oiiiih,
Karen ja
Moika tsemppiä!! ihanaa!:heart:
Eeevp sulla ei tosiaan ole ainakaa maha tiellä
ja olet kyllä ensimmäinen jolla on noin pieni masu tässä vaiheessa
mulla itelläni tää on kyllä ihan maltillisesti kasvanut, mutta nyt varmaan viimisen parin viikon aikana römpsähtäny oikein kunnnolla
ja hyvin pitkälti samaa luokkaa kun
Meidän Äitillä nahka on jo aika kireellä ja muutama nahan rapsahdus on tullut, oikeastaan vaan vanhojen "jatkoksi" eli ei paha
Toive mä valvon yleensä n. 23 asti ja aamulla sitten tyttö herättelee siis 8 molemmin puolin ja joka ikinen aamu mä olen NIIN väsynyt että haluisin vaan maata puolille päivin vällyjen välissä
tosin mun yöt ei kyllä oo ihan pelkkää nukkumista kun heräilen vähän väliä, joskus tyttö tulee viereen yöllä ja tulee niin lähelle kun ikinä pääsee, siinä onkin sitten helppo kääntää kylkeä tai vaihtaa asentoa.. hassua kun on puoli sänkyä vapaana niin silti tulee ihan muhun kiinni.. mies on siis yövuorossa tämän viikon
Viljavainio ihanaa kun teillä on sitten jo valmiiksi hoitajat kotona niin ei ole väliä mihin aikaan vuorokaudesta lähtö tulee
itsellä tuokin asia vielä mietinnässä.. hoitajia siis tavallaan on, mutta työssä käyviä kaikki.. yöllä kyllä tänne joku saadaan, mutta päivä aikaan onkin sitten eri juttu.. mutta mutta.. jospa tää syntyiskin sit joku viikonloppu
masun kommentointi mua ei tavallaan häiritse, mutta esim. anoppi joka kerran kertoo miten KAUHEEN ISO se on niin se käy ärsyttämään.. kun ei se nyt ees NIIN iso ole.. oon nähnyt isompiakin.. ja vaikka se nyt oiskin maailman isoin niin en silti osaa suhtautua siihen että sitä kommentoidaan.. siis ahistais kommentointi myös jos masu ois tosi pieni.. se on vaan jotenkin tosi outoa että raskaana olevien ulkonäköä voi kommentoida ihan miten vaan, mutta sitten kun ei ole raskaana niin kukaan ei sano mitään..
ja edelleen se silittely ja taputtelu jotenkin ahdistaa.. monet kyllä kysyy että saako koskea, mutta silti tuntuu hassulta.. enkä osaa oikein sitä kieltääkään...
Ylläri kiva että ootte päässyt kotiin
ja toivotaan että pienen paino nyt alkaa pysyä ja kerääntyä. mukavaa että sisarukset on ottaneet hyvin vastaan uuden tulokkaan
mmiilia oli pakko googlettaa tuo vadelmanlehti tee ja taidanpa käydä sitä ostamassa
tosin en tiedä miten se enää tässä vaiheessa vaikuttaa, mutta mullahan saattaa tässä hyvinkin mennä vielä 7 viikkoa niin onhan mulla aikaa sitä litkiä
oma olo alkaa tosiaan olla vähän tukala ja välillä luulen vauvan olevan jopa poikittain kun tuntuu niin jotenkin ylhäällä ja molemmin puolin liikkeet.. mutta ei se nyt niin paljon varmaan siellä enää pyöri ettävähä nväliä asento vaihtuis, joten luotan siihen että on pää alaspäin..hirveesti pönkää vähän joka suuntaan, sais enemmän tonne alaspäin valua jo niin ehkä vähän helpottuis istuminen ja hengittäminen.. syömisestä puhumattakaan..
mä olen sen verran lyhyt, että mun mahan ja esikoisen pää on suunnilleen samalla korkeudella, törmäillään päivittäin kun se ei muista enkä minä muista että masu on siinä välissä.. kovasti se jo odottaa että vauva tulee, juttelee masulle yms. joka aamu kysyy että "nytkö iskän loma alko että se vauva voi tulla".. juu,ei ihan vielä. 10.4 alkaa miehellä loma ja sitten se on sanonut hoitavansa tuon lastenhuoneen kuntoon ja SITTEN saa vauva tulla
eilen kävin jo ottamassa yhdistelmistä ratasosan irti ja kankaat pesuun. sitten vaan runko puhtaaksi ja renkaat täyteen ilmaan ja koppa kiinni. ja kun lastenhuone on valmis niin työnnän ne sinne oottamaan käyttäjää, eivät ole sitten ihan "autotallin hajuiset". koppa kylläkin on ollu vaatehuoneessa siitä asti kun se esikoiselta jäi pois käytöstä
mun to do- lista senkun kasvaa, ei pitäis ees ajatella moisia.. mutta en mahda itelleni mitään. katotaan missä vaiheessa sitte saan mitäkin tehtyä.. varmaan vielä syksylläkin jynssään jotain kaappia
jaahas, aurinko paistaa, kai se ois lähdettävä ulkoilemaan hetkeksi
m-m & hippu 35+2