**HUHTIKUISET Maaliskuussa** (17 vauvaa syntynyt!)

Oho. Täällä oliki yön aikana tullu vauvauutisia :)

Onnea hapsiainen80 tytöstä :flower: :heart: :flower:

Tsemppiä AnnaBuulle :hug: :hug: :hug: Kurja tilanne, en tahtois olla samassa jamassa.

Mutt tää ei taaskaankirjottele muuta vaan alkaa siivoon ja tonne vauvan huoneeseen auttamaan avokkia verhotangon laitossa. Sieltä puuttuski enää matto ja verhot.

Ai niin, itekään en kyllä halua vielä synnyttää, vaikka vauva oliski jo valmis. Eipä kyllä oo mitään siihen suuntaankaan ollu. Maksimissaan yks kipeä supistus per päivä, jos sitäkään eikä kyllä oo paljon alaselkää ja -mahaakaan enää jomotellu. Vaan eipä sitä koskaan tiä millo lähtö tulee. On ihmisetki alkanu kyselee vointia yms. ett kyllä varmaan jo monessa paikassa jännitetään millon oon sairaalassa :) Nyt on muutenki toi synnytys alkanu pyörimään enemmän mielessä. Lähinnä oon miettiny, ett miten se mahtaa alkaa ja tajuaako sitä itekään :)

Mutt nyt hommiin...

JääKyynel ja Tuittu 37+3
 
Onnittelut jo vauvautuneille!! :heart:

Ite oon alkanu enemmän ja enemmän odottaa synnytystä ku viikot tuli 37+0.. Eilen jo ajattelin että joko sitä saa alkaa valmistautuun ku illan aikana tuli 5-6 napakkaa harkkaria, ei kipeitä, mutta kyllä tehokkaasti tuntu kiristelevän ja puristelevan.. :) Aiemmin ei oo ees harkkareita tullu.. Ajattelin et josko ne ois siitä lähteny voimistuun, mut ku menin nukkuun ni hellittivät ja yön sain nukkua ihan hyvin. Aamullaki olo on ollu ihan normaali.
Saas nähdä millon sitä pääsee tositoimiin.. Oon ajatellu et nyt ku odotan ja odotan synnytystä "hyvissä ajoin" ni se menee kuitenki yli.. :LOL:


Kellis ja Aarre 37+4
 
Hapsiaiselle onnittelut pienestä tytöstä!!! :flower: :flower:

AnnaBuulle paljon, paljon jaksamista :hug: Varmasti tosi kamala olo...

Mä vähän epäilen että tää meidän masuepeli keksi kääntyä väärinpäin viimeyönä!!!! |O |O Potkut alkoi illalla tuntua alhaalla, ja nyt en oikein tiedä miten päin pikkumies on itsensä laittanut, onko perätilassa, poikittain vai miten...liikkeet tuntuu vähän missä milloinkin :/

Hieman vatsanväänteitä on myös havaittavissa, ja lievää huonoa oloa joten saapa nähdä oonko mä seuraava oksennuspotilas :x

:heart: Lanfear 36+2 :heart:
 
AnnaBuu iso :hug: kurja tilanne sulla :(
ja Hapsiainen,paljon onnea vauvan johdosta :heart: :flower: :heart:
Ootteko muuten muut saanu miehelta kuulla etta kuorsaatte?meilla mies joutui taas viime yøna siirtyyn vierashuoneeseen nukkuun ku ei saa mun vieressa nukuttua tan kuorsaamisen takia :( ja yks yø se oli puhelimella nauhottanu mun kuorsausta,karsean kuuloista :ashamed: no,toivottavasti loppuu kun saan taman mahan pois...

Hemmi ja Masu-Ukko 37+3

Mukavaa viikonloppua kaikille :flower:
 
Täällä kuorsataan :wave: :ashamed: Ihan kauheaa mutta minkäs teet. Tärkeintä tosiaan että loppuu kun jakaudutaan ;)

Anna Buulle :hug: Miksi eivät käynnistä kun noin paljon ongelmia ja epäselvyyksiä matkassa?
 
sapfokos se oli joka oli siitä selän supistuksesta kyselly?... hyvä muisti mulla...

mulla on tässä raskaudessa ollu suppareita myös selän puolella ja ne tuntuu mulla sille et ois joku kiristävä panta tms tossa alaselän päällä ...ja välillä ihans sellasta menkkajomotuksen tuntusta säteilyä...
 
Empuuu nätit vaatteet, mulla aikalailla samantyyliset, kietaisubody kokoa 56, sukkikset, velourhousut 50cm, kypärälakki ja pipo, päälle 56cm 'nallehaalari' lindexiltä, on aika paksuhko. ja huppu päähän =)
päälle sit viel joku peitto jos on oikeen kylmä, mut tuskin tarvii. niin siis en oo ajatellu bodyn päälle mitään muuta puseroa, kun tuo haalari on kuitenki suht. paksu, mut pitäskö sit kuitenkin.........?

kipuilijoille :hug: ja vauvaantuneille :heart: :heart:

tuolla meijän sairaalassa peräruiske taitaa olla aika rutiinia, et melkeenpä aina laitetaan, kait se on pakko ottaa.. en mää halua siihen pöydällekkään paskoa :x

käytiin siellä synn. valmennuksessa niin se kätilö näytti sitä peräruisketta, mä luulin et se on sellanen pieni mut tää oliki ihan kunnon pullo! :x miehen kans katottiin toisia ja sillä oli selkeesti vaikee pitää pokka.. :LOL:

mut kyl se varmasti on siis aivan hyvä juttu, jos ei ole ihan vasta suoli tyhjentyny itsestään. =)

eilen kävin kävelyllä kaupungilla enkä meinannu illalla päästä käveleen! :| sohvalta ylösnousu ja kävely keittiöön oli jo hankalaa :/

mut taas ihan kiva olo, vauva tosin liikkuu välillä aika vähän.. no eilen illalla oli taas semmoset myllerrykset et kaippa sitä lepoakin kaipaa =)

tsempitykset viel supistelijoille :hug:
 
Voi AnnaBuu, onpa tosi ikävä tilanne. Toivottavasti noro nyt ainakin paranisi ja muihinkin pulmiin löytyisi ratkaisu. :hug: :hug:

Suuren suuret onnittelut Hapsiaiselle! :flower: :flower: :flower: Todella nopea oli toimitus. Innolla odottelen tarkempaa kuvausta kun olo ja aikataulu sen mahdollistavat. =)

Hemmi täällä myös yksi kuorsaaja. :wave: En normaalisti kuorsaa, mutta nyt munkin mies on joutunut etsimään turvaa olkkarin sohvalta kun saha on käynnistynyt. :ashamed: Väittää, että se oli hiljasempaa kun meidän rautanen kylpyamme sahattiin kahtia. ;)

Mä kävin neuvolassa tänään ja täällä ei ainakaan kannata hengitystä pidätellä vauvan syntymää odotellessa. Th sanoi, että vauva ei ole laskeutunut eikä kiinnittynyt ja vielä varmaan menee hyvä tovi. Olin sitten väärässä kun luulin sen kun vatsa on ruvennut "roikkumaan" tai jotenkin alkamaan alempaa tarkoittavan laskeutumista. Mutta ei. En mä kyllä muutenkaan ole ollut kiire mielellä, koska esikoinen syntyi pari viikkoa lasketun ajan jälkeen, niin olen ajatellut, että nyt korkeintaan päivällä parilla aikaistuisi. Tuleepahan sitten toivottavasti vahva ja valmiiksi kehittynyt vauva, niin kuin esikoinenkin oli. Esikoisesta lääkärit ja hoitajat kyselikin alussa tuliko kovasti lasketun jälkeen kun oli jotenkin "valmiimpi" kun ikä olisi antanut odottaa.

Nyt tämä mamma menee päivätorkuille.

Filuuri 38+5
 
Onnea hapsiainen80 tytöstä :heart:
annabuu paljon paljon voimia sinulle <3

tänään sitten alkoi 40viikko.. huih.. eli 39+0! :heart:
enään tämä vk.loppu ja sitten maanantai aamuna sairaalaan klo7.. JÄNITTÄÄÄ ihan liikaa!
alhaalla linkit mitä sairaalakassissa on mukana ja mitkä on sit kotiin lähtövaatteet.. tuo vaalean pun setti olis sairaalassa olemiseen kun tulee käymään vieraita kuitenkin niin kiva laittaa omat vaaatteet. :)
ja loput sit paitsi tuo yks pipo on liikaa mutta muuten kotiin lähtöä varten.. +paksu villapeitto. :) ja jos nyt pakkasta tulee kauheesti yhtäkkiä niin on meillä sellainen ohut haalari jonka voi laittaa viellä päälle..
eiköhän sillä kotiin pärjää pieni sitten kun taksilla tullaan suoraan ovelta ovelle. :)
bodyt on 50 kokoa ja housut 56 joten varmaan vähän isot kylläkin on..
ja tuo fliis puku on 56 kokoa.

http://www.aijaa.com/v.php?i=5930095.jpg
http://www.aijaa.com/v.php?i=5930088.jpg
http://www.aijaa.com/v.php?i=5930065.jpg

tiitu ja nella rv39+0
 
hapsiainen onnea!! :heart: :flower:


AnnaBuu :hug: voimia! Voin vaan kuvitella mielipahasi :/


peräruisketta en viimeksi ottanut. Pöydälle ei tullut muista rööreistä mitään.. Olin syönyt vähemmän juuri ennen suppareita..
Nyt en tiedä otanko. Toivon että suoli tyhjenee itsestään.


(.) Yöllä tuli taas muutama selkäsuppari mutta siihen jäi..
Olo hyvä. Iltapäivällä lumityöt kutsuu..

Greddy ja Piksu 37+2
 
Siis mä' oon ollu 2ja puol päivää laitoksella ja hirveesti juttua :whistle: mä luen ku ehdin

Poika synty 17.3 klo 06.06. paino 3960g (isompi ku mitä ees uskalsin veikata matkalla synnärille:)) 51cm. pipo tais olla 37:) synnyts oli tooosi nopea 3h 6 min. mistä ponnistusvaihe n. 40 min. ilokaasua sain vähän mutta muutoin täysin luomuna mentiin. sairaalassa ehittiin olla kuitenkin 1½tuntia.
 
Hapsiaiselle perheineen isot onnittelut tytöstä!! :heart: :flower: :heart:
Ihanaa!!


AnnaBuu :hug: Kyllä sua koitellaan.. :( Toivottavasti kuitenkin kaikki kääntyy parhain päin ja pian tervehdyt.


Syysmamalle kanssa tsempit josko se lähtö siellä olis tullut jo.. :)


Fantastic4 & tasan 37
 
jänskää tääl alkaa rupee vauvoja tulemaan sit :) Onnea hapsiaiselle tytöstä ja annabuulle voimia :hug:

täällä yöt nukutaan ihan ok ja vaihtelevasti. viime yönä ainaki aika sikeesti vaikka pari kertaa wc kävin.

Peräruiskeesta, eka synnytyksessä ei tullu otettua sitä eikä synnytykses tullu sitä tavaraa ku vauva vaan. mut taidan mä nyt ottaa ku jonku verran ummetusta tässä odotuksessa ollut. ellei sit maha oo toiminut niiku vasta et synnyttämään ku on menos nii sit ei tietty ruveta toimittelee. mut noloa se ois mulle et jos tavaraa tulee ja toisten siivottavissa. :ashamed:

suunnitelmissa että huomenna lähtis esikon kans mun vanhempien luona käymään 100km päässä. sit varmaa illaks kotiutuupi sielt reissusta. mut kun ei iha heti sinne suuntaa tuu llähettyä enään ku LA vaa lähenee ja vauvan synnyttyä ei todellakaa llähetä heti reissailemaan.

nyt painutaan esikon kans ulos joksikin aikaa vaikka aurinkoa kyllä kaipais mut ei sitä näy :(

oikein mukavaa viikonloppua ja kaikille voimia!

arska äippä+ tyty rv 35+0
 

Yhteistyössä