Onnitteluja taas vauvan saaneille! :heart:
Täällä pinossa alkoi tapahtumaan hienolla tahdilla.
jastu tais kysellä
rintakumien koosta, jos oikein muistan. Mä en edes tiennyt että niitä on eri kokoisia, noi mitkä mulla on tuntuu jotenkin julmetun isoille, mutta kyllä imetys noilla on sujunut. Yleensä öisin olen imettänyt kumeilla, sitten taas päivisin on kestänyt imettää ilmankin.
Tuosta
imetyksestä yleisestikin, niin on nyt jo paljon helpompaa noiden kipujen kanssa. Kummasti se Bebanthen ja ilmakylvyt jo auttavat, sitten tosiaan tuo rintakumi vielä apuna niin eiköhän tästä selviä. Sitten olen nyt pyrkinyt imetyksen päälle tipauttaan tipan pari maitoa siihen nännille. Maitoa ainakin tulee, kun ilman paitaa välillä kuljen niin saan koko ajan olla paperi kädessä kun valskaan niin pahasti.
Mutta tänään on ollut sinällään helpompi päivä kun ei rintoja ole niin särkenyt kun esim. vielä eilen.
Mulla oli
sairaalakassina hoitolaukku, tuntuu kyllä että puolet tavaroista oli ihan turhaa.
Täällä on kyllä nyt tullut tämä väsymys kylään. Vaatinee vähän totuttelua nämä katkonaiset yöt. Nukun kyllä paljon, 2-4 tunnin välein imetellään. Viime yö oli vaan ihme "öninää" tytöllä niin ei sitten osannut oikein nukkua, välillä se parkaisee kerran vähän niinkuin itkisi, mutta sitten on kuitenkin taas unessa. En tiedä miksi se sellaista ääntelyä piti, tai pitää. Unessa se on, että unissaan se sitä ääntä pitää. Eiköhän tuohonkin totu vielä.
Meillä ois ollut pesupäivä eilen, mutta tytön napatynkä irtosi toissailtana ja nyt vuotaa vielä vähän niin joudutaan odottelemaan ekaa kylpyhetkeä kotona. Sairaalassa kylpeminen oli ainakin tosi vastenmielistä tytön mielestä.
Nyt yritän suunnata hampipesulle ja tytön viereen nukkumaan. Seuraavalta imetykseltä nostankin tytön isänsä kanssa katseleen telkkaria niin saan nukkua yhden imetyksen välin ihan rauhassa. Noin ollaan tehty joka ilta, että menen itsekseen sänkyyn ja saan nukkua muutaman tunnin ihan rauhassa.
Mukavaa viikonloppua kaikille!
- Hapsiainen ja Herne-neiti 1 viikon :heart: