Poppeliini kyllähän ne nyt varmasti käynnistää hyvissä ajoin, ettei vauva pääse liian isoksi, jos kerran lääkärikin on sanonut, että saisi olla pienempi kuin esikoinen! :wave: Mutta varmasti se mietityttää, ymmärrän kyllä :hug:
Tiitulle onnea matkaan huomiselle, kohta taas on uusi vauva maailmassa tähänkin pinoon =) :wave:
mother4 sielläkin alkaa olla jännät paikat
AnnaBuu pikaista toipumista, toivottavasti vauveli nyt pysyy mahassa vielä vähän aikaa, että saat voimia!!! :hug:
Imetyspaidoista vielä sen verran, että kahdesta ekasta mulla ei ollut imetyspaitoja, oltiin opiskelijoita, niin tuli sitten säästettyä kaikesta. Kolmannen imetysaikana sitten hankin niitä ja on ne vaan käteviä ja mukavia - varsinkin tietty tuolla ihmisten ilmoilla, kun saa imetettyä huomaamattomasti eikä vatsamakkarat vilku
Minä kun ainakin imetän just siellä missä vauva tarvii enkä mene minnekään haisevaan vessaan piiloon... H&Mltä saa ihan edullisesti ja mallikin on nykyään parempi kuin noissa edellisissä mitä sieltä olen hankkinut. BOOBiin olen nyt ihastunut, kun istuu hyvin ja on laadukas (mutta on toki hintaakin -> nyt tosiaan sain uusia paitoja huutiksesta edullisesti onneksi!).
Hilipatuinen mukavalta kuulosti teidän synnytys =)
Sapfo jaksuja kipuiluun, toivottavasti hellittää ennen synnytystä! :hug:
Eilen olin tehokas, siivottiin koko talo, ja sitten leivoin vähänkö herkullisia Daim-Marabou-muffinsseja
Oli pakko itekin maistaa, mutta eipä nuo sokerit edes nousseet, joten taidanpa tänäänkin ottaa jälkiruuaksi
Tänään meinasin leipoa pullaa, kun tuossa taannoin löysin hyvän ohjeen, tulee taikina jota on kiva leipoa =) Ompa jotain pakkaseenkin sitten.
Huomenna aamulla labraan (voipi olla ma-aamuna ryysis, mutta minkäs teet, kun käsky on käydä ma ja to seuraavat 2 viikkoa :kieh: ) Sitten on neuvola iltapäivällä - jääköhän se jo viimeiseksi
stoppis 37+5