Pitkästä aikaa itsekin taas raapustelen täällä. Välillä koitan mukana lueskella että tietää mistä puhutaan, koulu pitää kiireisenä kuitenkin.
Tänään oli tuo eka lääkärineuvola ja kaikkihan siellä hyvin oli. Sydänäänetkin sai lääkäri hetken etsinnän jälkeen kuuluviin.. Kunnon jumputushan sieltä kuului, löytyi meikäläisenkin makkankuorien alta. Ihan hyvä. No, nyt pitäisi aikaa varata sokerirasitukseen, arvot ihan okei mutta kun tuota ylipainoa vähän on niin pitää mennä. tai saa.. miten asian sitten näkeekään.
Mutta taas jäi hyvä fiilis, tietää että vauvalla kaikki hyvin niin sitten kohti seuraavaa neuvola-aikaa.. Kummasti sitä elämä rytmittyy näiden käyntien mukaan..
Oli ollut puhetta ruokahalusta. Itsellä tuntuu että nyt se pikkuhljaa alkaa taas löytää itsensä.. Ehkä siksi paino oli vähän pudonnutkin, mutta en usko että jatkuu samaa rataa ainakaan kovin pitkää.
Nimiäkin tässä itse olen miettinyt ja no, tytölle se on kyllä ollut jo pitkään mielessä. Että en usko siitä tulevan suuri ongelma. Luin tänään iltasanomien sivulta, tainnut pari päivää sitten ilmestyä juttu eriskummallisista nimistä Suomessa ja kyllähän siellä oli vaikka mitä.
Lisää iloa päivään tuo se että saan eräältä sukulaiselta paljon kaikkia tarpeellisia vauvan tarvikkeita, nimelliseen hintaan. Tottakai sitä olisi kiva itsekin ostella kaikkea ihanaa ja uutta, mutta näin opiskelijabudjetilla varsinkin aika mahdotonta. Tästä se taitaa alkaa tuo omien nurkkien täyttyminenkin pikkuhiljaa. No, muutto isompaan odottaa kyllä keväällä ennen syntymää (toivon mukaan..).
Jos nyt menisi lepuuttamaan koipia sängylle, taas tuntee että kävelty on..
Mukavaa tiistai-iltaa itse kullekin!
saraneito ja bertta 14+0