Nyt on mitta täynnä tätä kipua ja raskautta!!!! :'( :'( :'( Mä en oo koskaan ollu tälläsessä kunnossa raskaus aikana ja oon voinu nauttia odotuksesta loppuun asti.Nyt en jaksa muuta kun itkeä ja toivoa että laskettuun aikaan olevat 8 päivää menis äkkiä.Voin kun voisin vaikka nukkua sen ajan kunnes vauva päättää syntyä.En jaksa näitä kipuja enää. :'(
Tilanne siis se että mulla on tuon maksan kanssa ongelmaa,ei raskaudesta johtuvaa vaan jotain muuta.Lisäksi mulla on sappi vaivat joihin molempiin mulla on lääkitys+sappeen vielä ruokavalio.
Mulla on helvetilliset kivut 24h/vrk mahassa ja selässä noiden takia.Mä oon nyt oksentanu viime keskiviikko illasta asti,ensin oli noro ja nyt kettuilee toi sappi niin että yöt istun sängyssä ja oksennan vatiin vähän väliä.
Kurkku ihan palanu sappi nesteistä jotka siis lentää öisin voimalla ja kaaressa,niinkun olis kunnon oksu tauti päällä.Mun ruokavalioni koostuu enää keitetystä riisistä,banaanista ja juomisena on vichy.
Mitään muuta en uskalla enää edes koittaa,tuun niin huonoon kuntoon ja kipeeksi.Esim mitään leipää en voi syödä,en mehuja,en muita hedelmiä kuin banaani,en kasviksia paitsi keitettyä porkkanaa.
Tänään taas soitin sairaalaan hoitavalle lääkärille ja se meinas että seurataan nyt kotona vielä pari päivää.Otan sit yhteyttä jos tilanne edelleen sama ja sit tuun osasto hoitoon.
Eikö ne ymmärrä että mun pitäis näiden kipujen ja voimattomuuden keskellä jaksaa hoitaa liuta lapsia ja että mun pitäis jaksaa synnyttääkin vielä?
Miks ihmees tätä mun raskautta éi voida käynnistää tälläsellä sairauden ja kivun määrällä kun nää loppuis siihen paikkaan kun vauva tulis ulos? :'(
Mulla on kuitenki paikat auki ja kypsät ettei tarvis ku kalvot puhkasta tai tippaa laittaa niin lähtis varmasti het.Viikotkin hyvät,38+5.
Anteeksi valitus mutta eipä ollu muuta paikkaa just mihin valittaa.Mistä mä saan voimia kestää nää muutama päivä että pääsisin edes liikkumaan normaalisti?Nää sappi kivut kun estää tuon liikkumisenkin tai rajoittaa paljon.
AnnaBuu tänään niin suruissaan.