maapähkinä tervetuloa joukkoon!!sulla onkin sitten sama LA kun mullakin.Pistit silmääni erityisesti siksi että sulla tuo raskautuminen ollut siis vaikeaa ja epävarmaa,PCOS-diagnoosin sai myös eräs todella rakas ystäväni,jonka tukena olen nyt yrittänyt olla mahdollisimman paljon.Isoiso halaus sulle ja pidän suuresti peukkuja täällä että PCO:lle voi näyttää takapuolta ja huhtikuussa teidän sylissä on pieni käärö!
tatskattu tervetuloa myös!tiedän tunteen,täällä krooninen migreeni joka johtuu niskan rakenneviasta tms jota selvitellään edelleen tarviiko leikkauksen..ei ole kovin lystiä jos päätä särkee yötä päivää viikko tolkulla!
Scala itse syön samaa kuin Napakissa eli Multivitaa raskaana oleville ja imettävälle.Siinä tuntuu olevan aika pitkälti kaikki mitä voi tarvita.Apteekissa oli toinenkin vaihtoehto mutta koska käytän maitotuotteita niin paljon niin apteekkari sanoi että tämä on sitten parempi.Ja vaikka syön normaalisti ja monipuolisesti niin tuskinpa tuosta haittaakaan on että niitä popsii.
Sinnlos Kyllä mulla oli jossain vaiheessa menkkakipumaisia oloja ja selkäkipu oli samanlaista kuin aina ennen menkkoja mulla.Nyt mulla ajoittain semmosta pientä pistävää nipistelyä,jonka lääkäri sanoi johtuvan kohdun kasvusta ja valmistautumisesta.Itse en ainakaan tästä ole huolissani,kipu kuitenkin tuntuukin siltä kuin joku hieman yrittäisi venyttää kohtua tai munajohtimia,ja tämä kipu on täysin erilaista kuin se mitä tunsin silloin vuorokauden ajan ennen kuin keskenmenon vuoto alkoi.Milloin sulla olikaan uusinta kurkistus ultrassa onko masussa kasvettu?en muista missä kohtaa siitä mainitsit ja nyt juuri ei ole aikaa etsiä
peukkuja ja haleja sulle täältä!
Maha pömpöttää...vois pömpöttää jo enemmänkin niin näyttäis siltä että on raskaana,eikä että olis syöny vähän ylimääräistä..mietin että miten on voinut paino nousta melkein kilon vaikka en ole syöny neljään viikkoon mitään makeaa ja kuluneet pari päivää syönyt muutenkin aika kevyttä??johan on markkinat...eipä tuo vaarallista eikä haittaa ainakaan minua,mutta mietin vaan että mistä tuota painoa oikein tuli kun en ole syönyt mitään lihottavaa,päinvastoin..
Akneen kokeiltu kaikki mahdolliset poppakonstit ja lääkkeet mutta eipä tähän enää auta muu kun pommi.
Haluttomuus jatkuu ja ei käy edes mielessä moiset petihommat..
no ehkä se joskus vielä muuttuu toisinpäin...miten teillä muilla on isännät suhtautuneet haluttomuuteen?Minä nimittäin vieläkin painin exän aiheuttamista traumoista,joihin kuului mm."
ota akka suihin ni saat 20 euroa",tai "olisit antanu useemmin ni en olis käyny vieraissa"...onneksi nykyinen mies on toista maata ja kunnioittaa minua ihmisenä,naisena ja tunteellisena olentona..ja vaikka näin on,niin silti jotenkin välillä menneet haamuilee mielessä ja tuntuu että olisi myös
haluttava koska kyllähän ihminen semmoista tarvitsee..ja tiedän,tämä on lapsellista,mutta niin aikuiseksi tuskin koskaan tulen että pystyn kaikki menneet unohtamaan..täytyy vain oppia elämään niiden haamujen kanssa ja opeteltava elämään niiden ajatusten kanssa joita joskus mieleen herää.Kuitenkin haluan siis sanoa,että kyllä tästä haluttomuudesta meillä ihan vitsaillaan,eli toisinaan itseäni ihan naurattaa miten ei tee yhtään mieli vaikka aktiivisia ollaan tähän asti oltu..ja jos siihen hommaan ryhtyy niin on joko huono olo tai meinaa nukahtaa,tai mielessä pyörii jotain ihan muuta...
pieni avautuminen tässä kohtaa...älkää välittäkö..tänään on tämmönen päivä.
Voikaa kivasti!!
Kääryle ja rv 8+3 tms...