Santtu, minä voin edelleen ajoittain pahoin mutta helpottamisen merkkejä on jo havaittavissa. Kuitenkin varsinkin iltaisin on huono olo ja saa varoa että tuleeko oksennus vai ei. Mutta toivottavasti tämä tästä parempaan päin pikkuhiljaa, mullakin kuitenkin alkaa 12. viikko huomenna ja olon pitäis senkin perusteella vähitellen alkaa kohentumaan
Muista en tiedä, tuntuu että muilla ei juurikaan enää ole tai ole pahoinvointia ainakaan kovin suuressa määrin ollutkaan? Olkaa onnellisia jos näin on
Tietääkö joku
miten tuolla Angelsoundsin kotidopplerilla saa tallennettua tietokoneelle nuita ääniä? Olisi kiva kokeilla, mutta en osaa..tuossa on mukana lyhyt valkoinen piuha missä on molemmat päät samanlaiset..en vain tiedä mihin se koneeseen pitää kytkeä, kokeilin muutamaa kohtaa mutta mitään ei tapahtunut. Jos jollakin on jotain viisasta neuvoa tähän, olisin kiitollinen!
Mulla on ollut viime päivinä päänsärkyä vaivana, varmaan liittyy tähän raskauteen koska mitään muutakaan järkevää syytä en keksi. Etova olo tosiaan koettelee vieläkin melko usein ja masu on todella turvonnut. Mutta onneksi nuo sydänäänet kuuluu tosi selvästi! Innolla ja osin pelolla odottelen 12. päivän np-ultraa..mutta ei auta sitäkään turhia stressata, koska ei siihen voi juuri vaikuttaa mitä vastaan tulee..toivottavasti kaikki olisi hienosti!
Ostin tuossa Body Shopista sekä
kaakaovoita että
sheavoita, joista kuulemma ainakin ensimmäinen on tarkoitettu
raskausarpien ehkäisyyn? Olen molempia voiteita laitellut iholle ja toivotaan ettei kovin suuria arpia ainakaan tulisi, vaikka eipä nuo niin vaarallisia ole vaikka niitä ilmestyisikin. Tosi kosteuttavilta nuo voiteet ainakin tuntuu että iho pysyy ainakin pehmeänä jos ei muuta
Minä täällä jo hiukan etukäteen fiilistelen joulua
syksy ja joulu on parhaat ajat vuodesta ja aloitan aina joulun suunnittelun tosi paljon etukäteen. Nytkin on tiedossa jouluksi mukavaa puuhaa, sillä vanhemmilla on kotosalla oikea wanhan ajan savusauna joka laitetaan aattona lämpiämään. Vedet sinne pitää kantaa koska vesiputki jäätyy pakkasilla, mutta sehän vain tuo lisää tunnelmaa
viime joulunakin ensin palvattiin kinkut ja lohet saunassa ja sitten kylvettiin kesän koivuvastojen kanssa tuossa hirsisessä, vanhassa saunassa joka sijaitsee itse asiassa äidin synnyintalon pihamaalla. Oli tunnelmallista kävellä saunalle lyhtyjen ja roihujen valaisemassa pimeässä pakkasillassa ja saunoa pitkän kaavan mukaan. Sama ois tarkoitus toistaa tänä vuonna. Ja sittenhän minulla ja miehellä on heti uutenavuotena häät, ollaan sitten virallisesti mies ja vaimo, eipä voisi paljon parempaa olla odotettavissa vielä kun nyt on tuleva uusi perheenjäsenkin matkassa mukana
Olipas siinä tunnelmointia kerrakseen..jaksamisia tasapuolisesti kaikille, meikä lähtee vähän siivoilemaan ja ruuanlaittoon tähän väliin