Huhtikuun haaveilijat

Njoo no, täällä on tänään tullut tuhrua...ei paljoa, mutta tullut kuitenkin, joten oiskohan se sit kp1 tänään ja yk6 :'( Pitihän se arvata, että ku intoutuu testaamaan niin sieltähän se täti pyyhältää paikalle. Toisaalta kai ok, koska ostin ihan ensimmäisen kuukupin ehkä viikko sitten ja ajattelin nyt opetella sitä käyttämään... oishan se sit ollut hassua ku ei olis menkkoja tullutkaan enkä ois päässyt kertaakaan edes kokeilemaan sitä. Nyt siis ehdin ainakin kerran käyttää sitä (toivottavasti en sit sen enempää ehtiskään) ;)

Teille muille jännääjille miljoonasti tsemppiä, minä toivon täällä kaikki sormeet ja varpaat pystyssä että tulis paljon plussia tähän pinoon!!
 
Nyt oon taas ymmälläni; plussaviiva katos! Se oli näkyvissä n. 10 min. jonka jälkeen se hävis!! Mitä tää nyt sitten on ? Onko kellään tietoa onko tää normaalia noille cb:n testeille? Täytyy nyt ihan oikeesti vaan jaksaa odottaa. :headwall:
 
Nyt mä en enää tiedä mitä ajatella? Mä aloin tos laskeen ni menkat pitäs alkaa vasta lauantaina ja nää oireet kestäny maanantaista ( vai olikohan jo su ) asti ja pahenee vaan..
Jospa nää oliski raskausoireita ku mua oksettaa tosi paljon, mutta ei oo tarttenu kuitenkaan oksentaa..

miten sitä malttas ny vaan odotella ja ei turhaa kiipeilis taivaalle ennenku näkee tuleeko täti vai ei..
 
Tervehdys kaikille

Olen taustaillut alkukierron, ajattelin, että jos tällä tyylillä plussais sitten.
Nyt taitaa pian olla ovis käsillä. Hankin ovistestin, mutta en tiiä, ei näytä vielä mitään.

Nyt on kyllä monella jännät paikat. Koko ajan käyn teitä lukemassa, joten mukana hengessä ollaan.

PLussatuulia
 
Nyt taisi selvitä mistä minun oksettava olo ja muut jutut johtuvat.
Tein tänä aamuna sitten kuitenkin taas testin ja sen 10min sisällä siinä oli selvä viiva plussa paikalla! Tosin hailakka, mutta täysin selvä edellisiin testeihin verrattuna.
Ja jos katsoo valoa vasten niin se näkyy vielä selvemmin toisin kun nega testissä ei näy mitään siinä kohden.
Mieskin katsoi testin ja sanoi että kyllä siinä viiva on!
Voi että jännittää ja tuntuu epätodennäköiseltä. Toisaalta nyt sitä ymmärtää kaikenlaista outoa itsestään mitä on ollut ilmassa.

PLUSSA TUULTA KAIKILLE MUILLEKIN JÄNNITTÄJILLE!
Toivottavasti tämä nyt pitää ja vahvistuu huomenna tuo viiva vielä lisää.
Ja onneksi tilasin just netistä pinkan niitä testejä lisää :LOL:
Tosin eihän sitä vielä tiedä mitä tapahtuu mutta toistaiseksi kai voin olla onnellinen tilanteesta.

Omaa napaa
 
Hirmusesti ONNEA Enie :heart: :heart: :heart: :flower: =)

Itselläni myös iloista kerrottavaa! Tein sit herättyäni sen toisenkin CB:n (en pysty säilyttään testejä kaapissa...) ja plussaviiva tuli siihen heti, ei vahvana mutta täysin selkeänä leveänä palkkina, ja edelleen näkyy! Nyt sit toivotaan että vahvistuis. Vähän pelottaa..... :whistle:
 
Onnea Enie :heart: :heart: :heart:
mie hölmö menin sillä herkkis-RFSU:lla testaamaan ja pieleen meni :headwall: tyhmästä päästä kärsii koko RUUMIS. vaaleanpunertavaa valkovuodon seassa tullut,joten se siitä. onhan tässä vielä muutama päivä aikaa,mut nyt on niin down-olo kyllä,että tuskin mä mitään viivoja saan.
 
Onnea tosi paljon Enie ja Sohvi77 voikun itsekkin saisin viivan vahvistumaan :)

Petite eihän se vielä ole sentään kunnon vuotoa ja ei tiedä vaikka ois kiinnittyminen ja siksi ei näy vielä testissäkään.
 
Sohvi77 Onnea sinullekin :flower:
Petite :( Toivottavasti tuo nyt ei olisi sitä miltä näyttää. Mutta jos on niin ei kun nenä vaan kohti uutta yritystä.
Joo, helppo sanoa, mutta minä itse olin eilen illalla ihan kauhean malttamattomalla ja kiukkuisella päällä kun ei vielä tiennyt varmaksi asiaa mihin tämä kääntyy...ja eihän sitä vieläkään tiedä vaikka mitkä viivat olis testissä olleet.
Ei se kivalta tuntunut ajatella että jos menkat alkaakin myöhässä tms. eikä tässä vielä tärppääkään, vaikkakin pidin aika epätodennäköisenä että toisesta kerrasta kävisi näin.
En ole vielä kyllä uskaltanut neuvolaankaan olla yhteydessä vaikka mahdollisimman pian minun täytyy olla kun on jatkuvaa lääkitystä sairauteen käytössä.
Pitää vielä huomen aamuna testata ja jos vielä näyttää samalta niin sitten soitan, ehkä sitten uskaltaa jo sinnekin olla yhteydessä.
Ei vaan meinaa uskoa todeksi vaikka onhan näitä merkkejä kyllä kaksikin suurta kun tämä jatkuva pahaolo, yölläkin heräsi välillä kun niin kauhean oksettava olo kun olla voi, ja sitten se että tuhru vuodon olisi pitänyt alkaa jo maanantaina eikä vielä näy mitään.
Tosin ennättäähän ne vielä sieltä tulla ja mennä homma nurin päin ja siksipä ei vielä uskalla kovin vahvasti tuulettaa asian tiimoilta.
 
Sydämmelliset onnittelut :heart: :heart: enie ja Sohvi77

Minä jouduin eilen illalla keittämään vaisulle tädille iltateet. Masentaa aika p***eleesti. No nyt voi sitten lähteä viikonlopun viettoon kaverin mökille, eikä tarvitse selitellä, miksei juo. :D

Nyt kyllä tilaan samantien niitä ovistikkuja netistä, että osaan sitten oviksen aikoihin kellistää isännän. Meillä kun tuo peittojen heilutus ei todellakaan ole jokapäiväistä. Katellisena ihan joutuu monen teidän juttuja lukemaan. :saint:
:LOL:
Mistä te olette tilanneet niitä ovis- ja raskaustestejä?
 
OIh, onnea myös sohvi77 :hug: Ihanaa,kun tulee plussia! Mulla dpo 10, eli luulis kyl jo näkyvän testissä,jos olis tärpänny. Vuotoo ei oo tullu lisää, pientä jomotusta kylläkin. :x Mitenkäs Ganjalla , onkos sulla tuntemuksia suuntaan tai toiseen?

on tää vaan uskomatonta,miten nää tunteet heittelee ku vuoristoradalla, hirmu toiveikkaasta hyvästä olosta alimpaan syöveriin.... jos ei tietäs,mistä kyse,ni alkasin jo epäillä omaa mielenterveyttäni :D
 
Petite Eipä oikeen mitään oireita vieläkään ehkä pikkasen eilen oli vähän aikaa menkkatuntemuksia mut ohi meni. Niin joo ja yks minkä oon huomannu on just noi verisuonet näkyy hemmetin hyvin keski kropassa. Niin joo ja siitä omasta testistä en kyl viitti positiiviseks laskee kun kuulemma clearbluella voi tulla värillisiä viivoja vaikka ei oo raskaana. se mun viiva on ohut ja sininen vähän niinkun viivanpaikan reuna. Sunnuntaina aattelin tehdä digitaalisen
 
Voisin liittyä mukaan..Olen 23 vuotias ja avopuoliso saman ikäinen. Meillä on yksi lapsi 12.12.2007 syntynyt poika.

Nyt huhtikuussa alkanut yrittäminen,ja nyt kp 22/25 yk 1 aamulla testasin clearbluen digitaalisella testillä negaa mutta ajattelin oottaa ja testata viimeistään sunnuntaina. Maanantaina pitäisi menkkojen alkaa. Mutta jos sunnuntain testi negaa niin ootan kunnolla että menkat joko alkaa tai on myöhässä.

on: Mahaa juilii ja alamaha kipeä. Rinnat ja etenkin nännit kipeet. Ja väsymystä aika paljon. Mutta en vielä halua unelmoida liikaa.. :)

sannis kp 22/25 yk 1
 
Paljon onnea Ernie ja Sohvi77 :heart: :heart: :flower:
ja tervetuloa Sannis :)
(.) Tänään menossa kp22(kai) laskettuna siis km:n ekasta vuotopäivästä.Limoja oli kp13,et oisko sit ollu ovis sillon,no niihin aikoihin pupuiltiinkin oikein urakalla :D no,nyt lämmöt koholla,myös aamuisin,kun yleensä oviksen jälkeen vain iltalämmöt huitelee tuolla n.37.Ja edsellisessä kierrossa,joka oli siis plussa kierto,lämmöt oli myös selvästi koholla,sekä aamulla,että illalla.Nyt kyllä jännittää....Koskahan uskaltais testailla?!
Ja sit aivan ku oisin jostain lukenu,et nainen tulee km:n jälkeen helpommin raskaaksi ku yleensä.pitääköhän kuinka paikkansa?!
 
täällä mennään edelleen asenteella että tulee kun tullakseen. Yritän kovasti keskittyä muuhun elämään, että ei vain mene kuumeiluksi. Onhan mullä tämä ihana vielä vauvan tuoksuinen tyttö. =)

Olo suht normaali, eilen vähän pahoinvointia, mutta nyt vasta ovis, että eipä taida raskaus oireita olla. nyt kun vielä saisi tuon miehen illalla peiton alle =)
 


ikuisuus....................kp 48/28.........................yk1
moumou...................kp 33/29-31..................yk5
Tiukun äiti.................kp 30/28-49.....................yk2
Sanni1978.................kp 30/32
Petite........................kp 23/27-28......DPO 10..........yk2
Ganja........................kp 23/25-32......DPO 8
sannis.......................kp 22/25............................yk1
Marta........................kp 22/29............................yk6
marrr.........................kp 22/28-30.......................yk6
Hemmi.......................kp 22/28-31
Rauna......................kp 21/37............................yk4
Ella-83.......................kp 20/35............................yk6
Myrtle........................kp 20/28-29......................yk12
doncellamosca..........kp 20/24-28.......................yk2
Sero..........................kp 19/25-35.......................yk5
Lili78.........................kp 19/31............................yk3
piprane ema.............kp 18/20-28
unelmoya..................kp 17/28-34.......................yk3
Cladoceran...............kp 16/37-42.....................yk4
emmy83...................kp 16/30
Dreaming86.............kp 16/27-29....................yk2
Nyynyy.....................kp 15/26-40......................yk2
Julita.........................kp 12/28..........................yk5
sintsu78...................kp 10/30-33........................yk4
Hippuli-81.................kp 6/33-45......................yk3
Minna77....................kp 4/26-32.................yk8
high5........................kp 3/28.........................yk2
nirppurotta................kp 3/27......................yk13
Alice81.......................kp 2/25.........................yk3
Papanamuori

Taustalla

Lintsi85



Plussanneet



JääKyynel................30.3..........(kp 33/30)......yk2
Sisely.......................30.3.........(kp 26/29).....yk2
leppäkerttu3............3.4...........(kp 32/27-37)............yk1
Enie...........................23.4.......(kp 25/28)
Sohvi77.....................23.4........(kp 26/28-30)
 
Enie, Sohvi77 Onnittelut ja tarrasukkia molempien tietin pienelle!!! :flower: :flower: :flower:

Onnea teille muillekin testaajille, että tulisi plussia!!

moumou, Alice81 :hug: :hug: Toivottavasti me muutkin saamme sen plussan tässä uudessa kierrossa!!

Vihdoin on läppäri kunnossa taas. Piti formatoida uudestaan koko laite, kun oli jotain ihan kokonaan vialla. Onneksi olin ottanut varmuuskopion kovalevystä ja kaikista valokuvistakin on backup.

Mullakin siis alkoi ne menkat :( Ett ei voi muuta, kuin uudet yritykset...

:attn: Voisiko joku ihana kiltti auttaa, ja tehdä päivitykset lauantaina ja sunnuntana??? Mä ja mies lähdetään viikonloppureissulle, enkä ole varma tulisiko mulle tilaisuutta päivittää.
 
Minna77

Minä voin räpeltää tehdä lauantain ja sunnuntain listat jos sopii?
En vielä uskalla olla plussalainen niin roikun täällä vielä ennen kuin asia on todella monella testillä varmistettu.
 

Yhteistyössä