT!! Nektariinit, tuoremehut, Saarioisen kanahamppari+amerikan kastike, Mars-patukka sekä Fazerin Lontoonrae suklaa.. Siis mulla oli monta viikkoa niin, etten pystynyt edes ajatella suklaata, saati sitten syödä (normaalisti oon suklaariippuvainen), kunnes yhtäkkiä oli pakko saada noita, ja nyt tekis joka päivä mieli hakea. Kamalaa. Pakko rajoittaa jo heti alkuunsa.. Onneksi himottaa myös noi hedelmät!
Lapsille kertomisesta Me ei olla vielä kerrottu, koska myöskään miehen isä+naisystävä ei tiedä, ja esikoinen ainakin olis möläyttänyt jo sata kertaa niille
Huomenna on kuitenkin se ultra vihdoin, ja sen jälkeen ajateltiin kertoa lapsille ja ehkä tehdään niin, että lapset saa sitten luvan kanssa kertoa paapalle ja 'mummullekin'
Toiveena kauniina Siis miten voi olla mahdollista, että on noin ääliö se sun työkaveri?! Kuinka kehtaa ääneen tollasia edes sanoa :O Aina ei ymmärrä.. Älä välitä tuollaisista<3
mmiilia & Marita 11+0! <3 (Työnimi muuttunut Napu:sta Maritaksi
Muistui nimittäin yhtäkkiä mieleeni tässä yksi päivä, että esikoinen muutama kuukausi taaksepäin kyseli vauvajuttuja, ja lopuksi sanoi, että "äiti, jos meille joskus tulee vielä vauva niin laitetaan sen nimeksi Marita!" )