Äitiyspakkaus me ainakin otetaan. Ensimmäinen kun tulossa niin on paljon varmasti hyödyllisiä juttuja, vaikka vaatteet ei niin kauniita olekkaan. musta ne on kuitenkin enemmän poikamaisia. Se rahakin on niin pieni, mitä sieltä saa, et kuitenkin enemmän hyötyä sitten pakkauksesta. =)
Sukupuolesta en muista sanoinko jo, mutta minä ainakin haluan tietää. Varsinkin kun on itellä ollut niin tyttöolo, niin jos onkin poika niin vois olla järkytys sitten synnytyksessä, vaikka tietenkin molemmat on tervetulleita. =)
Reippautta on täälläkin ilmassa. Ei mulla muutenkaan mitään huonoja oloja ole ollut, ja koirien kanssa liikun muutenkin jonkin verran, mutta tänään päätettiin serkun kanssa käydä ostamassa sauvakävelysauvat ja käytiin sauvailemassa! Kyllä oli mukava laji, siinä varmaan meijän tuleva harrastus! Ihanilla metsäteillä kun käveltiin ja koirat saivat rauhassa juosta vapaana, eikä ketään tullut vastaankaan. Hiki tuli ja hengästy, mutta mukavan euforinen tunne lenkin jälkeen. Sopivan raskasta, mutta silti kevyttä. Tuntu oikeen mukavalta lajilta!
Kahvinjuonnista oon ennen ollut tosi kova juomaan kahvia, eikä nytkään kahvi mitenkään inhota, mutta silti olen lähes täysin lopettanut sen juomiset. Töissä juon kahvitunnilla yleensä puolimottia (siis viikonloppuisin) ja viikolla en yleensä ollenkaan. Kotona tuli ennen keitettyä aamukahvit, heti koulun jälkeen ja sitten vielä pitkin päivää, mutta nyt en keitä enään ollenkaan itselleni. Silloin jos vieraita käy niin heille keitän ja puoli mottia juon yleensä itsekin. Kylässä myös yleensä juon, mutta en silloinkaan paljoa.
Colaa oon juonnut ehkä kolme kertaa koko raskauden aikana, en sitäkään enään mitenkään himoitse, vaikka ennen tykkäsin kauhiasti. Nyt juon sillon, jos nyt ei muuta satu olemaan, esim. saunajuomaksi, kun ukko ottaa kaljaa..
Stressaamisesta en oikeen tiedä. Minä ehkä ressaan enemmän, ainakin kaikki neuvolakäynnit mua aina pelottaa ja jännittää, mutta mies ottaa yleensä ihan rennosti. Mä oon yleensä semmoinen tyyppi, etten oo ressannut mistään, mut nyt aina pelottaa, että onko kaikki kunnossa, varsinkin kun mitään merkkejä ei pienokaisesta tule..
Lihonut olen, varmaan 4kiloa! Aivan liikaa siis, enkä kyllä usko sen raskaudesta johtuvan, maha kait se vaan läskistyy.. Kyllä se välillä tuntuu semmoselta vauvamasulta, mutta kyllä siinä niin paljon on tuota pehmeetä päällä..
Manducasta olen minäkin kiinnostunut ja olen tainnut joskus kysäkkin, muttei täällä tainnut olla ketään käyttäjää? Meinaan kyllä ehottomasti hankkia semmosen <3 haluaisin sen suklaanruskean. Toivottavasti olis yhtä hyvä kuin mitä netissä kehutaan ja vauva sitten viihtyis siinä.
Papaya ja RV 11+