Huomenta :wave:
Onnea
Marylene :flower: =) Olipahan isot pojat, ei ihme, että vatsanahkaa kiristeli!
Poppeliini onpas vauva ottanut spurtin! Toivottavasti nyt ei kuitenkaan ihan jättivauvaa ole tulossa. Mutta kannattaa muistaa, että
yleensä se toinen tulee paljon helpommin kuin esikoinen -> mullakin pelotti, kun esikoinen oli pienikokoinen (2990 g) ja meni imukupiksi, ja toisen painoarvio oli kilon enemmän... Neiti syntyi kuitenkin oikein helposti, kokoa 3665 g - ei nyt ihan kiloa isompi, mutta ihan huomattavasti isompi kuitenkin.
Nyt olen minäkin nohevoitunut sairaalakassi-asiassa niin paljon, että kun tilasin Dermosililtä, niin tilasin myös tyhjiä pikkupulloja, että saan omat shampoot sun muut mukaan, sekä minikoon rasvaa ja mitähän muuta
Suosittelen muuten
Dermosil-tuotteita kaikille herkkänahkaisille, on tosi kivoja, hajusteettomia jne. Myös vauvatuotteita löytyy, ja kaikenlaisia saippuoita, shampoita, voiteita jnejne.. Googlella löytyy Dermoshop, josta voi tilata, tulee kotiovelle jopa muutamassa päivässä.
Mä olen nyt shoppaillut myös huutiksessa, BOOBeja mulle (imetyspaitoja siis, jos jollekulle tuntematon
- löysin edullisesti pari ihan käyttämätöntä BOOBia!), välikausivaatetta lapsille (tai yksi puku vasta huudettuna, toista kytistän -> hinnat meinaa nousta ihan älyttömiksi...), vauvallekin jotain pientä uutta olen huutanut =)
Eilen kokeiltiin illalla mitä se sekstailu tekee
Kyllähän tuo suppaili silleen, että alakerrassa tuntui painetta sen aikaa mitä vielä jalkeilla olin sen jälkeen, mutta yöllä en kylllä tiennyt mistään mitään. Että eipä tuo näköjään enää tee sitä hankalaa oloa, mitä aikaisemmin tässä raskaudessa
Tyypillistä, eka sitä varoo, kun tulee vaivalloinen olo ja sitten kun olisi ihan suotavaa niitä vaivoja vähän tullakin, niin ei
stoppis 37+4