Hei
Saikkupäivä kuopuksen kanssa. Tytöllä nousi eilen korkea kuume ja oksenteli. Nyt jo selkeästi parempi. Toivottavasti ei tuu meihin muihin. Mulla lomapäiviä loppuviikko ja maanantaina vp, eli tiistaina vasta töihin meno. Ollaan varattu viikonlopuksi kylpyläloma, joten toivottavasti me muut ei tulla kipeiksi, tai jos tullaan, niin heti tänään, että ehitään parantua.
Raha-asioista: meillä on omat tilit ja yhteiset tilit. Mie hoidan laskut molempien tileiltä, jätän kummallekin riittävästi rahaa omille käyttötileille. Niissä talouksissa joissa rahat on omia olen kuullut sellaisesta, mielestäni hyvästä tavasta, että kumpikin siirtää taloudenhoitotilille tyyliin 50-70% omista tuloista, näillä maksetaan lainat, laskut, ruoat, lasten menot jne. Loput jää kummallekin omaan käyttöön. Tällöin kummallekin jää suhteessa tuloihin rahaa itselle ja maksaa suhteessa tuloista saman verran yhteisistä menoista.
Sairaalasta tullut potilaskertomus säikäytti yks päivä. Kätilö sanoi että noin viikon sisällä tulee kirje, mikäli riskiluku on kohonnut, muutoin ei tule mitään. Sitten yhtäkkiä tuleekin sairaalan kuoressa epikriisi. Ihan hippasen hyppi sydän ja tärisi kädet kun avasin kuoren.
Jouluihmisiä olen kyllä :xmas: Tänä vuonna jotenkin on vain tuo alkusyksy mennyt väsymyksessä ja pahoinvoinnissa, joten lahjahankinta on tänä vuonna myöhässä. Yleensä olen tähän mennessä ostanut jo kaikki lahjat. Olen sellainen ihminen joka stressaa helposti, joten haluan että lahjat on valmiina hyvissä ajoin, ja turha stressi pois. Nyt olen ostanut vasta muutaman lahjan. Meillä lahjottavia on paljon!
Minusta kans tuntuu, että iltaisella kun laitan maate tunnen välillä pieniä liikkeitä. Välillä kyllä tuntuu liikkeen tuntoisia ilmavaivojakin, mutta välillä tuntuu ihan oikeita liikkeitä.
Kultakurkku + muru 14+0 Poks