K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
sitten on se yksi kuuma video lentokoneesta missä B ”ilmanuolee” nukkuvaa Jania. Ja jommankumman synttärionnittelut toiselle ajalta ennen viisuja, jossa ne painii melko eroottisesti lattialla. En edes muista onko kuva vai video!
Tämän painin mäkin haluaisin nähdä.😋 Oon jotenkin taipuvainen uskomaan siihen, et Jan ja Bojan ovat joskus vuosia sitten kännissä kokeilleet poikarakkautta yhdessä. Jan ihan huokuu bisseyttä.
 
vierailija
Tämän painin mäkin haluaisin nähdä.😋 Oon jotenkin taipuvainen uskomaan siihen, et Jan ja Bojan ovat joskus vuosia sitten kännissä kokeilleet poikarakkautta yhdessä. Jan ihan huokuu bisseyttä.
kiinnostava teoria! Tässä se on, oli valokuva.
 
vierailija
Mun mielestä toi paini ei näytä mitenkään eroottiselta. Ei sillä, ettei toi teoria vois olla totta.
No joooo, erotiikka on katsojan silmässä tietysti! 😅 Ja voihan olla että oma muistikuvani hieman teki tepposet.
Toisaalta melkein kuva kuin kuva on eroottinen, jos siinä on B tai Jan lähikontaktissa interaktoimassa ihan kenen kanssa vaan, että sikäli… ja tässä ovat sentään yhdessä!
Hellyyttävä on tietysti myös kuvan teksti.
 
vierailija
Joo, harvalla meillä pinna riittäisi seisomaan Kärden vieressä kaikissa näissä mayhemeissa ja muissa mitä on ollut, ehkä se volden uhraus jossain vaiheessa palkitaan..
No onhan sitä jo palkittukin Thaimaan ja Malediivien lomilla, gaalojen ja festareiden bäkkäreillä jne. Kyllähän gf:n elintaso ja elämäntyyli olisi varmasti ihan toisenlainen ilman kuuluisuuteen singahtanutta poikkistaan.

Mutta ehkä tarkoitat palkinnolla tässä kohtaa avioliittoa, perhettä ja lapsia sekä julkista & tunnistettua asemaa K:n puolisona?
 
vierailija
Tämän painin mäkin haluaisin nähdä. Oon jotenkin taipuvainen uskomaan siihen, et Jan ja Bojan ovat joskus vuosia sitten kännissä kokeilleet poikarakkautta yhdessä. Jan ihan huokuu bisseyttä.
Mä oon taatusti kirjoittanut nämä samat sanat tänne joskus :D Tai en ehkä epäillyt edes känniä.

Janista huokuu kyllä jotain, mikä ei mahdu ihan tavanomaiseen heteronormiin. Mun sydäntä oikein lämmitti miten se puhui siinä haastattelussa sen ja Nacen läheisyydestä. Tumpussa sitä puitiin ja aika moni mietti, että se ehkä tavoitteli siinä queerplatoninen-sanaa, koska se aika avoimesti sanoi tietävänsä että heitä katsotaan salaliittoteorialinsseillä, mutta että sellainen läheisyys ei aina ole romanttista. Pointtina siis kuitenkin se, että suhde on jotain sellaista, mikä ei mahdu niihin oletuksiin ja raameihin, joita miestenväliseen ystävyyteen (tai parisuhteeseen) yleisesti asetetaan.
 
vierailija
Mä oon taatusti kirjoittanut nämä samat sanat tänne joskus Tai en ehkä epäillyt edes känniä.

Janista huokuu kyllä jotain, mikä ei mahdu ihan tavanomaiseen heteronormiin. Mun sydäntä oikein lämmitti miten se puhui siinä haastattelussa sen ja Nacen läheisyydestä. Tumpussa sitä puitiin ja aika moni mietti, että se ehkä tavoitteli siinä queerplatoninen-sanaa, koska se aika avoimesti sanoi tietävänsä että heitä katsotaan salaliittoteorialinsseillä, mutta että sellainen läheisyys ei aina ole romanttista. Pointtina siis kuitenkin se, että suhde on jotain sellaista, mikä ei mahdu niihin oletuksiin ja raameihin, joita miestenväliseen ystävyyteen (tai parisuhteeseen) yleisesti asetetaan.
Just mietin samaa! Musta näytti muuten että ehkä se koko nacen kanssa oleva juttu oli mahdollisesti ihan ekoja kertoja avoimesti puheena niiden damonin kuvien ansiosta ja siinä haastattelussa sitten he vähän avasivat sitä. On ne ehkä kahdestaan jotain siitä toisilleen lausuneet, mutta niin tiiviisti bojan ja jure siinä kohdassa tapittivat jania ja nacea, että arvelen heidän kyllä kuulleen ihan ensimmäisiä kertoja janin ja nacen omia luonnehdintoja suhteestaan. Aluksi pidin sitä jotenkin jännitteisenä hetkenä, joka laukesi sitten siihen bojanin vitsailuun, mutta nyt kun olen katsonut sen moneen kertaan, niin oikeastaan se ei tunnukaan siltä, vaan fiilis on ihan rauhallinen. Bojan ja Jure vaikuttavat kyllä poikkeuksellisen kiinnostuneilta siitä mitä Jan kertoo.
 

Yhteistyössä