Huomenta mammat
Aamusokeri on nyt mitattu ja ilman illan lettukestejä oli 4,3, eli ihan huippuhyvä. Tunnin päästä aamiaisesta mitattu arvo oli 4,4, eli olisin kyllä voinut syödä enemmänkin. Seuraavaksi sitten otan lounaan tai päivällisen jälkeen ja myös ennen.
Mymosa tais ainakin joutua tähän samaan soppaan. Onko sulla muuten muista raskauksista ollut RD? Mulla ei oo pojista ollut.
Linea negra pongattu. Mulla on ollut molemmista pojista ja kuopuksesta tosi vahvakin. Sitten raskauden jälkeen tosiaan häipy ja nyt on palannut takaisin, ei vielä niin vahvana, mutta erottuu jo selvästi. Muistaakseni viimeksi spekuloitiin sen kanssa, että jos kiersi navan, niin oli tulossa tyttö/poika, en muista kumpi j ataas jos ei kierrä, niin piti olla tulossa tyttö/poika. Pitäs kattoo kuinka päin noo meni, mulla kiersi navan ja poika tuli. Musta se on ihana, jotenkin itelle merkki raskauden ihmeellisyydestä
kaikkee kummallista saa aikaan. No mutta nyt löysin netistä tietoa uskomuksista eli,
Akuutti
Ihania ultrakuulumisia ollut, mutta
minimamilla inha lääkärissäkäynti. Kaiken näkösiä sitä lääkäreiksikin valmistuu, luulis että asiakkaan kohtaaminen olis jotenkin kärjessä, kun opetetllaan tuohon työhön, pöh.
Pomppuli ja muru 14+5