Huomenta kaikille :wave:
Pikaisesti olen käynyt lueskelemassa kirjoituksia, mutta niin kiirusta on ollut ettei ole itse runoilemaan juuri joutanut kun tuli niin lyhyellä varoitusajalla töihin lähtö.
Vartijan hommia siis tässä teen, parhaillaan oon päivystämässä hälytysten varalta että niitä sitten odotellessa
kellon ympäri kestää vuoro, vielä iltaan asti pitäs jaksaa, ja hyvinhän sitä jaksaa jos ei mikään kovin paha olo tai väsymys yllätä. Toissapäivänä ja eilen oli lähellä, että oksennan vartiointiautoon, mikä ei ehkä ole kovin hyvä juttu, mutta onneksi se oksetus meni ohi
Muuten ei pahemmin ole oireita ollut, sitä ajoittaista pahaa oloa ja jonkinasteista väsymystä + alamahakipua välillä. Ja ruumiinlämpö hieman koholla koko ajan. Muuten on oikein hyvä olo, ja vielä syyskuun puoliväliin pitää ekaa neuvolaa ja lääkäriä ootella.
Ootte nuista
veriryhmistä puhuneet. Minä oon veriryhmältäni B-, elikkä mullekin annettiin viimeksi ainakin tuulimunan yhteydessä semmoinen joku vasta-ainepiikki, vai mikä se nyt onkaan. Muuten en asiaan ole perehtynyt, luin kyllä tuon veripalvelun linkin mikä antoi vähän lisätietoa
Pitääköhän muuten paikkaansa ollenkaan, kun joku sanoi, että jos miehellä ja naisella on jotkut tietyt veriryhmät, he eivät voisi saada keskenään lapsia? Muistelen että joku olisi puhunut jotain sen suuntaista, en ole varma. Jotain että jos äidillä on neg. veriryhmä, niin isällä ei saisi olla, tai jotain sinnepäin, en muista. Kuulostaa kyllä aika utopistiselle, en minä ainakaan mistään sellaista muualta ole kuullut.
Niin ja
pai78, oikein paljon jaksamista ja toivotaan, ettei mitään ole vialla! Nuo oireet on niin yksilöllisiä, hankala sanoa mikä on kellekin normaalia ja mikä ei
mutta toivon parasta! :hug: