Huhtikuun haaveilijat



ikuisuus....................kp 47/28.........................yk1
moumou...................kp 32/29-31..................yk5
Tiukun äiti.................kp 29/28-49.....................yk2
Sanni1978.................kp 29/32
Alice81.......................kp 25/25.........................yk2
Sohvi77.....................kp 25/28-30....DPO 9
Enie...........................kp 23/28
Petite........................kp 22/28-29......DPO 9..........yk2
Ganja........................kp 22/25-32......DPO 7
Marta........................kp 21/29............................yk6
marrr.........................kp 21/28-30.......................yk6
Hemmi.......................kp 21/28-31
Rauna......................kp 20/37............................yk4
Ella-83.......................kp 19/35............................yk6
Myrtle........................kp 19/28-29......................yk12
doncellamosca..........kp 19/24-28.......................yk2
Sero..........................kp 18/25-35.......................yk5
Lili78.........................kp 18/31............................yk3
piprane ema.............kp 17/20-28
unelmoya..................kp 16/28-34.......................yk3
Cladoceran...............kp 15/37-42.....................yk4
emmy83...................kp 15/30
Dreaming86.............kp 15/27-29....................yk2
Nyynyy.....................kp 14/26-40......................yk2
Julita.........................kp 11/28..........................yk5
sintsu78...................kp 9/30-33........................yk4
Hippuli-81.................kp 5/33-45......................yk3
Minna77....................kp 3/26-32.................yk8
high5........................kp 2/28.........................yk2
nirppurotta................kp 2/27......................yk13
Papanamuori

Taustalla

Lintsi85



Plussanneet



JääKyynel................30.3. (kp 33/30)......yk2
Sisely.......................30.3. (kp 26/29).....yk2
leppäkerttu3............3.4....(kp 32/27-37)............yk1
 
Moumou Enie Ganja Petite ja oliko muita hulluja :D , liityn joukkoonne! Testasin sit kuitenkin tänä aamuna sillä rfsu kynätestillä ja haaaaaalea haamu testiajan sisään, katotaan vahvistuuko ja vaikka vahvistuiskin niin en kyllä uskalla valitettavasti kauheasti iloita....vaikka onhan tääkin jotain että joka kuukausi saan hetken olla raskaana.... Mutta kyllä tuo kynätesti taitaa olla niin herkkä kuin lupaavat. Millä te muut testasitte? Taidan tänään tilata jotain testejä netistä niin on pakko sit odottaa perjantai-aamuun testaamisen kans ;) Onko vinkkejä hyvistä tilattavista testeistä?

Aurinkoista päivää!!!!
 
Sohvi77 oliko siinä väriä? ja mites nyt näkyykö siinä vieläkin värillinen viiva? siin on meinaan ainakin tosi näkyvä viivanpaikka mut yleensä sit muutaman tunnin päästä siinä näkyy se selvä viivan paikka ja jos on positiivinen niin sen pitäs sit jäädä siihen. Oli aika sekava selitys mut toivotaan kauheesti et olis haamu :) saatko kuvaa siitä? mul noi kyseiset testit on tehny viivoja ja vieny ne pois :'( siks ois hieno nähä millanen on oikee haamu tai plussa noissa
 
Ganja Haaleesti vaaleanpunainen tai jotain, mutta ei läpinäkyväkään. Vaikea sanoa kun haalea on. Mutta edelleen näkyy. En sit tiedä, mutta ennen tällä testillä nega on ollut nega. Valitettavasti kuvaa en siitä saa, kamera rikki. Millä itse testasit?
 
Sohvi77 No eilen tein esim just tolla rfsu.n kynä testillä. siinä näkyy aina jossain vaiheessa toinen viiva mutta se on tullut ennenkin ja johtuu kuivumisesta ja väriä ei ole kyllä yhtään ollut mutta tosiaan sitten kun on kuivunut ja viivanpaikka on kuiva niin sit kyllä näkyy hyvin jos on väriä ja jos ei. Ei pitäs kattella koskaan testiajan jälkeen mut jos viittit niin oota että se testi kuivuu hyvin jos siihen jää sitä väriä niin varmasti on kyl plussa luonnon valossa erottuu varmasti näkyykö vai ei
 
Minä nappasin eilen apteeksista jotain halpis testejä, en muista nyt nimeä ja olen töissä niin ei voi varmistaa.
Minulla se näytti sellaista hailakan vaalenapunaista, mutta se näkyi normaalissa valossa.
Tai sitten oli mielikuvitusta...ja sitähän se todennäköisesti olikin....
Nimittäin pitihän se tänä aamuna taas vetää testi :LOL:
Voi itku että sitä pitää olla malttamaton, mutta kun eilen illalla tajusin että tavallaan tässä vaiheessa pitäis sen tihku homman olla jo käynnissä eikä vielä ole näkynyt niin sitä elättää turhia toiveita raskautumisesta.
Mutta ne oikeat menkathan ei vielä muutamaan päivään ilmesty....,tai sitten ne alkaa tänään ja heittää kierto härän pyllyä vaihteeksi.
Järkyttävän huono olo on ollut eilen ja tänään eikä meinaa töistä tulla mitään, mutta en oikein sitten tiedä onko mahan vihlonnat ja nipistelyt sitten mitä merkkiä, kun ei tavallaan ennen menkkoja minulla tunnu juuri mitään välttämättä.
Tietty sieltä tulee joku mega myrsky vuoto kerta nyt kun on tuollaisia tuntemuksia.

Mitens te muut, maltoitteko olla aamulla testamaatta?

Plussa tuulia kovasti kaikille.
 
Voi itku Enie mutta niinhän se on että ennen kuin menkat alkaa on kaikki toivo vielä pelissä....mikä dpo sulla nyt, tiedätkö?

Ganja otin reippaana tyttönä tietty ton testin mukaan töihin :D eli kysymys kuuluu kauan kestää että testi on kuivunu hyvin?
 
En tiedä mikä dbo minulla on menossa kun en varmaksi tiedä mistä kohden alkaisi laskemaan.
Tein tänä aamuna samalla merkillä ja aika tavalla saman kaltainen oli se viivan paikan väri.
Eli en siis usko että se olisi mikään plussaus väri vaikka onkin eri värinen kuin ei käytetyssä testissä. Ajattelin että se menee sen piikkiin että se kohtahan kastuu siinä niin tietysti väri muutuu.
On tämä kyllä ihmeellistä miksi sitä ei malta vain odottaa, kun pitää kiusata itseään.
 
Ganja mulla noita kotitestien liuskoja, herkkyys 10 ja testasin :ashamed: aamulla puhtaan negan. Vitsit että noloa.. :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall:

Sohvi77 toivottavasti haamu voimistuu, ihanaa :heart: :heart:
 
Hymyssä suin lueskelen teidän jännittelyä ja pidän peukkuja oikein urakalla!! =) Kyllä sieltä nyt luulisi muutaman plussan kohta paukkuvan!

Itselläni on ollut kyllä henkisesti aika veemäiset menkat sen parin kuukauden odottelun tuloksena. Se on vähän kurjaa, kun pinna on niin lyhyt ja kiinnostus asioihin aivan nolla. Mieskin taitaa olla jo vähän tympääntynyt. Ja sit mun kiinnostus koko vauvahommaa kohtaan ollut pahasti hakusessa. Siihen tosin liittyy myös työkuviot. Mutta noita teidän juttuja lukiessa ja päivien edetessä on taas vähän alkanut elämä voittamaan ja mielessä siintää ajatus semmoisesta nyytistä. Voi hitsi...
 
Älä luovuta. Kyllä sitä on täälläkin välillä ollut mietteitä että hittoon koko vauva homma ja kuka hullu tähän oikein rupeaa :LOL:
Mutta pitää vaan yrittää olla positiivinen, tosin se ei tunnu olevan nyt päivän sana.
Pitihän se käydä ruokkiksella kotona kyyläämässä, miltä se aamuinen testi näytää nyt.
Kyllä se on niin puhdas nega kun olla voi. Mutta toisaalta jos haluaa vielä rääkätä itseään niin voi aina lohduttaa, ettei se ollut herkin testi ja vielä ei varsinaisesti ole menkat myöhässä. Ainoa mikä nyt odotuttaa on se tihkuttelu ja ei tihkuttelu päivät ennen kunnon menkkoja.
Tässä on kohta varmaan kaks rullaa paperia vessassa tänään tuhlannut kun ravaa pissalla tuon tuosta ja joka kerta kyttää joko näkyy punertavaa paperissa.
 
Onko ketään kuumeilijoita jolla ei pahemmin ole mitään oireita?
en muista kirjotinko tänne jo mut tosiaan kerrankin kierto jolloin ei ole pahemmin nippailuja,vessassa ravaamista tai muuta kummempaa vaikka tarkkailen kyllä kroppaani kokoajan. Tilasin tänään juur testejä yhen digitaalisen ja kaks herkkää puikkoa... jos tulee huomenna niin voi olla että jonkun niistä vielä teen.
 
Ganja oireista.. mulla on ollu vatsan nippailua ja menkkaoloa vaihtelevasti, nyt muutaman päivän vähemmän. Rinnat on viime yön aikana menneet aroiksi ja nännipihat erilaiset (isommat, verisuonet pinnassa) jonka vuoksi en malttanu olla testaamatta =) Ja palelua mutta sitä on kai aina mulla. Niin ja valkkaria tullu "ryöpsähdellen"; välillä kuivaa mutta esim eilen tuli yhtäkkiä tosi paljon. Kerrotko vielä miltä ton testin pitäis näyttää hyvin kuivuneena jotta olis plussa/nega? Siis se rfsu kynätesti kun oli siitä aikasemmin sun kans puhetta.
 
Oireista, mulla rinnat kipeät ja menkkajomotusaaltoja, ei yhtenäistä särkyä. Yllättävän aikaisin jo.. mutta on ihan olo,että EI ole raskautunut tästäkään kierrosta. :/

mistä noita kynätestejä saa, ja minkänäköisiä ne on? onko niinkuin puikot vai?
 
Oli hyvä eilen siellä apteekissa kun ostin sellaisia 2kpl/pkt testejä kaks pakettia niin farmaseutti sanoi, että näissä on sitten kaksi testiä per laatikko ja käyttö ikää näyttää olevan syyskuun loppuun tänä vuonna, että tarkoititko näin monta testiä ? :LOL:
Sanoin vain että joo, kyllä minä ennätän varmaan niitä vielä hakea lisääkin, että älä sure.
En viitsinyt sanoa, että postissa on tulossa jo lisää netistä tilattuja :snotty:

Ganja Eikös huomenna ole niin, ettei postia tule lainkaan, muuta kuin aamuinen lehti jos sellainen on tilattuna? Minä ymmärsin näin, että huominen ns. päiväposti jää joka paikasta jakamatta näiden käsittelijöiden lakonvuoksi.
Odottelen tosiaan itsekin niitä netistä tilattuja testejä.
 
Sohvi77 Siis siinä varmaankin näkyy T.n alla semmonen kohta mihin viivan pitäs tulla, se yleensä näkyy aika selkeesti varsinkin valossa jos siinä jossain havaitset yhtään väriä niin on kyl plussa.. jo se on täysin kuiva sen pitäs olla aikas valkonen se tausta
 
Eikse niin oo että täällä saa kertoa ihan vapaasti sen kaikista pimeimmän puolen itsestään...no kerronpa kuitenki; investoin juuri rahani CB:n tuplapakettiin ja toisen niistä myös tein. Tuloksena alle minuutin ilmestyvä haaaaaaalea pystyviiva. Nyt on vähän tyhmä olo kun ei jaksa odottaa eikä toisaalta luottaa siihen että oikeasti olis pysyvä plussa näillä kp:llä eli sama lopputulos: TÄYTYY ODOTTAA!!!! :headwall:

Ganja Nyt kuivuneessa rfsu-testissä vaaleanpun. hailakka viiva.

Anteeks oma napa.
 
PUHURINA PLUSSA TUULTA!
Voi että, kun on ihana juttu. Ei kai ne voi niin paljon palturia puhua että molemmat olisivat antaneet väärän vastauksen?
Ja mikäs siinä CB:ssä olikaan se pitoisuus homma? 25 vai oliko se 10?
Minä tulin juuri töistä kotiin ja päätin että en huomen aamuna testaa. Onneksi mies tulee kotiin niin voin pyytää valvomaan, etten mene tuhlaamaan enää yhtään testiä.
Toivottavasti sinun piina loppuu pian, meinaatko käydä neuvolaan viemässä näytettä?
Vai onko teillä päin niin että voi vaan kiikuttaa pissanäytteen neuvolaan ja ne sitten katsovat sen siellä heti?
Minä varmaan odotan 10 plussa testiä itseltä ennen kuin uskallan ilmoittaa itsestäni neuvolaan yhtään mitään.
Mutta täällä ollaan peukut pystyssä sinun puolesta ja tietysti kaikkien muidenkin jännittäjien.

Ihanaa huomata että voi se plussa tulla niihin testeihin ihan oikeasti, eikä niitä tarvi tiirailla.
 

Yhteistyössä