Moro!
Tiijona: Oikein mahdottomasti voimia. Toivottavasti tulokset ovat hyviä, raskasta varmasti odotella. Onneks täälä on usealla samaisesta tilanteesta onnellisia kertomuksia :hug:
avantasia: Jeps, Jyväskylästä minäkin eli hyvä kuulla, ett lääkäri on vasta edessäpäin. Meidän esikoinen on tyttö, 4-vuotta. Ja ultran teki kätilö. Oli ihanan rauhallinen ja ajan kans tutkailtiin rakenteet.
Niin ja kysellä saa, mukava vaan
mymosa: Voisko olla, ettei vielä ole varauskirjoja ens vuodelle. Tämä tosin arvaus, ett kandee varmaan soittaa
. Ja toivottavasti saat hakemasi työpaikan.
vauvahaaveita: Mukavan näköinen masu
Josefia: Mä sanoin heti istuuduttua, että olis kiva jos sais sukupuolen tietoon. Meille tosin jo NT-ultrassa ultraaja sano, että vielä ei sukupuolta voi nähä mutta rakenteessa sen saa halutessaan selville
Mutta kaikenlaisia tapauksia on kyl vastaan tullu aiheesta, varsinkin keskustelupalstoilta.
Adalmis: Onnea työhaastatteluun
piiper75: Melko kalliita nuo tukisukat kyllä on, mutta kaiketi lähes ikuisia. Itellä ei vielä tarvetta, mutta saas nähä raskauden edetessä.
Ruohotar: Ite oon hammashoitaja ammatilta. Meillä oli rtg-koulutus ja sielä oli näistä "vaaroista", niin säteily on kyllä melko vähäistä. Mutta tosiaan osassa kaupungeista ollaan hyvin tarkkoja (onko lie joskus joku nostanu syytteen, jos raskaudessa ilmenny jotain..). Pissanäyte pitää nykyään meilläki analysoida ite. Enhän mä sitä tienny ja jätin vaan sellaseen näytekaappiin. Terkka kyseli jossain vaiheessa, ett mitäs näyte näytti. Huvitti hieman, ku mun pissa olla törrötti kaapissa odottelemassa tikuttamista. Noo, tiedän seuraavalla kerralla.
minimani: Varmasti mietityttää liikkeet. Mäki kyl odottelin liikkeitä ja jo epäilin istukan olevan edessä (mikä muuten on takaseinässä), mutta nyt on alkanut tuntumaan voimakkaasti ja tasasesti koko päivän. Ja vaikka en ole ensiodottaja, niin yhtään sen aikaisemmin en liikkeitä tuntenu. Uskon että viim.viikon parin päästä sullaki alkaa liikkeet tuntuu kunnolla (ellei se istukka ole vaimentimena edessä
)
Ceali: Onnea
poikalupauksesta
fanttomi: Aika hurjan kuulosta tuo veri :O. Varmaan ei mitään vakavaa, mutta ihme etteivät passittanu heti tutkimuksiin.
No niin,jos nyt hieman ommaa nappaaki
Mulla on alkanu olee tuollasia menkkamaisia kipuja. Töissä muutenki istuminen tekee häjyä
. Tänäänki vaan aattelin, ett "onkohan menkat alkamassa"..tuli joku oikosulku.
Ja pyöräilyn jälkeen mahaa nippailee ilkeesti. Noo, vielä olis 21 työvuoroo ennen joululomaa
Hmm, nyt on sen verran pitkä teksti, ett parempi varmaan himmailla ja yrittää piipahtaa hieman useammin täällä.
Oikein rentouttavaa viikonloppua kaikille
Marimi ja poikanen 20+4