Olenko ainut joka ei aio selvittää lapsen sukupuolta etukäteen??? Mä olen sen verran vanhanaikainen että en halua tietää etukäteen. En ole aikasemmistakaan. Se on just osa sitä syntymän jännitystä että kuka sieltä oikeen tulee!! Vaikka mulla onkin jo tyttö ja poika niin silti.
Kissoja ei ole enää mutta ennen oli ja siivosin laatikon hanskat kädessä ja kissaa kyllä suukottelin ja hellin niin kuin aina. Moni kissanomistajahan on sairastanut toksoplasmoosin jo tietämättään muutenkin.
patit kainaloissa mulla suurenee ja ehkä vähän kipeytyykin imusuonet aina kaunaloissa niin kuin rintarauhasetkin raskausaikana ja imettäessä. Ei siis mitään varsinaisa punaisia patteja mutta tuntee kun tunnustelee. Kuuluu asiaan.
Pahoinvointi ehkä hieman lieventynyt, olis jo aikakin!! Mutta edelleen tulee jos ei syö tarpeeksi usein.
Työnantajalle kertominen sain vihdoin kerrottua reilu viikko sitten! Jotenhin helpotti kun ei tarvitse enää salailla vaan saa antaa vatsan pullistella rauhassa
koeaika loppuu joulukuussa. Toivottavasti jatkavat työsopimusta.
Rakenneultra 9.11. eli ei kauaa siihenkään enää..
Toinen neuvolakäynti ensi viikolla. Eli raskausviikkoon 20 mennessä olen käynyt 2 krt.
Lääkärinneuvola on vasta myöhemmin ja kaksi krt. raskauden aikana. Eka ultra ja veriseula korvaavat ekan lääkärikäynnin.
3cm ja kiinni on normaalia alkuraskaudessa ja keskiraskaudessa lääkärintutkimuksessa. Loppuraskaudessa paikat saattavat aueta tyyliin 1cm ja kaulu lyhentyä esim. 1 1/2 cm. Tosin toissynnytäjällä avautumisvaihe saattaa alkaa vaikka kohdunkalulaa olisikin vielä jäljellä. Nim. kokemusta on, aikaisemmassa raskaudessa lääkärin tarkastus viikolla 41+4: kohdunkaula 3cm ja täysin kiinni ja silti vauveli syntyi seuraavana aamuna
Sitten kun alkaa tapahtua niin tapahtuu nopeastikin..
seksistä mulla ei ole koskaan tullut mitään tuntemuksia, ainoastaan orgasmista supistelee hetken ja menee ohi. Yhdyntää on myös yritetty käynnistyskeinona lasketuajan jälkeen-tuloksetta
Meidän lapset 6v. ja 3v. odottavat malttamattomana ja silittelevät masua ja antavat sille suukkoja:heart: Oli pakko jo kertoa kun 6v. kysyi miksi olen niin lihava mahasta
Yritän kuumeisesti miettiä jotain korisänky systeemiä tohon meidän sängyn viereen kun pinnasänky ei mahdu siihen. Asutaan nyt eri kämpässä kuin mihin aikaisemmat syntyi. Lapset on ollu vaan niin isoja vauvoja etteivät kauaa mahdu moisiin koreihin/äippäpakkauslaatikoihin...
Jousikas&15+6