Taisi taas tulla uusia mukaan ketjuun? Onnea ja tervetuloa=)
Ja olikos joku saanut taas mukavia ultrakuulumisia ja
vauvis ainakin taisi tuntea liikkeitä? Onnea kovasti niistä:heart:
Mä en vielä tunne liikkeitä, mut mulla tosiaan istukka kohdun etuseinämässä. Olisi kyllä ihana, jos jotain jo tuntis
Fantomi, en oo koskaan imettänyt (kun nyt vasta ekaa odotan) mut ulkonäöllisesti se Pikku Piian imetystyyny näyttääkin aika surkeelta. Työni puolesta (oon sh:n lisäksi imetysohjaaja) voisin mielummin suositella sellaisia muhkeempia imetystyynyjä, kun niistä ei kovin helpolla täytteet liiku mihinkään suuntaan. Ne tukee myös enempi vauvan asentoa imetettäessä ja sit raskaana ollessa ovat parempi apu nukkuessa
Mut varmasti imetystyynyjen suhteen on hirveesti yksilöllisiä eroja, minkä parhaaksi kokee vai tarviiko sellaista ollenkaan.
Matkasta sairaalaan. Meillä näyttäis olevan matkaa kättärille n.4km eli ei paha ollenkaan
Mua itseä henkilökohtaisesti hirvittäis asua kovin kaukana sairaalasta (ja neurootikkona haluan mieluiten asua yliopistollisen sairaalan läheisyydessä). Tsemppiä vaan kaikille, joilla on matkaa synnyttämään!
Pomppuli, Mulla on sama kauhu edessä ensi viikon torstaina:x Ja pahoinvointia minäkin pelkään sen kauhean paaston seurauksena.
Paljonko sitä vettä uskaltaa juoda paaston aikana? Onko siinä sit vaarana, että liialla vedellä laimentelis sokereita? (näin sanois mun logiikka..)
Entä jos kerta kaikkiaan oksentaa valtavasti jo valmiiksi ennen litkun juomista? Kun eihän sille oksentamiselle vaan voi mitään, jos se pahoinvointi tulee niin voimakkaana: /
Yök, en kyllä tosiaan innoissani tuota rasitusta odota...
Tiijona & nuppu 14+5 (sunnuntaina poksuu :heart