Meilläkin tosiaan se olin alunperin minä joka aina halusi jouluiksi meidän äitin luo Mies ei aina innostunut ja halusi olla joskus kahdestaan kotona (mun mielestä se oli kamala joulu!) ja sitten kerran oltiin aatto anoppilassa.. No siinä kävi hyvin kun toisella mun pikkuveljistä oli jouluaatto töitä niin matkustettiin sitten joulupäivänä äitin luokse ja vietettiin "aattoa" silloin Nyt jo mieskin sanoo että "mennään sitten teijän porukoille jouluksi", niin ne oppii Kyllähän joskus koittaa nekin ajat kun lapset on jonkun verran isoja ja täytyy se joulu sitten kotona laittaa ja luopua tuosta oman lapsuuden joulutunnelmasta.. Mutta siihen on vielä aikaa!Alkuperäinen kirjoittaja Hemmi:Joulunvietosta,mennään suomeen äitini luo,niin kun aina,ei joulua ilman minun perhettä,joulusaunaa ja Suomea =) mies tuumas et jos ens jouluna sit voitas olla täällä joulu,mä siihen et "jaa,katotaan."Ja mielessä vain mietin et ei ikinä
Rouva B, ihanaa kun käyt välillä täälläkin Satunnaisesti käyn kyllä salaa lukemassa teijän lapsettomienkin pinoa. Mahtavia muksauksia poika jo tekeekin että ilmat lähtee pihalle! Ihanaa vaikka ei toisaalta kivalta kuulostakaan Mulla oli edellisessä (onnistuneessa) raskaudessa myös ihan valtavasti tota kutinaa, sitä oli pääasiassa kämmenpohjissa, jalkapohjissa ja vatsassa! Kävin sitten aika useesti verikokeissa muttei maksa- tai sappiarvoissa ollut mitään poikkeavaa eli raskaushepatoosista ei ollut kyse. Syyksi selvisi mulla sitten rautatabletit! Heti kun lopetin niiden ottamisen niin kutina loppui. Sä et niitä vielä syökään joten niistä ei ainakaan johdu, toivottavasti joku auttaisi inhottavaan vaivaan!
Jastu, kyllä varmasti henkinen puoli on se kovempi tälle mun kaveriparillekin. Rahaahan saa vaikka pankista. Ei se teilläkään helppoa ollut, vuoden yritys.. Toivon todella että tämäkin pariskunta jaksaisi vielä yritellä ja ennenkaikkea onnistuisi!
Käytiin eilen kaverin luona kylässä ja hällä oli tänä aamuna lähtö synnytyksen käynnistykseen Epäilevät raskausmyrkytystä. Voi kuinka jännittää heitin puolesta ja toivon että synnytys sujuu mallikkaasti! Siellä kun katseli pikkuisia vaatteita ja kaikkea vauvatavaraa niin olihan se tänään pakko kaivaa kaapista ne vähät pienet vaatteet mitä kaapeista löytyy ja hypistellä vähän :heart: Kaivoin yhdistelmienkin pehmeän kantokopan ja nyt meni kyllä vaunukuume ohi, meillähän on sittenkin tosi kivat yhdistelmät B)
Yeb 22+3
Ainiin sen napa! Ei täälläkään enää nöyhtä napaan keräänny Ei siitä ole kuin puolet jäljellä, apua!