Huomenta täältäkin.
Jälleen yksi uneton yö takana...Herään siis todella monta kertaa yössä noihin lonkkakipuihin...Kohta te varmaan jo kyllästyttä kun valitan siis koko ajan.... :ashamed:
Harkkasuppareista mulle on sanottu et niitä saa tulla, mutta niin että ovat kivuttomia, eli siis vaan niin että tuntee sen kovettumisen ja suppailun. Mullahan oli sillon 14+ viikoilla kivuliaita suppareita ja niitä tuli levossakin, siks jäin saikulle. Nyt ei oikeestaan oo tullu kumpiakaan. *kop kop* koputtaa puuta..
Edellinen synnytys kesti 27 tuntia, että toivon syvästi tämän olevan lyhyempi. Tosin tää esikoinen on käynnistetty synnytys ja paikat ei ehkä olleet niin kypsät siihen, mitä pitäis...Mut avautumisvaihe pitkitty tosiaan aika paljon. Jämähdin 4-5 cm tosi pitkäksi aikaa, mutta sille ei tehty mitään, kun poika kesti supparit kuitenkin hienosti. Mutta loppujen lopuksi ponnistusvaiheessa ei kaikki mennytkään niinku piti, ÄLÄ LUE JOS ET HALUA!!!
Eli poika on elvytetty sitten kun on syntynyt.
Eilen illalla vauva liikkuin tosi kivasti kun menin nukkumaan, pyöriskeli tuolla sun muuta. Tunsin jo liikkeitä masun päältäkin itse, harmi kun mies ei ollut kotona. Se on niin oottanu että tuntis liikkeet sekin. Mut vilkas kaveri tuntuu olevan. Päivän se olikin aika hiljoksiin, mut siinä nukkumaan mentäessä sit alko mylläys tuntumaan. Nyt vain oottelen kovasti tuota rakenneultra aikaa. Enää 13 päivää. Siitä viikon päästä onkin neuvola, ja saan sitten minäkin ne kelan paperit.
Ja uskomatonta, että siis minä, ihan oikeesti minä, olen vieläkin raskaana ja pian jo puolessa välissä!!!
Sitä on niin tottunu niihin keskenmenoihin, että tuntuu niin kummalta se, että mä olen edelleenkin täällä ja vauva myllää masussa... =)
Ei enää onnea voi oikein piilotella
Mut nyt pois hehkuttamasta täältä ja lukeen muut jutut ja viemään poika tarhaan..
buam ja myy 19+1