Pitkästä aikaa taas täällä kirjoittelemassa!
Mun puolesta kans tervetuloa uusille
Ja moni on saanut ihania ultrakuulumisia eli niistä jokaiselle onnea :heart: Tsemppiä taasen ultraan meneville=)
Hankinnoista, meillä on vasta muutama pari vaatekappaletta hommattuna ja rintapumpun ostan mun kaverilta. Varmaan vasta rakenneultran jälkeen ruvetaan aktiivisesti puuhaamaan noita vauvakamojen hankkimista
Äitiyspakkaus tosiaan otetaan.
Nimistä, tytölle nimi olisi valmiina mut pojalle vielä mietinnässä.
Sukupuoli kysytään, kun ollaan liian uteliaita
Painosta, sitä on tullut nyt 15 viikon aikana varmaan 4kg, kun oon pahoinvointia estääkseni joutunut syömään kuin hevonen :ashamed:
Joulua odotan innolla, kun olen todellakin joulunrakastaja :heart: Vaikkakin todennäköisesti uutena työntekijänä joudun olemaan silloin töissä: /
Omaa napaa. Täällä on tänään käyty läpi sen asteinen kidutus, että ihan puistattaa edes ajatella sitä. Toisin sanoen mulla oli aamulla sokerirasitus! Aamulla ennen labraan menoa mulla oli yllättävän hyvä olo, jos ei lievää kuvotusta ja huippausta lasketa mukaan. Sainhan mä sentään silloin paastotessa juoda vettä, joten se helpotti aamun oloa. Mut sit labrassa se sokeriliemen juominen :x Se maistu ihan järkyttävälle, vaikka yritinkin pitää nenästä kiinni juodessani. Aina parin kulauksen jälkeen mulla nousi oksennus suuhun ja sitä jouduin nielemään pariin kertaan - todella miellyttävää siis :x Oikeesti se litku olis pitäny kulauttaa 5min sisällä nassuun, mut mulla meni siinä sitä juodessa kivat 20minuuttia, kun en yksinkertaisesti kyennyt sitä nopeammin juomaan : /
Ja meidän labrassa (Helsingissä) tuo litku oli ihan puhdasta sokerivettä eli erittäin pahanmakuista! Sit ne kaksi tuntia labrassa vietin sängyllä makoillessa, jotten oksentais ulos sitä juotua nestettä.
Ton koettelemuksen jälkeen oli taivaallista päästä syömään pois sitä oksennuksen ja sokerilitkun yhdistelmän makua pois suusta ja muutenki ihanaa, kun maha täyttyi ruoasta ja vedestä
Nyt on edelleen vähän hutera olo, mut enää ei sentään okseta.
Tulokset saan vasta huomenna, tosin paastoarvo oli ihan normaali kun sen sain heti tietää.
Toivottavasti en saa sitä radi-diagnoosia ja toivottavasti mun ei tarvi ENÄÄ IKINÄ kokea tota rääkkiä!
Mut hyvää vointia teille naiset! =)
Tiijona & nuppu 15+4:heart: