Juuh, olen ollu aika paljon poissa sivityksen parista kun en ole päässy koneel ja tänne juttelemaan :| nyt kuitenkin on oma kone, joten voin käydä vaikka joka päivä
Minulle kuuluu ihan hyvää... Olen lapsen isän kanssa hyvissä väleissä, mutta jatketaan kumpikin omaa elämää, mikä käy mulle tosi hyvin... =)
Vaikka lapsen isä on kovasti haluamassa meitä takaisin....en voi häneen enään luottaa.... :| tai eihän sitä tiedä mitä elämä tuo tullessaan!!!
Laskettuaika lähenee uhkaavasti (7.4.2010) ja jännittää pirusti..... Tai no ei synnytys jännitä, vaan se että osaako lähteä oikeaan aikaan sairaalaan...Täältä kuitenkin ajaa tunnin synnyttämään....
Välillä vaan kävelen kämpäs ympyrää ja koitan vaan ajatella jotain muuta kun lähestyvää synnytystä....pää sekoo :headwall:
Koiran joudun antamaan lapsen isälle hoitoon... :| Mitäköhän siitäkin tulee...?
Mitä sairaalaan pitää ottaa mukaan? Olen ajatellu pakata kassin valmiiksi, mutta en oikein tiedä mitä pitäis ottaa ja mitä ei.... Minulla kun on aina ollut tapana pakata "hieman" ylimääräistä kun olen lähteny jonnekin.... :/ =)
Mikä on
suolentyhjnnys?
Kyselen taas kauheesti...
Voikaa kaikki hyvin ja olkaa terveitä... =) :hug: Tämä tuleva äippä lähtee lenkille....
:heart: 37+2 :heart: