Huomenta!
Jos nyt jotain yrittäis kirjotella. Tosiaan koko viikon ollut väsyksissä ja motivaatio muutenki ollu hukassa tänne kirjottelussa. Lukemassa tietty käyny kaikki jutut. Mutt eipä sitä aina tartte olla suu vaahdossa täällä paasaamassa
Jospa näin jälkikäteen yrittäsin kommentoida mitä ootte jutellu, vaikka "vanhoja" juttuja jo onkin
Vauvakuumetta on ollu vaihtelevasti. Välillä oli muttei miestä. Sit taas ei ollu kun aatteli, että nuori ja pitää saada olla ja mennä. Sit kuitenkin koko ajan ajatellu, että "ajoissa" ois ne muksut saatava. Eli varmaan reilu parikymppisestä lähtien on ollu aaltoilevana se vauvakuume. Ja tosiaan nyt vasta 32 vuotiaana tulee ensimmäinen :/ Tai no meillä ois jo ensimmäinen jos ei ois sitä tuulimunaa ollu, vaan minkäs asialle voit.
Hitsi ku haluis oikeesti
tietää minkä kokonen Tuittu olis syntyessä, mutt sen saa tietää vasta maaliskuun alussa siellä synnytystapa-arvioinnissa. Nythän tosiaan mennään keskikäyrän tuntumassa, mutt ei kai sitä koskaa tiä minkä kokonen tästä tulee. Ite oon 156 ja mies jotain 183. Mies ja sen sisko on olleet yli 4kg ja yli 50cm syntyessään. Ite puolestaan noin 2,5kg ja alle 50cm kun meitä oli masussa kaksi ja käynnistyksellä tultiin maailmaan. Isosiskosta en tiä minkä kokonen oli syntyessään. Pitäski kysyä äidiltä muistaako...tai siskolta. Niin ja joku mainitsi täällä, että
oman jalan koon perusteella arvioidaan syntyvän lapsen koko. Oon iteki kuullu jostain tuon, mutta en kuolemaksenikaan muista miten se meni. Se oli muute joku telkusta tuleva synnytysohjelma missä kätilö arvioi naisen jalan koon perusteella lapsen koon. Hmm, olipas sekava sepustus
Nimi on pojalle edelleen valmiina ja molemmat nimet ei ole yleisimmästä päästä. Tytölle ei ole vielä, olen ehdotellut yhtä nimeä, mutt ei mies oo tainnu vielä lämmetä. Pitäs käydä kirjastosta lainaamassa nimikirja ja alkaa pikku hiljaa kattelee myös sitä tytön nimeä.
Täällä myös se
kastemekko tulee itse tehtynä. Mainitsinkin jo täällä aikasemmin, että löysin sokerirasituksessa ollessa ihanan
virkatun kastemekon ja sen ajattelin tehdä. Pitäs varmaan vaan alotella pikku hiljaa, mutt ikinä ei muista ostaa lankaa :/ Jos ei äidin puolelta ole tallessa suvussa kiertäny kastemekko, jota kyllä epäilen vahvasti!
Kastemalja periaatteessa ois valmiina. Avokin äiti ehdotti, että jos kelpaa nii ois se malja missä avokki ja hänen siskonsa on kastettu. No toisaalta ei kai se paha idea ois.
Ristiäiset Näin alustavasi puhuttuna aateltiin pitää meillä kotona, kun kerran oli puhetta. Tai minä ehotin sitä, kun on kuitenkin kodikaampaa. Ja ite ehotin muutenkin ettei sinne ristiäisiin kutsuta kuin omat vanhemmat ja siskot miehineen ja tietty kummit, mutt kummit tuleekin meidän siskoista. Ei se jotenkin ole koko suvun juttu tollanen asia. Mutta kukin tekee tyylillään
Synnytystä olen ja en ole ajatellu. Kai se siellä synnytysvalmennuksessa viimestään iskostuu päähän. NYt ei oikein oo vielä tajuntaan tullu koko asia. Toisaalta ihan hyvä vaan, koska vois äkkiä alkaa pelottamaan koko asia. Ei alkanu jännitämään toi asia edes, vaikka
oiln perhevalmennuksessa tiistaina, siellä käsiteltiin jus synnytystä yms. sillon. Ens viikolla ois vanhemmuus ja viimesellä kerralla päihteet ja hammashuolto. Ai niin, siellä oli yks nainen jolla oli sama LA kuin mulla
Jaa-a, siinäpä ensi hätään asiat mitä muistan.
|.) Käytiin eilen kattelemassap innasänkyä, mutta jäi kauppaan. Siellä oli älytön ryysis, mistähän ne kaikki immeiset sinne oli nyt tunkenu. Ennen joulua vaa oli rauhallista
Siis lastentarvikeliikkeissä. No koitetaan tiistaina paremmalla onnella ja käydään samalla kattelemassa niitä tapetteja tähän tulevaan lastenhuoneeseen. Se sänky on tosi ihana ja minusta se hintaki oli laskenu. Toivottavasti niitä sit kans on vielä siellä! Vähän ärsyttää jos niitä ei enää oliskaa :kieh: Se ois niin meidän tyyliä väriltään yms. ja sopis tosi hyvin meidän sängyn kans yhteen jos aluks pidetään sitä pinnasänkyä meidän makkarissa. Katotaan nyt miten tehdään.
Maha on kasvanu julmetusti. Tuntuu, että viikossa venähtää silmissä. NYt on huomannu sen miten tukala olo tulee jos syö vähänki liikaa. ja illalla on muutenkin niin epämukava olo tän mahan kans kun kiristää ja tekee vaikka mitä. Mutta en valita
Eiköhän tässä tullu nyt juttua ihan riittämiin! Jos menis ettiin aamupalaa ja lisää kahvia
LISÄYS: Enää 13 työpäivää (vapaita ei oo tohon laskettu)
JääKyynel ja Tuittu 30+4