Voi
Miima , ethän vielä heitä kirvestä kaivoon!!! Ihmeitä tapahtuu! Varmasti tapahtuu, mulle tapahtui!
Kun itse kävin ekassa neuvolassa 7+2 päivänä niin siellä ultrattiin mahan päältä. Ennen ultraa sanoin, että hirmu pissa hätä, niin th sanoi, että ihan hyvä vaan niin se täys rakko nostaa kohtua!!!!! Eli ihan hyvin se voi siitä olla kiinni! Ja minä en silloin 7+2 nähny siinä ruudussa yhtään mitään, mut th sanoi, että ok.
Missä kävit ultrassa tai oliko ne ihan ajantasaiset laitteet??
Ja mieti mun eka ultra kun kävin yksityisellä+ naisten tautien ja synnytysten erikoislääkäri ultras niin sanoi, että tuulimuna kaksoset/keskenmeno!! ja sitten paremmissa laitteissa näky, että sydän siellä sykkiin!!
Ethän vielä heitä toivoa, pääsetkö milloin tarkastaa tilantee?
Iso tsemppi hali täältä!!!!
Whisky peat perästä tulen painon kanssa
älä murehdi painoja, ne kerkee sitten sulatella kun pikku ötökkä roikkuu tississä.
Heiverölle tervetuloa joukkoon ja muillekin joita uusia oli.
Halaus eiks se kuulu normisettiin, että mielialat vaihtelee ja välillä joku tuntuu maailman parhaalta idealta ja noin tunnin päästä onkin ihan persiistä.. Täällä ainakin miehen kanssa menee joka toinen tunti hermo ja joka toinen tunti se aivan ihana..
Namida jokos oot saanut hoidettu verien oton? En ihmettele jos ryydyttää, kun on väsyn lisäks oksu olo ym. Nyt vaan käyt siellä kun tiedät että käytävä se on jos haluaa niitä riskejä selvitellä etukäteen. Kämppä saa olla sekaisin jos ei jaksa tehdä mitään,mitä sitten, kämppä sekasin, sellaista se saattaa olla kun väsyttää ja sitä se varmasti tulee olemaan kun on tenavia..itse olen jo lueskellu kotisiivousjuttua ja meinaan ihan tylysti hommata sitten kun on pikkulapsi niin tyyliin kerran kahteen viikkoon heiluttaa harjaa täällä ja ite nyysäilen välissä. Tsemppiä vaan kyllä se siitä iloksi muuttaa
Toive 9+2