Mun mies jää kans sit heti isyyslomalle tai viimeistään sitte kun tullaan vauvan kaa kotiin. Pitää tätä kuvioo miettii vielä... Mun töistä ei edelleenkään oo tietoa...
Kauhee pulma nimen kanssa. Miten tää voikin olla näin vaikeeta? Joka päivä suunnilleen sitä pähkäillään ja nyt kun sukupuoli selvillä niin vielä ahkerammin. Kyselen teiltäkin sitten ehdotuksia kun ollaan lähempänä h-hetkeä. Tytölle nimi olis ollu varma. Anopilta tuli jotain ehdotuksia, ainut oli hällä et jos on poika niin tulis miehen toinen nimi käytettyä kun kulkee heillä suvussa. Munkin toinen nimi on tytöllä ja miehellä on ihan kiva toinen nimi niin kyllä me se asia oltiin jo päätettykin
Anoppi yms. eivät vielä tiedä sukupuolta, mutta varmaan ovat pojasta innoissaan kun muut lapsenlapset tyttöjä. Mun puolelta ei oo muita pikkuisia lähisuvussa kuin tää meidän esikoinen ja varmaan kyllä sielläkin ollaan sitten innoissaan pojasta. Ei sillä etteikö nyt tytöstäkin olis innoissaan oltu, mut ymmärrätte varmaan mitä tarkoitan...
Huomenna sitten lääkärille kattomaan onko kaikki hyvin. Toivottavasti. Kyllä huomaa et vauva vaatii lisää ravintoa kun mulla on ihan tajuton nälkä nykyään koko ajan! Eilenkin vedin 4 täyttä lautasellista ruokaa (en siis putkeen). Mutta nythän sen vauvan paino tosiaan alkaa nousta vauhdilla ja hyvä niin :heart:
Ärsyttävää kun tuntunu jo pitkään et tulee flunssa kun kurkku ollut kipeä varmaan pari viikkoa aamuisin, aivastuttaa sillontällön, nenä on lievästi tukossa mut silti ei tuu mitään kunnon tautia : / Tarttis saada kunnolla nukuttua mutkun ei ehdi (nytkin tosiaan notkun tääl koneella
)
-Linn ja Salamatkustaja 20+1 :heart: