Nyt vasta saan aikaseksi korkata tää uusi pino :ashamed: Paljon tullut taas tekstiä :wave:
Onnittelut kaikille ultrassa käyneille :flower: Taitaa tosiaan olla poikavalta täällä
Buamille voimia, nyt koita ottaa rauhallisesti! :hug: Mä olen kans miettinyt että voi apua, jos joutuisi lepoon
Miten sen aikuisten oikeesti tekis, kun kuopus on (tänään) 1½-vuotias ja tarvii jonkun verran kuitenkin nostella (pyllynpesua, rattaisiin ja pois, uhmailukohtaukset...). Noi isommat nyt voisi ohjata sohvaltakin käsin toimimaan...
Että sopii vaan toivoa, että paikat pysyy kiinni ja kiinteinä vielä hyvän aikaa!
Kantovälineistä sen verran, että esikoisella oli rintareppu joka oli tosi kamala, jo pienen vauvan kantaminen tuntui välittömästi hartioissa ja joka paikassa - ihan helvetistä kotoisin... Kahella muulla mulla oli pitkä trikooliina, josta tykkäsin kyllä - tän kuopuksen kohdalla sitä ei kyllä kauheesti tarvinnut edes. Sidonnat oppii kyllä harjoituksen myötä
Nyt meinasin ostaa kunnollisen ergonomisen kantorepun, eli Manduca olisi hakusessa. Liinan sidonta tuntuu nyt liian aikaa vievältä, reppu olisi nopea, ja näissä kunnollisissa pitäisi olla liinan kaltaiset ergonomiset ominaisuudet.
Neuvolalääkärillä en ole vielä käynyt, seuraava kerta on lääkärineuvola rv 23 (tai 24, kun muistais..). Mutta kohdunkaulan pituus mitattiin ultralla rakenneultran yhteydessä, niin kun taisin mainitakin.
Joululahjoja meillä ostetaan vaan lapsille. Kokoonnutaan siis mun porukoille, me ja siskon perhe (myös 3 lasta) jouluksi. Lapsille pukki ja hyvää ruokaa jne. Asutaan nyt samalla paikkakunnalla porukoitten kanssa, joten tullaan kotiin yöksi, mikä on ihan hyvä, kun alkaisi olla jo turhan tiivistä 6 lasta ja 6 aikuista tollasessa 100 neliön talossa
Omille lapsille on ostettu lahjoja n. 50 e arvosta per laps.
Kummilapsista ollut puhetta. Mä olen mun siskon esikoísen kummi, miehellä ei ole kummilapsia. Meille tulee olemaan ISO ongelma keksiä kummit tälle tulokkaalle
Mun sisko käytettiin tälle kolmoselle jo toiseen kertaan, kun ei muutakaan keksitty -> mistä me nyt taas kaksi kummia polkaistaan... Molemmilla siis yksi sisarus, jotka jo käytetty, lähimmät ystävät käytetty, loput järkevät ehdokkaat ei kuulu kirkkoon. Kyllähän nyt neljäskin pitäisi kastaa, kun kaikki muutkin on... *mies jo väläytteli, että jospa ei kastettais - sehän se olis reilua...*
Liitoskivut antoivat viitteitä itsestään tuossa toissapäivänä :$ Ei nyt kamalan pahasti, mutta tuli sellainen muistutus, että tätähän se oli juu... Onneksi menivät pois eivätkä ole tulleet takaisin! JOtkut liikkeet käyttää sellaisen vihlauksen, mutta vähäistä nyt onneksi vielä on *koputtaa puuta*. Otin heti käyttöön yöksi tyynyn jalkojen väliin. Tsemppiä kaikille, joilla kolottelee ja tekee vaikka mitä, ei ole kiva ei! :hug:
Joo, nyt lähen nukkumaan, jäi viime yönä vähän tavallista lyhyemmiksi unet, jos nyt vähän korjais :wave:
stoppis ja Oiva 22+2 ehken?
Keksittiin muuten molempia miellyttävä
nimi tai kaksikin nimeä, se kolmas vielä uupuu =) Pitää vaan nyt kattoo onko hän nyt nimensä näköinen sitten - pojat on olleet päätetyn nimen näköisiä, mutta tytölle piti muuttaa, synnytyssalissa katottiin että tää ei kyllä oo yhtään *se nimi*!