Heippistä!
Kiva kun on tullut uusia palstailijoita
Mä käytin viime raskaudessa ihan tavallista
talvitakkia, jossa on ihan hyvin tilaa vatsalle. Mulla kun ei kovin iso pömppö ollut. Tuskin tulee tälläkään kertaa joten sama takki varmaan menee päälle.
Vaatteita mulla on muutama äitiyspaita ja parit housut. Esikoista odottaessa käytin koko raskauden omia housuja hiuslenkkipatentilla. Vähän kyllä himottas ostaa jotkut kivat pöksyt ja ihana mekko ^___^
Täällä tehdään
sokerirasitus kaikille ensisynnyttäjille painoon/ikään/yms. katsomatta. Nyt kun ootan toista niin en luultavasti joudu jos ei sitten tuu jotain häikkää jossain vaiheessa. Viimeeksi ainakin kaikki oli kunnossa.
Pystyn vielä
nukkumaan ja makaamaan vatsallani jonkun aikaa, mutta aika usein jo tulee sellanen epämukava olo että täytyy vaihtaa kyljelleen. Muistaakseni viimeksi joskus puolen välin jälkeen ei enää pystyny olemaan ollenkaan vatsallaan.
Seksi onnistuu täällä vielä kaikissa asennoissa ja mielenkiintoakin on. Vois vaikka joka päivä puuhailla
Tissit mulla kesällä vähän kutistu imetyksen jäljiltä ja ovat nyt pullistuneet takaisin 80C:hen. Viimeeksi oli pahimmillaan/parhaimmillaan 80DD ja se oli kyl jo aika liikaa. Tällä kertaa toivottavasti ei turpois niin paljon. Alkukesästä mulle myös joku festareilla huusi, että näytä tissit niin menipä hiljaiseksi kun totesin, että maitoa niissä vaan on :>
Meillä esikoisella on miehen
sukunimi ja minulla omani kun ei olla naimisissa. Joskus sitten kun mennään niin aion ottaa miehen nimen niin on kaikilla sit sama. Tosi yleistähän se nykypäivänä on, että lapsilla ei ole sama sukunimi kuin vanhemmalla. Töissä törmäsi tähän päivittäin
.
Joku kyseli, että miten lapselle kertoisi,
mistä vauvat tulevat. Mä olin esikoisen raskausaikana töissä päiväkodissa ja siellä sitten alle 3-vuotiaille onneksi riitti tälläinen heidän oma päättelynsä että lapsi tulee ulos napaluukusta. Eivätkä halunneet tietää miten vauva on sinne mahaan päässyt
Isommille en tiiä miten oisin kertonut. Omille varmaan kertoisin ihan suoraan, mutta töissä olisin luultavasti sanonut, että kysy äidiltä :>.
neiti80, Ikävää käytöstä äidiltäsi
Ymmärrän kyllä ihan täysin, että oot kiukkuinen. T: nim. pikkasen on ollut pinna kireellä muutamana päivänä
(.) Hermot on tosiaan ollu kireellä. Oon kilahtanu miehelle ties mistä. Hävettää ihan :ashamed: Muuten on kyllä aika kulunu omillaan. Ens viikolla sitten neuvolaan
Halloween bileissä kävin eilen pukeutuneena valkoiseen lakanaan. Olin langennnut enkeli
Mukavaa viikkoa kaikille!