Neuvolalääkärillä käyty ja ultrattu. Hetken voi taas huokaista, pieni sydän jumpsutti niin vimmatusti. Nyt uskallan neuvola-aikaakin jo varailla.
Pituus oli 17mm, joka vastaa rv 8+1 eli sillä nyt mennään eteenpäin. Vastaa kyllä aika lähelle mun omaa arviota. Tunsin ovulaation 17.7., jonka mukaan nyt olisi 8+3.
Lasketunajan määrittämisestä oli juttua. Mulle lääkäri just tänään sanoi, että rv 8-12 pystytään laskettuaika määrittämään kaikista tarkimmin koon perusteella.
innoM Tiedän tuon tunteen. Itse tilasin aikoinaan HM:stä pikkuruisia vaatteita. Tilaus jotenkin unohtui, ja kun raskaus sitten meni kesken, niin saapui pakettikin... ja sen myötä iso itku.:hug:
äizikkä Kurja tilanne sinulla. Jos yhtään lohduttaa, niin minun kaikki kolme keskenmenoa on alkanut kirkkaalla vuodolla. Eikös ruskehtavan veren sanota olevan vanhaa. Voihan olla, että se on kiinnitymisen aikoihin tullutta, joka nyt vasta tulee pihalle.
Tosiasia kuitenkin on, että jos mielenrauhan haluaa, niin helpoiten sen saa, kun menee yksityiselle ja maksaa siitä sen n. 100e.
Foolihaposta Syökö teistä kukaan muu foolihappoa purkista. Minä aloitin foolihappopillereiden popsimisen heti edellisen keskenmenon jälkeen työterveyshoitajan suosituksesta. Minulle tehtiin vuosi sitten kilpirauhasleikkaus, jossa toinen puolisko poistettiin. Sen jälkeen tulivat nuo keskenmenot kuvioihin. Työterveydessä kävin sitten otattamassa kilppariarvot, ajatellen, että niissä on jotain häikkää. Vajaatoiminta on yksi keskenmenojen syy. No, arvot olivat kunnossa, mutta tth arveli, että tuo leikkaus on saattanut muuttaa minun jotain foolijuttua ja kehoitti syömään lisää purkista. Kuinkahan kauan sitä lisäfoolia tarvitsee, mahdollisesti vain alkuraskauden kun vauvan elimet kehittyvät vai? Foolihappoa tarvitaan ilmeisesti alkion hermostoputken sulkeutumiseen tjsp.
Scala ja Toivo Itunen rv 8+1, la 11.4.2011