Heippis!
Ihania
ultrakuulumisia :heart: Poikia on ilmeisesti tällä hetkellä tulossa enemmän. Jospa me tuotais yks tyttökin listaan
*sormet ristissä*
minimani, ainakin meillä (Oulussa) otetaan joka kerta pissa ja kuunnellaan sydänäänet. Käyn antamassa pissanäytteen aina heti kun meen neuvolaan sisään ja sydänäänet kuunneellaan käynnin päätteeksi.
mymosalle peukut töistä ja kurjuus mikä neuvolakäynti :/ Joskus noissa ammateissa on kyllä niin sellasia ihmisiä, jotka ei sinne kuuluis!
Liikkeitä tuntuu iltaisin kun rauhotun sohvalle katsomaan telkkaria. Toissailtana kävi ihan hirveä melskaus. Tuntui ihan kädellekin kun kättä pidin vatsalla.
Tuplarattaat pitäisi tilata tällä viikolla. Toivotaan että menis niin kuin strömsössä ja saatais rattaat ehjänä perille. Me siis tilataan Englannista Baby Jogger City Selectit.
Maha on mun mielestä ihan hyvin jo esillä, mutta ulkopuoliset ei kyllä tunnu huomaavan mun raskautta. Tänään esikoisen muskarissa puhelin ohjaajalle, että jatketaan varmasti kevätkaudellakin jos mä vaan vatsani kanssa taivun niin se kattoi suu auki, että aijaa, siis oot raskaana vai. Totesin sitten vaan että niin, puoliväli ois ylihuomenna
Sanoi ihan suoraan ettei todellakaan huomaa. Mutta näin se oli esikoistakin odottaessa. Maha nousi kunnolla esiin joskus puolivälin jälkeen. Ja oiskohan ollu pari viikkoa ennen laskettua kun yhdessä ravintolassa tarjoilija kysyi että otanko minäkin lasin olutta varten (mies tilasi jotain intialaista erikoisempaa, tarjoilija ajatteli kai että oltais jaettu pullo) ja sitten vastasin että ei uskalla ottaa ettei vauva synny tänne niin se oli, että en kyllä yhtään huomannu
. Minkäs sille voi kun on niin pieni vatsa
(.) Selkää särkee taas ja kiukuttaa. Tartten lomaa! Sunnuntaina lähdetään pariksi päiväksi mökkeilemään Saariselälle mun vanhempien ja veljen kanssa. Saapa nähdä säilyykö perhesopu
Näillä kiukkuhormoneilla varustettuna saatan kiehua pienemmästäkin
9 päivää ultraan \o/
Adalmis ja Kerttu 19+5